most készülnék egy xr projektre mivel az xlt elcserélem domi bokkot szeretnék majd bele lehetőleg önindítósat és berúgókarosat de az aksi helye ugylátom nem megoldott ..........nagyon gáz?
nincyen benne ugy használom mint az xr-t de elkeztem berakni a levegőszűrő helyére de aztán abba maradt macerás lenne a vizsga. így néha kivülröl indítom mikor indulok
nem akarlak megsérteni de ilyen kérdések után lehet nem kellene belevágni ebbe az index dologba
amúgy igen, a indexkapcsoló és persze hogy kell fesszab azért is írtam a +12v-ot
test meg minden izzóhoz kell
Fesz.szabályzó ezek szerint nem is kell? A testet gondolom mindegy hogy melyik indexről húzom. Azt jól értem hogy akár a gyújtáskapcsolóról is elindulhatok?
"a 49-es csatlakozó megy a + szálra a 49a pedig a kapcsoló felé " Itt az indexkapcsolóról van szó?
(gyújtáskapcsoló)+12v-biztisíték-2 lábú indexrelé-irányváltó kapcsoló-izzók-test
ilyen egyszerű
ha elektronikus villogtatót veszel(igazándiból ennek van értelme) akkor nem mindegy melyik láb hová van kötve
a 49-es csatlakozó megy a + szálra a 49a pedig a kapcsoló felé
ilyen egyszerű......csak kell keresni egy +12v szálat, fejidom alatt tuti lesz
Mindenképp egyenáramú áramkör.
Mérd ki hol van. Elvileg a fejidom alatt van a egyenirányitó, onnan kell venni áramot hozzá.
Ha nem villog a relé, valami el van kötve, sajna.
mivel a dugó magassága tök ugyanaz kétlem h bármerre is kéne rakni azt a biz bazt ...... szelephézagok hogy álnak? nem lehet hogy véletlen valamelyik szeleped elenged így nincs megfelelő sűrítése?
ipróbáltam de nem jó úgy se. azt mondták hogy emelt kompressziójú dugattyú van benne és el kel rakni a vezérlést a gyári jeltől 1 fogat. hallodtál már ilyenről?
Az lenne a kérdésem, hogy vajon az XL200R-nek a himbája megegyezik a 125ös verziójáéval ?! (86os évjárat)
amúgy igen, a indexkapcsoló és persze hogy kell fesszab azért is írtam a +12v-ot
test meg minden izzóhoz kell
"a 49-es csatlakozó megy a + szálra a 49a pedig a kapcsoló felé " Itt az indexkapcsolóról van szó?
ilyen egyszerű
ha elektronikus villogtatót veszel(igazándiból ennek van értelme) akkor nem mindegy melyik láb hová van kötve
a 49-es csatlakozó megy a + szálra a 49a pedig a kapcsoló felé
ilyen egyszerű......csak kell keresni egy +12v szálat, fejidom alatt tuti lesz
Mérd ki hol van. Elvileg a fejidom alatt van a egyenirányitó, onnan kell venni áramot hozzá.
Ha nem villog a relé, valami el van kötve, sajna.
Jó, nekem nem létkérdés hogy ledes legyen, tényleg azt akarom hogy látszódjon.