És ez nem keihin?
Igen, én is hallottam már a domiéról meg a tm40-ről is. Csak az a gond hogy nekem max a 4,5-es fogyasztás férne bele. Szólj nyugodtan ha bilibe lóg a kezem:)
Ha valakit érdekel,eladó Mitas e09 kb 60% os.Irányár 6000ft A kép nem az aktuális gumiról készült de ha valakit komolyabban érdekel készíttek róla friss képet.
Tegnap elmentünk kicsit motorozni! Úrhida -Nádasdladány-Várpalotai hegyek volt a cél! Oda is értünk rendben! találkoztunk KV-zgató rendőrökel iskolás turista csoporttal! Elcsesztem mert indulás elött az uj rugóstagból elengedtem a gázt ami benne volt igy nagyon könnyen elpattogott a motor mindenhol szóval valójában falatmászni stb stb nem volt tul jó vele! kartergáz kivezető csövönelfolyattam egy liter olajat köszönhetően annak hogy nem egyszer volt a motor fejtetőn!
Ereszkedtünk olyan katlanban amit még Bear Grills is megirigyelt volna! Vizmosta sziklák között uttalan utakon! Nem volt rossz de a mai napom javitással telt.. A telót ujrafujtam a lábtartóim félig letörtem a láncfeszitőm kihajlott stb stb...
Tudom, én is mondtam nekik, még gugliba is néztünk képeket. Nincs meg a fogaskerék védőlemeze se, de nem arról beszéltek hanem a hátsóról.
Őszintén megmondom nem tudom hogy a gyári e a karburátor. Kétséges, kiindulva a motor állapotából. Ahogy néztem legalább 3 különböző típusból van összerakva (dominátor hengerfej, hátul kék rugó van benne ami fogalmam sincs miben lehetett).
Milyen a szigorított? Szerintem nem volt az. Beszéltem utána egy palival csukott szeműről de az is azt mondta hogy láncvédő nélkül sehol nem tudja átverni. Igaz ez Pest, lehet vidéken jobban össze tudják csukni a szemüket:)
Én is meglepődtem, volt minden más:xr 250, 500. Mondjuk az is gond lehetett hogy a régi forgalmiban 600 F-ként szerepelt.
Egy darab keihin karbim van.
14-48-cal mire átérek egy kétsávos kereszteződésen már 3.ba kell rakni vagy átesek a kormányon. Mondtak olyat hogy az a legegyszerűbb ha 16osra cserélem elől.
Szigorított műszaki volt?
Mert nekem is xr6-om van, de cross gumival is átmegy. Meg van a gyári kipum is, de a rajta lévővel sem foglalkoztak.
Érdekes, mert nekem okmányirodában nem volt fennakadás az átírásnál!
Milyen karbid van?
Sok a gyári áttétel? 15-45 öm van terepre, az SM szettel utcára 15-41.
Azért mentem már vele egy keveset és az most látszik hogy a gyári áttétel sok utcára. Van valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban hogy utcára mi lenne jó?
Sziasztok!
NA még mindig nem sikerült lepapírozni az xr-t. Az okmányiroda rendszerében nem volt olyan hogy xr 600 r ezért most arra várok hogy valami másik központban felvegyék a listára. Nem értették 20 évvel ezelőtt hogy lehetett így lepapírozni. Viszont van rajta műszaki, amin csak másodjára ment át mert nagyon hisztiztek a láncvédő hiánya miatt, hiába mondtam hogy a helye sincs meg. A jó hír viszont az hogy a főtengely és a hátsó rugó kivételével minden ki van cserélve/felújítva/lemosva/megpuszilgatva. Már csak kuplunglamellát kell cserélni meg állítani a karbin. Még mindig rúgásra indul hidegen bármilyen helyzetből.
Sziasztok! Van egy Honda xl600R-em és kellene egy vezéműlánc feszítő rugó honnan lehetne ilyet be szerezni és mennyiért? és ha van valakinek eladó hengerfeje és jó állapotú generátorja az is érdekelne!
köszi
Igen, én is hallottam már a domiéról meg a tm40-ről is. Csak az a gond hogy nekem max a 4,5-es fogyasztás férne bele. Szólj nyugodtan ha bilibe lóg a kezem:)
De előttem már sokan elhintették, ha kopik, nem ér semmit, a legjobb választás a domi karbi.
De mikuni TM 40 az igazi......
Ereszkedtünk olyan katlanban amit még Bear Grills is megirigyelt volna! Vizmosta sziklák között uttalan utakon! Nem volt rossz de a mai napom javitással telt.. A telót ujrafujtam a lábtartóim félig letörtem a láncfeszitőm kihajlott stb stb...
Őszintén megmondom nem tudom hogy a gyári e a karburátor. Kétséges, kiindulva a motor állapotából. Ahogy néztem legalább 3 különböző típusból van összerakva (dominátor hengerfej, hátul kék rugó van benne ami fogalmam sincs miben lehetett).
De nem az ugye, ami a lánckeréken van?
Ha elfér, egyszerűbb a 16 elől.
De nem a gyári karbi, ugye?
Ha a 10w40 a gyári akkor azt kell, esetleg 10w50.
A hideg sürüségre utaló első számtól nem szabad eltérni!
Én is meglepődtem, volt minden más:xr 250, 500. Mondjuk az is gond lehetett hogy a régi forgalmiban 600 F-ként szerepelt.
Egy darab keihin karbim van.
14-48-cal mire átérek egy kétsávos kereszteződésen már 3.ba kell rakni vagy átesek a kormányon. Mondtak olyat hogy az a legegyszerűbb ha 16osra cserélem elől.
Mert nekem is xr6-om van, de cross gumival is átmegy. Meg van a gyári kipum is, de a rajta lévővel sem foglalkoztak.
Érdekes, mert nekem okmányirodában nem volt fennakadás az átírásnál!
Milyen karbid van?
Sok a gyári áttétel? 15-45 öm van terepre, az SM szettel utcára 15-41.
NA még mindig nem sikerült lepapírozni az xr-t. Az okmányiroda rendszerében nem volt olyan hogy xr 600 r ezért most arra várok hogy valami másik központban felvegyék a listára. Nem értették 20 évvel ezelőtt hogy lehetett így lepapírozni. Viszont van rajta műszaki, amin csak másodjára ment át mert nagyon hisztiztek a láncvédő hiánya miatt, hiába mondtam hogy a helye sincs meg. A jó hír viszont az hogy a főtengely és a hátsó rugó kivételével minden ki van cserélve/felújítva/lemosva/megpuszilgatva. Már csak kuplunglamellát kell cserélni meg állítani a karbin. Még mindig rúgásra indul hidegen bármilyen helyzetből.
API: SE SF
10W 40 20W50
Hengerfejem van.
E-mailban keress.
Rugót honda cuccok forgalmazójánál tudsz venni, kb 1200 Ft!
köszi
ugyanolyan forma