Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olyan takaró részem van egy pluszban az xr4-hez, ha csak a gyerek nem vitte el a vasgyűjtésbe
hasonló, de nem hiszem, hogy egyezik.
2 részből áll. Az egyik, ami védi a blokkot, ez a lánc vonalában van. Ez a lényeges. A másik erre jön rá, ami a takaró lemez.
Enyémen nagyobb a lánckerék, ezért vették le róla sajnos.
Beleérne a lánc.
az xr4 védője nem olyan?
Na az nekem sincs, pedig marha jó lenne, már csak a tekercsek vezetékeinek védelme miatt is. Pont ott jönnek ki előtte
De szólok, ha nagyobb lánckereket raksz előre, mint a gyári, akkor nem fér el a lánckerék védő.
Sziasztok!
Xr6-hoz keresek első lánckerék védőt! Valakinek?
Heló

Itt érdeklődj:Tekercselés
Szevasztok szétégett a 92es ékszer 600 asomba a tekercs valaki tud segiteni bontva vagy tekercselés tünet egyszer volt szikra aztán gyenge szikra aztán semmi szopatós dolog ez
Valoszinuleg az lesz mert igazatok van a javitassal kapcsolatban!Nehezebb lesz tole!Ahogy az is igaz hogy mostanra valoszinuleg tele van etanollal mert leszoritottam az edeny aljaba!
A benzinből kivált trutyi marta szét. Vegyél másikat. Nekem robbant már a pofámba úszó forrasztás közben. És úgy sem lesz olyan, mint gyárilag.
ugyképzeld el ezt akarbit ogy ebbe állta benzin 2008-óta... fater 2006ban halt meg rá2évre még ellettinditva..utána viszont már nem..szóval az alsórészben ahonnan a benzint szivja az ilyen zöldes trutyival volt tele és megmaradt a falán..mintha algás lenne
havernak ázott több hónapig de csak mert tél volt
szerintem 2 hét elég lehet folyamatosan mozgatva
Szerencsére fehérváron van egy motorosbolt ami régi szoc motorokkal foglalkozik ez a fő profilja! Szóval ez nem hiszem hogy gondot fog okozni!
Áztatásra visszatérve oké hogy sokáig deidőben meghatároza?1-2hét?
A KLR-nél ez nem lesz probléma mert ha minden jól alakul akkor az egyikrésze a pulton lesz szétszedve a másik része felakasztva és lecsiszolva fogja várni a fujást! Szóval lesz ideje ázni a karbinak!
elég sokáig kellene áztatni,vagy közben kefélgetni
ha nem sok a lyuk lehet forrasztani, csak csiszold meg a lyuk körül fényesre
de ezáltal nehezebb lesz az úszó tehát be kell lőni a szintet
de egy etz úszó kb 500ft ha nagyon szar kár vele kínlódni, nekem a szimón tiszta szar volt, szétmarta a benzin az alját
Be kell forrasztani,vagy veszel másikat
meddig érdemes áztatni?
másik kérdés...réz úszót ami lyukas mivel javitsam?
havernak azóta is jó az xl, az szopott mindig az indítással, áztatás óta pöccre indul
a kuplunggal nincs bajom egyik gépen se
időnként ki szoktam mosni petróleummal aztán könnyű huzigálni
ellenben egy rekluse kuplungra jó eséllyel beruháznék az xr4-re de sajna csak a 650esre van
No ma beáztattam az MZkarbit etanolba..dunsztos üveg hijján egy hermetikusan áró müanyag eénybe tettem! már most nem tiszta a lötty amiben uszik szerencsétlen! Szerintem ez váraKLR-re is télen.. de azt még használni kellene mielött nekiállok a téli feluitásnak
Én se tudom pontosan,de jó dolog Vedd meg aztán szereld fel az xt-re
az meg mipicsa?
Esetleg nem érdekel valakit egy elektromos kuplung Vadonat új
Ti dolgotok Nem szólok bele a házas életetekbe
ez nem ilyen egyszerű
ha nem lenne feleség már másképp állna a dolog
Hát Ini ez nagyon durva ha nekem a csajom beleszólna a pénzügyi dolgaimba akkor levágnám a fejét.Szedd össze magad aztán bassz az asztalra nehogy már a tehén bassza a bikát
Így már értem.