Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos jobb endurók születnének a hondánál,ha csak erre összpontosítanának ,
kicsit mondjuk én elfogult fanatikus vagyok,de legalább volt téma
Így van,biztos van tartalék még az xr-be,de én most a gyári enduróról beszélek és nem arról,hogy ha rá tennék egy jobb karbit meg egy jobb futóművet meg egy nyitott rendszert akkor mi lenne,bár akkor se lenne sehol a bergel szemben mert van köztük legalább 20 kg különbség.Pedig én szeretem a hondát de én belátom,hogy nem fektetnek elég hangsúlyt az enduróikba.Azt viszont aláírom,hogy a legtartósabb enduró blokk szerintem az xr 650r de itt most nem ezen van a hangsúly.
Nálunk a csapatba van crf450x,nem rossz gép de most vett a haverom egy új ktm 250 exc 2t t,hát azzal nagyon jó menni,könnyű mint egy bmx,erős de adagolható az ereje,a fék meg egyszerűen brutál,rágondolsz hogy megállnál és máris megállt a gép szóval szuper .Próbáltam egy ktm 450 exc factory t,hát az is nagyon komoly gép!sajnos ezekhez a honda sehol nincs! .Pedig én imádoma hondát de ettől a tények nem változnak!mikor mentem a 450 exc vel annyira könnyen lehetett vele tempót menni,hogy már azt hittem tudok motorozni! (pedig csak szeretek )
érdekességképp
egy trx blokk ebből kiindulva max 50ezret érhet
nekem nem jött be a wr olyan 1-0gép volt
bár full nyitott rendszere volt, fojtva lehet kezesebb lett volna
szerintem egy napos endórózás után kb menni nem tudtam volna
Sok azért a tartalék az XR650 ben motorikusan,mert:az a 62 le-t egy Xr600rhez hasonló karbival tudja,meg a kipufogó is elég csendes gyárilag
-a berg meg 63 le tud,egy viszonylag nyitott dobbal,és egy Keihin FCR41 es hugyozós karbival.
az tèny hogy futómű ügyileg gyenge az XR,de sokkal tartósabb,egy FCR-el meg egy fasza dobbal,szerintem nagyon zsivány.
Azért egy amcsi hosszútávú terepversenyen(Baja1000),megnézném a párost!
igen ez az igazság..... sajnos.....
Wr ből is szar a kinàlat. Lehet én is papirosat veszek azt megcsinàlom majd a jogsit. Meg sm-ezni is lehet akkor màr. Sokat olvasom mostanában a ktm fórumot is. De egyik motor se fogott meg. Üzemórásat tuti nem veszek. És ott is mondjàk hogy alig van jó, max horror àron a többi meg tàkolmàny
Én szívem szerint az Xest választanám de olyan kevés van belőle eladó hogy szinte semmi ha van is akkor 2-3 kilóval drágább mint egy hasonló évjáratú KTM...........
Persze azt hozzá teszem hogy én most rendszámos motort keresek
Sztem az xr 650r nem versennyenduró. Nincs is a hondának 450nél nagyobb versenyendurója. Meg az xr 2000res fejlesztés , sehogy sem versenyképes. De vmit valamiért. Az xr tartós sztem olcsóbb is, de szarabb mint a husaberg vagy mit írtál. Màrmint futòmű meg ilyesmi téren.
Azért,van 2 Berg-es ismerősöm,és nem a tartós motorok közé tartoznak,szerintem egy csörömpölős szarok ,hevernek is 650 es Berg van,és az életbe nem indult még be öninditóról.
ahogy nézem a klx450r az fasza,varázsgomb és berugó is van
Azt írják 49 lóerős.Na mindegy kinek a pap kinek a papné én akkor is azt mondom versenyenduró kínálatba a japánok alul maradnak az európaiakkal szemben Csak egy példa Vegyük a japánok nagy verseny enduróját az xr 650r-t 61 le száraz tömeg 128 kg és még pedig önindító sincs rajta vegyünk egy husaberg fe 650 et 63 le és száraz tömeg 109 kg önindítóval.Ég és föld a két motor közötti motorozhatóság
2 milla nem egy olyan nagy zseton
10 éves használattal számolva havi 20 pénz sincs
nem a motor a sok hanem elbasszuk sok felesleges dologra
nekünk pl a telefonok meg a net van kb ennyibe
Japàn legnagyobb piaca Amerika. De sztem az ûj crf450 az nagyon jó lett meg a wr 450 is. Elől van az injektor a blokkon brutàlul néz ki. Az màs kérdés hogy nem tudjuk kipróbálni mert kibaszott drága. Ktm nagyon nyomják őket. Jó a reklám stb. Sokkal több pênzt fektetnem a versenyekbe mint a japànok. De ugye ők a terepmocikra vannak inkàbb orientálódva. A japàn màrkàk pedig a robogótól a sportmotorig mindent csinálnak. A pénzt több helyre nyomják nem jut elég csak a krossra. De azért mindenhol eredményesek!
Tudom én jól hogy mi a különbség
biztos a CRF zavart be, mert az telicross, szerintem.
Tévedtem,tényleg 55 lovas,de nem üzemórás,ja és kickstarter van csak
CRF450X adatok
én örülnék egy önindítós króm-molibdén vázas xr400nak is max 120 kilóval menetkészen
a tudásomhoz teljesen megfelelő az ereje is meg a futóműve is
bár ha nem bénáztak volna unokatesómék akkor már egy 525ös porosodna a fészerben a honda helyett
De mi az enduróról beszélünk Az enduró és a cross között ég és föld a különbség
Nézz meg egy amcsi motocross versenyt
Kawasaki, Suzuki, Kawasaki, Kawasaki, Suzuki, Honda, Kawasaki
45 le körül van a 450x -es Crf,az R-es vsn annyi lovas kb mint amit mondtál
Na jó nem vagyunk versenyzők de én ha most endurózni szeretnék komolyabban akkor biztos,hogy európait vennék mert nem vagyok benne biztos,hogy egy crf 450x többet kibír mint egy exc 450 mert ezek ki vannak hegyezve kb 55-60 lóerő közé és egy 450-esnek az már nem kis teljesítmény.Szerintem ott az üzemórás cserék nagyjából egyformák
De mivel egyikünk se versenyző,jó nekünk a japán is,és legalább tartósabb is!
Nem vagyok KTM fanatikus de szerintem jobbak az európai endurók és itt nem a tartósságukról beszélek.Sherco,Husaberg,Gas gas ezek mind csak kizárólag terepmotorokat gyártanak és jó pár enduró vagy éppen triál vb győzelmet elért motorok.Tehát a japán motorok az enduró versenyek tekintetébe nagyon alul maradnak
450 bőven elég terepre,a Dakaron is simán mennek!
nem kell 10 féle motort gyártani,csak 1-2 jót!
egyszerre úgyis egy motorral mész.
lámpás enduróji a ktm-nek is csak ccm-ben különböznek,ebből van neki egy pár,a többi meg cross vagy supermotyó
csak a narancsnak kb annyi a terepmotor kínálata mint a többinek összesen