Probléma megvan kiküszöbölése még várat magára! Gondoltam a gázkarral tudok neki alapjáratot adni! Nos hát a gyári bowden hosszu a Cagiva gázkarnak! ezen eredetileg Magura gázkar kellene hogy legyen! Találtam is 4000pöngöért vakerán! Idővel az is meglesz! de van itt más hiba is amit orvosolni kell!
irigyek hogy még van ilyen idős ktm ami még egyben van
amúgy ismerek pár ktm-es embert(nem a fórumról) de nem mind köcsög ám
de volt olyan aki nagyon lenézve nézett rám és a cagivámra...... aztán pár 10km terep után kidőlt
őőő igen! Az xl más volt ott szét kellett bontani a fél vázat hogy kijöjjön a karbi! itt 2 bilincset meglazitasz és kiesik! itt nem esett nehezemre ma kivenni!
meg volt az első próba ut! fél órát motoroztam vele! bitang egy dög! ha nem lenne sár szerintem a kezeim nem lennének a helyén!
Viszont fülig érő mosollyal tértem haza meg ganyésan!
Érdekes arcok az biztos! Mondták sokan hogy a KTM-esek bunkók de azért azt nem hittem volna hogy ilyenek! Bár ez az Xl fórum is Honda fórum mégis ha más tipusról van szó segitetek anélkül hogy buziznátok a másikat! Ezek meg...hát..na mindegy! Szerintem kb jól megfogalmaztam amit le akartam oda irni nem voltam paraszt sem pedig szerettem volna az lenni de itt be is fejeztem az odairkálást!
Bele olvastam a KTM fórumba és jól lefikázták a 24 éves cross gépet. Sok ott a hozzá nem értő faszorrú kis hülye gyerek akik azt se tudják melyik az első kerék csak a gázkart tekergetik
nyugi
ha van autószerelő ismerősöd vidd el a karbit egy ultrahangos tisztításra
utána nagyjából állítsd vissza az eredetinek tűnő állapotot
nem kell mindjárt új karbit venni, fog az a pénz kelleni benzinre is
amúgy volt tegnap az apróban valami füstmentes 600as egész olcsón
Mindenki saját bőrén tapasztalja! meglátjuk mennyire barátságos! ha semennyire akkor kipofozom és eladom vagy elcserélem De hogy ezek a KTM-esek mekkora gyökerek...tegnap kértem segitséget az alapjárattal kapcsolatban hátha valakinek van tapasztalata vagy van ezen valami olyan ok ami okozhatja hát jöttek az okos lenéző válaszok...oda se irok többet az is biztos!
Egy 2t cross motor alapjáraton nem tud sokáig járni mert besokal és lefullad.Az én cr 250 em is kb 1-2 percnél tovább nem tudott alapjáraton járni.Ezek a motorok versenycélra vannak gyártva nem pedig endurózgatásra és csak a full gázt szeretik 1 hónapig volt meg nekem a cr 250 és úgy megutáltam,hogy el is adtam a picsába Alacsony fordulaton 0 nyomaték közepes fordulattól felfele meg letépi a karod a fogyasztása 10-12 liter óránként és úgy kifárasz mintha egésznap egy kőfejtőbe dolgoztál volna
Azt hogy nincs alapjárat az okozza hogy a karbi szét van tákolva! rögzitő zégerek helyett réz huzalok a rögzitö karikák még a subertünél is...az alapjárati csavart ugy be tekerték hogy a menete meglátszik a suberen a fuvokák feje szét van baszva..szóval a karbi cserés télen!
amúgy ismerek pár ktm-es embert(nem a fórumról) de nem mind köcsög ám
de volt olyan aki nagyon lenézve nézett rám és a cagivámra...... aztán pár 10km terep után kidőlt
Viszont fülig érő mosollyal tértem haza meg ganyésan!
ktm-től elvonatkoztatva
szerintem te voltál akinek legalább 5x írtuk hogy nézze már meg a karbiban mi a helyzet, mire fel lett fedezve hogy egy csavar ki van tekeredve
ha van autószerelő ismerősöd vidd el a karbit egy ultrahangos tisztításra
utána nagyjából állítsd vissza az eredetinek tűnő állapotot
nem kell mindjárt új karbit venni, fog az a pénz kelleni benzinre is
amúgy volt tegnap az apróban valami füstmentes 600as egész olcsón