ez melyik xr?
ha xr400 akkor érdekelne
mondjuk nem használnám csak műszakira tenném fel
most egy xl lámpám van erre a célra de az kb egy óra mire felteszem
vételkor szedjétek ki a légszűrőjét aztán ha poros mögötte alkudj le legalább 50ezret
ezeknek elég béna konstrukció a légszűrőbox ráadásul megfejelik a nem gyári légszűrővel ami mellett bemegy még a homok is
amikor vette akkor az eladó mondta hogy ad hozzá egy cdi-t ami nem jó mert alapjáraton nemigen megy a motor, de még el lehet vele jutni végszükség esetén haza/szervizbe
a motorozz.hu-n nincs domi topik?
mert akár úgy is megérné hogy futóra fel és elvinni a másikhoz
Akiket ismerek azoknak már nem ez a csatlakozós cdi-van a motorjukon Irtam ide a fórumra párszor,hogy kéne segítség ez ügyben de senki se jelentkezett Amúgy a haverod gépén is ilyen alapjárat probléma volt és ott is a cdi-volt a bűnös? Az a baj,hogy ezt csak próbával lehet kideríteni mert kimérni állítólag nem lehet,de már azon is agyaltam,hogy esetleg a gyújtás jeladó is tudhat-e ilyen jelenséget produkálni? Teljesen tanácstalan és hülye vagyok az elektronikával szembe
azt furcsállom hogy ez a domi milyen jó meg sok van belőlük aztán nem akad senki aki tudna próbára adni egy cdi-t tesztnek
én simán tudnék a ténéréhez akár 5-öt is pár napon belül
amúgy cimbi gépe is ilyen volt, ott is szarolt az alapjárat
Ha már megmutatom neki a gyújtás kulcsot már morog főleg az új karbival amivel rengeteget javult a gázreakció viszont valami gyújtás gond van mert néha leáll hirtelen alapjáratról.Valószínű cdi lesz csak senkitől nem tudok szerezni egyet,hogy lepróbáljam,hogy tuti az-e a gond
ha xr400 akkor érdekelne
mondjuk nem használnám csak műszakira tenném fel
most egy xl lámpám van erre a célra de az kb egy óra mire felteszem