Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor inkább kendát vegyél mert szerintem a c02 egy fos és nagyjából egy árban vannak.
értem és kösz az infot....
akkor nekem ennél szélesebb kell ami kb 120 vagy 130-nak megfelelő
4,5 coll kb 110 es guminak felel meg.
és azt nem tudod, hogy milyen széles? mert ezen a 4,5 meg hasonló jelöléseken nem tudok elmenni...
ja kicsit enduros guminak tűnik, jó lenne élőben látni egyet.... de kép alapján minden gumi csalós
Ez 17 es Szerintem 17 esbe még ez tünik a leginkább sárba használhatónak.Képről úgy néz ki mintha közel lennének a bütykök de élőbe jobban néz ki.
és 17"-ban van hátsó ebből?
Nekem igazából olyan kellene, ami nagyjából jól tisztul és fog ha sárosabb helyen megyek
Oda én inkább a vee rubber vrm 109 est javasolnám az új ára 12.500 ft és puhább mint mitas vagy a kenda
csak terepen
Állítólag van olyan xr 600rr ami 6 sebességes de lehet,hogy csak legenda
Én inkább a Kendát javasolnám mert jókat olvastam róla de igazából hol használnád?
Üdv!

A két gumi közül melyiket ajánlanátok?

Mitas C02
Kenda K760 Trakmaster II.
lehetne ezeken az endúrókon egy "hosszú" 6 is
hát nem gondolnak ezek a sóher túrázókra?
Nekem gyári 14/50 van az xr 600-on. De le lesz cserélve, mert 120-nál már kurvára forog szegény.
(88-90-ig ez volt a gyári áttétel. Ne kössetek bele, csak azért írtam le.)
nekem 14:45 van XR6-on de nekem rovid a vege...90 nel mar nagy a fordulat
nekem idegesítő volt a 14:45ös áttétel
megszoktam hogy kettesben mindenhol felvisz ahová fel akarok menni(ahová az egyest kéri oda nem is igen akarok menni) aztán a 14essel kettesben sok volt a fordulat harmadikban meg kevés
bár most tesztnek felteszem(ha nem leszek nagyon lusta) a 14:46-ost
úgy is fel kell dobni a c10es mitast, most már hogy nem akarok aszfalton menni végre jöhet a crossgumi
Szia!Ne az elsőt cseréld,hanem a hátsót 47-re.
Szerintem akkor érdemes annyit rövidíteni mint amit írsz ha csak kizárólag extrém endurózásra használod. Mert akkor nem fogod érezni a rövid áttétel hátrányát. Mert nagyon szopós helyen a jelenlegi 1-2 hosszú. A kuplungodat kímélni tudod azzal jobban
A baj a lánckerék cserélgetésével az, hogy mindegyik fokozat áttételén változtat. Ezt az extrémre szánt gépeken úgy oldják meg, hogy az 1-2 rövidebb de a nagyobb fokozatok már nem.
Szép a motorod. Grt.
Remélem még párszor motorozunk vele.
A sárvédőről meg küldöm a képeket ha az asszony lefényképezi.
Nekem Dominatorom van, 15-45 áttétellel, most gondolkozom 14-45 -ös áttételen. Eléggé kezdő vagyok még. Talán könnyeb lesz így az emelkedőkön. Pont az a bajom amit Colt írt
Hello! Én nagyon sokáig 14/45-öt használtam,és meg voltam győződve hogy mennyivel jobb az az áttétel,aztán vissza raktam a gyári 15/45-öt,és rájöttem hogy tök felesleges ezt lecserélni.
Annak mi értelme van,hogy emelkedőn felfelé 3-ból rakod vissza kettőbe(14/50-nél),vagy kettőből egybe(15/45-nél)? Nincs az a helyzet amit az XR400 ne tudna megoldani kettesben,vagy egyesben.
Arra is rájöttem hogy addig volt jó a rövidebb áttétel,amíg emelkedőkön felfelé kicsit bizonytalanabb voltam,és nem adtam oda neki a gázt. Ha nem fosik az ember,és oda teszed neki a gázt,akkor ez felmegy mindenhol a gyári áttétellel. Ráadásul a gyári áttétellel van tempó is A-B között úgy hogy nem forgatod szarrá! Ez nem szentírás,ezek csak az én tapasztalataim
Pont az a jó az XR400ban, hogy alul nyomatékból oldja meg a dolgokat. Bőven elég egy 14/45, de még a gyári 15/45 is szinte mindenhol felmegy 2ben.

Vagy hátra rakj 48-ast, és akkor elöl tudsz játszani 14/15/16-al tereptől függően, azonos lánchosszal, 16-al a gyárit áttételt kapod vissza.
14:50 az mar szerintem sok
Sziasztok. xr 400 kérdés. milyen áttételt használtok és milyen használatra? tapasztalatokat szeretnék. mert lánc szettet szeretnék venni. eddig 15-45 ös gyári volt nekem. eléggé durva enduróra használom a motort úgyhogy 14-50 körül gondolkodom. előre is köszi a tapasztalaktokat!
az is igaz :D de egyébként minimális szellőztetés utána könnyen indult, meg jobbára csak akkor volt baja, ha kicsit több időt volt döntve, ha hamar felsikerült állítani, akkor sokszor indult rúgásra :D bár hozzátartozik hogy azóta a karbi is helyre lett rakva :)