"Helló!
Nem cserélünk cdi-t ?Holnap megyek le Fehérvárra leviszem az enyém a tied meg elhozom.Kipróbálom aztán utána visszaküldöm neked.Az enyémet meg nem is kéne vissza postáznod hanem majd én lemennék érte valamikor." Ezt írtam múltkor,én nem találok a kérésembe semmi kivetni valót,de ha valaki szerint ez nem megfelelően feltett kérdés vagy kérés akkor az jelezze.Amiket írtál azokon én már túl vagyok mert gyári karbival is csinálta és régebben csinálta gyári tengellyel is csak sokkal ritkábban.Amúgy nem faszszopónak neveztelek hanem fasz szívónak Ez lényeges mert a kettő nem ugyanaz Ezt a titulus azért kaptad mert lekezelően,flegmán azt irtad,hogy menjek aztán vegyek egyet a Szatyináéknál és ezzel a beszólásoddal sikerült korán reggel éhgyomorra felbasznod a vérnyomásom A segítség szikráját se mutattad felém és ez a beszólásod nagyon érzékenyen érintette az én lelki világomat Nagyjából ennyi
Látom sikerült fasszopónak nevezni. Na akkor a fasszopó segít neked: 1. a töltő tekercsed ellenállását mérd le. Ha nem megfelelő akkor össze van égve, vagy kezd. Service Maualban benne van a gyári érték. 2. tuning tengelyed van, tuning karbival. Ennek csak utána olvasnék. Bocs, hogy nem adok kölcsön a motoromból alkatrészeket, mondjuk ha nem így kérted volna... akkor teljesen másképp állok hozzá a témához én is. Segíteni mindig szívesen segítek..
ladához 3500ért vettem még mikor offroadoztunk. Kell egy visszafolyó ág neki és akkor nem nyomja túl a karbidat. 2 cső és két vezeteék csak 12 volt. kb 10centi hosszú asszem.
Figyu már nekem a hondámnál szét kellet kapnio a blokkomat és akkor vettem észre egy szál majdnem el volt szakadva nekem az csinálta a hülyeséget nézd meg hátha
Nekem XT-nél volt ilyen , hogy alapjáraton meg alacsonyabb fordulaton megállt mintha levetted volna a gyújtást. Én is próbáltam cserélni trafót , cdi-t aztán a végén alapot is mert havernak is XT volt aztán kiderül , hogy az alja miatt csinálta.De az nem derült ki, hogy a jeladó vagy az állórész volt kuka, de utána jó lett.
Én is erre tudok gondolni,hogy néha kicsit eltolja a gyújtás fokát vagy csak egyszerűen kihagy egy pillanatra,de azért jó lett volna lepróbálni egy másik cdi-vel Na de mindegy majd megoldom
ha már ennyi tuning van a gépeden ráfér egy extra gyújtás is
jeladó tuti nem nyírja ki a cdi-t, ha meg az áram termeléssel lenne a hiba akkor meg teljesen ki volna nyúlva
mert avval nem menne napokat a gép
szerintem kinyúlt valami kondi vagy ellenállás vagy valami hasonló és alapjáraton rossz helyen adja a szikrát
Nekem alapjárati problémám van,mert jár alapjáraton és hirtelen leáll mintha kinyomnám a leállítót.Beszéltem a Müllerrel de akkor ő azt mondta,hogy inverteres gyújtáshoz nem tud cdi-t adni.Neked milyen motorhoz adta a cdi-t?
Nem tudom a te motorod mit csinál, de nekem is volt cdi gondom, hála ég én nekem segítettek, kitudtam próbálni másik motoron is a cdim. Ha nem szeretnél annyit költeni cdi-re. Én vele csináltattam egy újat és tökéletesen bevált. 8ezer ft-ba került az új cdi.
Látod Ini,múltkor csodálkoztál,hogy miért nem tudok kölcsön kérni egy cdi-t.Most láthatod miért Azért mert ilyen fasz szívókkal van teli a motoros társadalom.A segítőkészség szikrája sincs benne a legtöbb emberbe de most már leszarom csak tettem egy próbát hátha lesz aki segít abba,hogy fény derüljön hol lehet a gond.Most az lesz,hogy inkább rendelek a télen Szlovákiából egy olyan tuning cdi-t 150 euro-ért aztán a segítőkész motorosok meg kiszívhatják a FASZOMAT!
Nagyon nagy szétbontás levenni egy csatlakozót és kihúzni a tartójából Jajj de félted azt a szaros cdi-t Amúgy meg ha tönkre menne a cdi-d elhiheted,hogy vennék neked egy újat!Ennyit a motorosok közti segítőkészségről
NEM! Ha esetleg a gyújtás jeladód a szar és az nyírta ki a CDI-det akkor szophatom a faszt.. ha a töltő tekercsed a szar és az nyírbája a CDI-det akkor is szophatom... Menjél el Tarjánba a gerecséhez aztán vegyél egyet. Csak nem bontom szét a motoromat :D
Nem cserélünk cdi-t ?Holnap megyek le Fehérvárra leviszem az enyém a tied meg elhozom.Kipróbálom aztán utána visszaküldöm neked.Az enyémet meg nem is kéne vissza postáznod hanem majd én lemennék érte valamikor." Ezt írtam múltkor,én nem találok a kérésembe semmi kivetni valót,de ha valaki szerint ez nem megfelelően feltett kérdés vagy kérés akkor az jelezze.Amiket írtál azokon én már túl vagyok mert gyári karbival is csinálta és régebben csinálta gyári tengellyel is csak sokkal ritkábban.Amúgy nem faszszopónak neveztelek hanem fasz szívónak Ez lényeges mert a kettő nem ugyanaz Ezt a titulus azért kaptad mert lekezelően,flegmán azt irtad,hogy menjek aztán vegyek egyet a Szatyináéknál és ezzel a beszólásoddal sikerült korán reggel éhgyomorra felbasznod a vérnyomásom A segítség szikráját se mutattad felém és ez a beszólásod nagyon érzékenyen érintette az én lelki világomat Nagyjából ennyi
ladához 3500ért vettem még mikor offroadoztunk. Kell egy visszafolyó ág neki és akkor nem nyomja túl a karbidat. 2 cső és két vezeteék csak 12 volt. kb 10centi hosszú asszem.
jeladó tuti nem nyírja ki a cdi-t, ha meg az áram termeléssel lenne a hiba akkor meg teljesen ki volna nyúlva
mert avval nem menne napokat a gép
szerintem kinyúlt valami kondi vagy ellenállás vagy valami hasonló és alapjáraton rossz helyen adja a szikrát
Müller Electronics
ugyanez vonatkozik az időre is
ez olyan einstein féle dolog
kérdezz rá: link