Hát 100% garancia nincs semmire. nekem nem optikai tuningnnak kell a fél körömnyi index, ha meg lehet oldani normálissal akkor azt fogom csinálni. Amikor meg kiszabadulok terepre majd lecsavarozom.
a kalimpálás sokkal figyelemfelkeltőbb mint azok a 2 centis mini indexből kijövő 3 ledes villogások
valami ütős cuccot tegyél fel ami nappal is nagyon jól látszik, ha már indexelsz
cserébe 450ért hirdettem meg
ennyiért rendszám nélküli sincs
az hogy füstöl egy dolog, ha fullgeci lennék párezerből megcsinálnám aztán pár hétig jó is lenne
ellenben nem zörög, jól indul, szerintem egy gyári szelepszárszimmering megoldaná a füst java részét
mondjuk leszarom ha nem lesz semmi akkor január felé eltolom egy nagygenerálra, utána megmarad ameddig fel tudok mászni rá
Városban is fogom használni, sőt, többet mint erdőben. Télen meg a kézzsákból kalimpálást nem vállalom be, van elég más dolog amire oda kell figyelni olyankor.
minek ennyi plusz kacat rá?
csak a súlyt növeli és töredezik állandóan
te tanulj más kárán:
nekem is voltak indexek, aztán mindig elmaradt 1-1 minden motorozós nap után
A féklámpa, és a világítás külön áramkör.
Meg persze a gyújtás.
Az egyén áramon van az index, meg a féklámpa.
A váltakozón a világítás és a duda. Ennyire egyszerű!
Viszont a 21w halogent is meghajtja az xr!
Tudni kell hová kötni!
de nyáron simán elgázoltam egy motorost aki előttem indexelgetett jó halványan, kurvára nem vettem észre
de nem mindig kézzel
Ez meg mi ez? :)
valami ütős cuccot tegyél fel ami nappal is nagyon jól látszik, ha már indexelsz
ennyiért rendszám nélküli sincs
az hogy füstöl egy dolog, ha fullgeci lennék párezerből megcsinálnám aztán pár hétig jó is lenne
ellenben nem zörög, jól indul, szerintem egy gyári szelepszárszimmering megoldaná a füst java részét
mondjuk leszarom ha nem lesz semmi akkor január felé eltolom egy nagygenerálra, utána megmarad ameddig fel tudok mászni rá
Ha megnézed mennyit estek az árak, látod, sokan kivárnak!
De nem adom olcsóbban, nekem megfelelő így is!
mondjuk legalább senki sem akart érte hízót meg boros tartályt felajánlani
csak a súlyt növeli és töredezik állandóan
te tanulj más kárán:
nekem is voltak indexek, aztán mindig elmaradt 1-1 minden motorozós nap után
Meg persze a gyújtás.
Az egyén áramon van az index, meg a féklámpa.
A váltakozón a világítás és a duda. Ennyire egyszerű!