Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen!
sziasztok
egy kis segitséget kérnék
honda xl 250 szelepeket hol lehet be szerezni ?
Hol tudok az xr hez tankmatricát venni, meg láncvezetőt?
amugy a kuplungnak a kopressziohoz nincs sok koze....legalabb is szerintem
hidd el szoptam én már annyit ezzel hogy totálisan nyugodt vagyok motornak nincs baja
amugy hogy kicsit megnyugtassalak 2x vagy 3x elofordult nekem hogy mikor akartam mar elindulni motorozni otthonrol ahogy beraktam az 1-est lefulladt mint ha kuplung nelkul indultam volna....szerintem nekem is osszeragadhatott a kuplunk....ujrainditas utan mar tobbet nem csinalta de ez azota van miota fel evet csak allt a blokk abbol 4 honapot olaj nelkul.....viszont utolso 3 4 alkalommal mar semmi gond nem volt
ezt rögtön gondoltam:)
Ment a válasz!
koszi ment a mail
ja es mar az XL-ben is ezt hasznaltam....eloszor 10w40 kesobb 20w50-et...most XR-be 10w40 van
Én 10w50 Ester olajat használok nem eszi, nem füstöl és minden fasza!
Motult hasznalok semmi gondom vele....te keszulekedbe van a hiba
motul ez nem xl 600 ba való váltó nehézségek vissza váltásnál ma pedig alig bírtam beindítani 1 hete nem volt beinditva rugáskor nulla kompressió nagynehezen beindult compresiio ujra normális motornak semmi baja jol meg volt tépve 1 héttel ezelött de magam állítottam le az olajban ami benne van nagyjábol 600km van ...valószinüleg a kuplungom össze volt tapadva ... előzőleg szerelő is erre panaszkodott motulnál hogy össze tapadtak a lamellái nagyobb hajtás után de neki le kellet venni a kuplung deklit és szét nyitogatni öket h be tudja inditani... jelzem Castrolnál ilyen gondom sosem volt vele
Nem vagyok nagy szakértő,de ha tudok akkor segítek
colt72kukacfremailponthu
Szerintem egy valami véd a macsétám
Szerintem estére rá egy tábla ne lopj mert nem indul
Szerintem nem ad infot akárkinek
Sziasztok
Ma terepeztem egy jót asszonnyal kicsit pánikolt de azért jó volt nagyon
Colt72 tudnal adni egy mailt?...kerdeznek egy par dolgot a KTM-rol
Helló. Hát kezdjük ott hogy a szerellőtől mikor visszakaptam el volt kötve az egész kábel másképpen.. meg amugy a CDI doboz volt a rossz ugy vettem észre....
most meg igér a motor be is indul de azonnal leáll.... szerintem olajlehuzo meg gyűrűk probléma van nála mivel a gyertya is elég olajos és azota füstöl is a motor rendesen.
nagyon rondát nem tud csinálni mert fél fordulat és megáll lánc erős, lánckerék is.....
max hanyatt vágja a mukit aztán jól összetöri magát
aki motort akar lopni az úgy is ellopja, szóval csak ilyen "elsurranó" ellen jó ez a módszer
kb mint a kormányzár
a tárcsazártól sokkal jobb ott simán szétver mindent aztán az ami nem olcsó
A Zárt furgon ellen egyik sem véd... de ha lábon akarja vinni és nem veszi észre a motoron a lakatod...akkor az csúnya munkát fog végezni egy nagy gázos elinduláskor...
3000pénzért veszel egy nagyon fasza lakatot és lezárod a lánckereket
ér annyit mint a kormányzár, nekem van kulcsom hozzá de sosem használtam még, inkább lakatolom
Zárszerelő ki tudja szedni és kulcsot is tud hozzá csinálni.