Az biztos,hogy nem egy versenyenduró a domi de túra enduróként terepen kényelmesebb motorral még nem találkoztam.Több napos túrán sincs kényelmetlenséggel gond még 2 személlyel se
szereztem egy renthall kormányt az xt-be kurva jó lett
magasabb mint a gyári, meg egy kicsit szélesebb is, tök kényelmes
az eredeti már nagyon kajla lett
nem merném azt mondani hogy az xl jobb.... de jobban forgatható könnyedebben...nekem olyan simulékonyabb volt ...bár én ezt a montenbike stilus kormányt sem szeretem ez sokat ront nekem az élményen... a gyári xl jönne be csak valami újabb anyagból de már nézegettem egy vagyon lenne
azert most hogy mentem egy dominátorral először terepen hát valóban terepen nem annyira jó hiába impozánsabb a blokkon kívül nemigen kellene más ...az is csak egy xr vázban .... ki kéne próbálni a 650 r-t
Helló!
Nem cserélünk cdi-t ? Holnap megyek le Fehérvárra leviszem az enyém a tied meg elhozom Kipróbálom aztán utána visszaküldöm neked.Az enyémet meg nem is kéne vissza postáznod hanem majd én lemennék érte valamikor.
én meg tudnám csinálni negyed óra alatt de lusta vagyok, meg aztán az enyém tök jó
amúgy a gyári fesszabokat olyan 10 felé adják a bontóban, és az is lutri, mert 20+ évesen akármikor behalhat
magasabb mint a gyári, meg egy kicsit szélesebb is, tök kényelmes
az eredeti már nagyon kajla lett
Nem cserélünk cdi-t ? Holnap megyek le Fehérvárra leviszem az enyém a tied meg elhozom Kipróbálom aztán utána visszaküldöm neked.Az enyémet meg nem is kéne vissza postáznod hanem majd én lemennék érte valamikor.
nekem minden része karcos a motornak
amúgy 6 pénz nem rossz ár
bár én az xl lámpát 3 ért vettem, de az egy kicsit mókolt
mérd meg egy jó akkuval
lehet az akkud is szar
amúgy a gyári fesszabokat olyan 10 felé adják a bontóban, és az is lutri, mert 20+ évesen akármikor behalhat
http://www.tenere.hu/letolthet...
olyan 5-6 ezer felé van az anyagköltség és sokkal jobb mint a gyári
max próbának tudom odaadni
legalább már a gyújtás része is extra lenne