hasonló, de nem hiszem, hogy egyezik.
2 részből áll. Az egyik, ami védi a blokkot, ez a lánc vonalában van. Ez a lényeges. A másik erre jön rá, ami a takaró lemez.
Enyémen nagyobb a lánckerék, ezért vették le róla sajnos.
Beleérne a lánc.
Na az nekem sincs, pedig marha jó lenne, már csak a tekercsek vezetékeinek védelme miatt is. Pont ott jönnek ki előtte
De szólok, ha nagyobb lánckereket raksz előre, mint a gyári, akkor nem fér el a lánckerék védő.
Szevasztok szétégett a 92es ékszer 600 asomba a tekercs valaki tud segiteni bontva vagy tekercselés tünet egyszer volt szikra aztán gyenge szikra aztán semmi szopatós dolog ez
Valoszinuleg az lesz mert igazatok van a javitassal kapcsolatban!Nehezebb lesz tole!Ahogy az is igaz hogy mostanra valoszinuleg tele van etanollal mert leszoritottam az edeny aljaba!
ugyképzeld el ezt akarbit ogy ebbe állta benzin 2008-óta... fater 2006ban halt meg rá2évre még ellettinditva..utána viszont már nem..szóval az alsórészben ahonnan a benzint szivja az ilyen zöldes trutyival volt tele és megmaradt a falán..mintha algás lenne
Szerencsére fehérváron van egy motorosbolt ami régi szoc motorokkal foglalkozik ez a fő profilja! Szóval ez nem hiszem hogy gondot fog okozni!
Áztatásra visszatérve oké hogy sokáig deidőben meghatároza?1-2hét?
A KLR-nél ez nem lesz probléma mert ha minden jól alakul akkor az egyikrésze a pulton lesz szétszedve a másik része felakasztva és lecsiszolva fogja várni a fujást! Szóval lesz ideje ázni a karbinak!
elég sokáig kellene áztatni,vagy közben kefélgetni
ha nem sok a lyuk lehet forrasztani, csak csiszold meg a lyuk körül fényesre
de ezáltal nehezebb lesz az úszó tehát be kell lőni a szintet
de egy etz úszó kb 500ft ha nagyon szar kár vele kínlódni, nekem a szimón tiszta szar volt, szétmarta a benzin az alját
a kuplunggal nincs bajom egyik gépen se
időnként ki szoktam mosni petróleummal aztán könnyű huzigálni
ellenben egy rekluse kuplungra jó eséllyel beruháznék az xr4-re de sajna csak a 650esre van
No ma beáztattam az MZkarbit etanolba..dunsztos üveg hijján egy hermetikusan áró müanyag eénybe tettem! már most nem tiszta a lötty amiben uszik szerencsétlen! Szerintem ez váraKLR-re is télen.. de azt még használni kellene mielött nekiállok a téli feluitásnak
Hát Ini ez nagyon durva ha nekem a csajom beleszólna a pénzügyi dolgaimba akkor levágnám a fejét.Szedd össze magad aztán bassz az asztalra nehogy már a tehén bassza a bikát
2 részből áll. Az egyik, ami védi a blokkot, ez a lánc vonalában van. Ez a lényeges. A másik erre jön rá, ami a takaró lemez.
Enyémen nagyobb a lánckerék, ezért vették le róla sajnos.
Beleérne a lánc.
De szólok, ha nagyobb lánckereket raksz előre, mint a gyári, akkor nem fér el a lánckerék védő.
Xr6-hoz keresek első lánckerék védőt! Valakinek?
Itt érdeklődj:Tekercselés
szerintem 2 hét elég lehet folyamatosan mozgatva
Áztatásra visszatérve oké hogy sokáig deidőben meghatároza?1-2hét?
A KLR-nél ez nem lesz probléma mert ha minden jól alakul akkor az egyikrésze a pulton lesz szétszedve a másik része felakasztva és lecsiszolva fogja várni a fujást! Szóval lesz ideje ázni a karbinak!
ha nem sok a lyuk lehet forrasztani, csak csiszold meg a lyuk körül fényesre
de ezáltal nehezebb lesz az úszó tehát be kell lőni a szintet
de egy etz úszó kb 500ft ha nagyon szar kár vele kínlódni, nekem a szimón tiszta szar volt, szétmarta a benzin az alját
másik kérdés...réz úszót ami lyukas mivel javitsam?
időnként ki szoktam mosni petróleummal aztán könnyű huzigálni
ellenben egy rekluse kuplungra jó eséllyel beruháznék az xr4-re de sajna csak a 650esre van
ha nem lenne feleség már másképp állna a dolog