Értem! Azon agyalok, hogy most a volt TT350 em erősebb lehetett mint az XR400.. mert arra 38 lóerőt mondott mindenki mondjuk azt nem hiszem, 50köbcentivel nagyobb és nem erősebb meg persze modernebb is. Igaz, hogy a TT duplaveztengelyes volt
A Xr 400 egy puritán lég-olajhűtéses blokk a lehető legegyszerübben kivitelezve 35 lóerővel.A Wr 400 egy jóval bonyolultabb vízhűtéses dupla vezérműtengelyes 45 lóerős blokkal van szerelve.Mivel a Honda nincs annyira kihegyezve és túl bonyolítva én az Xr 400 ra voksolok a tartóssági tesztben
Szerintetek mennyivel bírja tovább az XR400 mint a WR 400 F? A DRZ-ről sokan lebeszéltek, szóval most ahogy nézegettem egy árban megy a két motor. Van aki azt írja, hogy a WR üzemórás van aki nem és hát nem igazán ismerem ezt a típust, szóval a segítségetek szeretném kérni.
Gerecsén találtam olyat prox-ban, ami nekem kell, de főtengely szimeringnek van feltüntetve. Gondolom lánckerékhez felejtős! Holnap megkérdezem csapágyboltban a sima vitont, csak elég macerás eljutnom és itt az interneten keresgélve 25x40x6-os vitonban nem igen van, csak sima méretben.
Nem,de rá kellett jönnöm hogy felesleges két endurót tartani.
Hidd el sajnálom nagyon szétszedni azt amit idáig építgettem,szépítgettem,de hát ott a másik kis vad disznó
könnyebb 10 kilóval és izmosabb 3 lóval
amúgy mostanság az exc 525 a divat
sokan azt gondolják hogy az a 35 ló kevés
a focizás megy már?
Szerintetek mennyivel bírja tovább az XR400 mint a WR 400 F? A DRZ-ről sokan lebeszéltek, szóval most ahogy nézegettem egy árban megy a két motor. Van aki azt írja, hogy a WR üzemórás van aki nem és hát nem igazán ismerem ezt a típust, szóval a segítségetek szeretném kérni.
De cserélheted is ha úgy érzed
pedig jól indul a honda, a yamahán ülve berúgom szemből is
mostanában az asszony hajtja csak nem tudja berúgni
Cseréljük inkább kp-re
kapsz mellé egy tacskó kölyökkutyát, ismét terhes a bitang
Hidd el sajnálom nagyon szétszedni azt amit idáig építgettem,szépítgettem,de hát ott a másik kis vad disznó