a poén az hogy hol füstöl hol nem...nem tudom mitöl függ nála! van amikor alapjáraton is füstölög de melegen már nem...azt olvastam hogy valamelyik BMW szelepszár szimeringje passzol bele tized eltéréssel.nem tartom kizártnak hogy azt rakták bele mert az a 800helyett csak 80ft...
én még nem cseréltem rajta féket megszoktam és eddig mindenhol meg tudtam állni ez xl... ilyen ha valam iüber állat gép lenne lehet most sírnék de igy Masteron meg könnyen dumál többe került rá a fék cucc mint az egész motor a blokkot kivéve:)
250es KLR ! Nem hibátlan de müködik! 2 tulajjal ezelött lett benne dugó cserélve gyürükkel csapszeggel rögzitőkkel és kapott uj DID vezláncot is! az elözö tulaj állitása szerint a HF rendbe van téve de gyanitom hogy kamuzott mert füstöl a motor! Actewo 20W50el is! A hátsó gátló jelenleg halott de uton van az uj 600as rugóstag bele! Vizet nem forral van rajta venti is mostmár a jobbos első teló ereszti az olajat! elöl tárcsa hátul dobfék! A balanszláncot nem cserélték benne a vezlánccal együtt de fehérváron méterre lehet venni! Át nem baszok senkit amit tudok róla azt most leirtam! Ennek tudatában nem tudom érdekelne e..
Te azt féknek mered nevezni? Én megszoktam,hogy egy vagy maximum két újjal üzemeltetem az első féket,de a te első fékedet 4 újjal se lehet úgy behúzni,hogy komolyabb lassulás történjen
Igen még annyi hogy az első kerék küllőit évente elvileg ellenőrizni kell mert hajlamos a lazulàsra. Mint a crfeknél a hàtsó kerék. De nàlam nem volt vele gont. Na persze ezt nem én ellenőriztem. Hanem aki fűz és centiroz.
Hát bevállalnám mert ültem már majdnem mindenféle motoron...ez tetszik könnyen kezelhető nem nehéz csak hát még bajos..még nem utálom annyira mint a KTM-em de nem is füzödöm hozzá tulzottan..
Szervizigény? Szelephézag 1000 km enként. Olajcsere szintén. Meg szorgalmasan mosni vagy cserélni a levegőszűrőt. Szakmám tehát mindent én csináltam rajta. Soha semmi gondja motorikusan nem volt. A hàtsó kerékagyban fordult meg a kerékcsapàgy, de igényesen meg lett csinàlva. Felhegesztve kiesztergàlva ûj csapágyak. Ennyi baja volt semmi más. 2 éve vigan használom. Az egyetlen moci a csapatban amit nem kell àlandóan szerelni.
A fêknél sok múlik a betéten. Volt ap racing valami cross nemtommi 7700 per 2 stück hàtra. Azt birt egy hónapot. 4 nap 2 óràs motorozàs. De ha sebességbe gurulta moci nyomtam egy padlòféket azt be is fulladt. Most van 3000 forintos ez ilyen inkább lassïtóberendezés.
hát nekem az xl is baszotul rug Masteron megmondja ö tekert vele 1 -2 kört aztán igencsak remegett a lába mikor leszált ,bár az a fék miatt volt .. Egyébként látszik hogy jól tartod azt az xrt azért is vonzó a papírt én leszarnám jó kis gép ahogy van
Megtaláltam a motoromegy régebbi hirdetésben mint amit az elözö tulaj tett fel! Tehát a kettővel ezelötti tulaj hirdetése állitólag D.I.D vezláncot tettek bele ujat meg dugót gyürüt cseréltek! ma felhivtam és azt mondta ezek az infók valósak! pontosabban csináltattak bele dugót gyürüt de meg nem furatták...
Nem ingerellek. Tényleg jó. Amugy nekem is xl volt előtte. Hát mikor kipróbáltam majd be szartam. Nagyon bejött. Pedig utcais àttétel van rajta mert 160at megy. De kövön 4be nyêlgàzra még rùg. Nem használtam 500 km ert az új hátsó gumit de már látszik rajta bőven hogy hasznàlva van a kecske.
nekem olyan meglátásom van hogy rendesebb terepen jobb a 400as
sajna nem találom azt a videót ahol ilyen sziklás feljárón mentünk felfelé
aztán a 400as kormánya mozgott max 10 centiket a 650es meg pattogott mint a focilabda
ellenben a szerpentinen rámvert 20perc alatt 5 percet
Mióta van meg?
Szervizigény?Kinél szervizelted?
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
sajna nem találom azt a videót ahol ilyen sziklás feljárón mentünk felfelé
aztán a 400as kormánya mozgott max 10 centiket a 650es meg pattogott mint a focilabda
ellenben a szerpentinen rámvert 20perc alatt 5 percet