Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vagyok én admirális csak nem szeretem ha nem valós adatokról beszélgetünk..
Minden este felnézek , csak nem szólok hozzá a dolgokhoz
parancs értve admirális jol el vagy tünve sok a melo?
Nem is vészes! Amúgy milyen magas? Mert hát nem vagyok egy magas ember 178 centi vagyok..
megtankolva lemázsálva 130
szűk 10 liter a tank+ 2 liter olaj
75mm löket/100mm furat (magasabb dugó)= XL 600 R
80mm löket/97mm furat = XL 600 LM/RMG és XR 600 R
82mm löket/ 100mm furat = NX 650/ XR 650L
Illene már meg jegyezni emberek , volt ez már téma nem egyszer....
Az XR 400 szárazon hány kiló?
Kulsore egyformak.....a 589-be 100mm dugo van a 591-be 97-es a domiba is 100mm.....loketbe a PD03-as 80-as, PD04-es 82-es es domi 85-os en igy tudom
bocs pd03 ra gondoltam:)
Furatból, vagy löketből adódik ez a különbség?
Amúgy külsőre egyformák? Értem ezalatt a csavarok pozícióit, méreteit.
De van....PD04-es az 591ccm mint nekem az XR
De igen. Szedtem már ki pár főtengelyt motorokból, ami szép mélyen be volt már kopva a viton szimering alatt. Rendes barázda volt már.
Csak a felület edzett, az meg kopik idővel így is-úgy is. Csak nem mindegy milyen hamar.
Yamaha TT350 32-33 lóerő, száraz tömegről két adat van, egyik 114Kg, másik 130.
Nekem nem tűnt 130-nak mikor próbáltam.
Xr600 is kb 130 Kg, annál könnyebnek tűnt.
Mit csinál?Mit koptat be?Azt az edzett kihajtás tengelyt amin a lánckerék van? Ezt ugye nem gondolod komolyan?
Vitont minek? Az a hőállósága miatt jó. Kopásállóbb is az NBR-nél, de a tengelyt ezért könnyebben be is koptatja hosszútávon.
Jó állapotút kéne kifogni. Mondjuk alig találok eladó XR 400-at. Az árban olyan 400-500 körül gondolkodtam csak hát bőven felette van egy-kettő.
hát ezek szerint semmi különbség nincs
Hát pont arra lettem volna kiváncsi, miben különbözik a PD04 és a PE04 hengere.
sajna olyan nincs
mit nem vettél meg már megint?
ha használt gépet veszel az nyilván ember függö is mennyit lesz szerelönél
Nekem egy olyan motor kell amibe van nyomaték bőven pörgős is ha kell meg hát igénytelen legyen, jó olajat meg légszűrőt persze nézem benne ez alap dolog csak hát ne kelljen mindig szervízbe futkozni vele..
tetszene csak szerintem nem cserél ennyi és már nincs kedvem telefonálgatni
nem eladó de elcserélem 650 re a külömbözetet meg kifizeted nekem okés:))
a wr izmosabb, könnyebb
csak vélhetőleg több a szervízigénye
de ha már wr akkor 450. az igazán tolja az adrenalint, egy kört mentem vele de sokkal bitangabb mint az xr4
de akkor sem kellene
semmit de nem szeretném postázni szal ha ere jársz elviheted xr re való