75mm löket/100mm furat (magasabb dugó)= XL 600 R
80mm löket/97mm furat = XL 600 LM/RMG és XR 600 R
82mm löket/ 100mm furat = NX 650/ XR 650L
Illene már meg jegyezni emberek , volt ez már téma nem egyszer....
De igen. Szedtem már ki pár főtengelyt motorokból, ami szép mélyen be volt már kopva a viton szimering alatt. Rendes barázda volt már.
Csak a felület edzett, az meg kopik idővel így is-úgy is. Csak nem mindegy milyen hamar.
Yamaha TT350 32-33 lóerő, száraz tömegről két adat van, egyik 114Kg, másik 130.
Nekem nem tűnt 130-nak mikor próbáltam.
Xr600 is kb 130 Kg, annál könnyebnek tűnt.
Nekem egy olyan motor kell amibe van nyomaték bőven pörgős is ha kell meg hát igénytelen legyen, jó olajat meg légszűrőt persze nézem benne ez alap dolog csak hát ne kelljen mindig szervízbe futkozni vele..
a wr izmosabb, könnyebb
csak vélhetőleg több a szervízigénye
de ha már wr akkor 450. az igazán tolja az adrenalint, egy kört mentem vele de sokkal bitangabb mint az xr4
de akkor sem kellene
Minden este felnézek , csak nem szólok hozzá a dolgokhoz