Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oke...kosz mindenkinek
tegyél neki azért holtjátékot, nehogy hozzáérjen a deko tengelyhez a himba aztán még bezavar,én is úgy állítottam hogy a deko kar útjának kb felétől kezd emelni,ha 1 picit nyit a szelep már egyből könnyen átfordul a főtengely.
Érzed hogy sokkal nehezebb húzni a kart. Legalábbis én úgy csináltam
es azt hogy latod hogy eppen emeli?...lent a kupak vagy attudod forgatni es ugy?
meg nincs...ma fogom hivni a szerelot mi a helyzet vele.....csak azert kerdeztem mert eszembe jutott hogy azt is bekell kotni
Enyémet csak simán úgy hogy ha be van húzva tövig akkor éppen emelje a szelepet
masteron kész a légszűrő merevítöd mérteket kellene pontosítani mert én csak vágtam a flexel ahogy jött ..de arra gondoltam a belső merevítéshez simán vágok le 80 as karikákat savállóból mivel a szivacs feszíti nem mozdul az el szerintem 1 cm széles 2 -3 db
kész a blokkod?
sziasztok.
kezi dekot hogy kell beallitani?
Esetleg nincs könyved hozzá?
Emailt írj neki ott megtalálod
én nem ugratok mégegyszer
még a régi ténérével nekifutottam a csonka-toronynál a dombnak, aztán valamit elbénáztam mert seggbevágott az ülés majd összeroppant a gerincem mert utána meg együtt huppantam le a motorral lányos zavaromban
na majd meglátjuk
azért hegyet mászni csak a hondával fogok, mert az alól ki tudok bújni segítség nélkül
ha a ténéré betakar avval a 200 kilójával az megfog mint az egérragasztó
Van két ismerősöm akik 660 as tenerével enduróznak mondjuk már nincs rajta fejidom,az elmaradt valahol :) de elboldogulnak velük,voltunk a 8ason,ott ugrattak vele ,meg 1 kerék,lehet csak megszokás kérdése, te sem meg én sem 70 kilós emberek vagyunk hogy 10-20 kilóval nehezebb a motor és már nem tudod megtartani,akkor meg már mindegy hogy 119kg vagy 129 szerintem!
De lehet rosszul gondolom
amúgy a nép is fura
sokan azt mondják azért nem mernek menni mert nehéz a gép
pl voltunk erdélyben útvonal bejáráson aztán egy meredekebb emelkedő előtt azon rinyáltak(egy 660as meg egy big) hogy ők ezt nem merik mert nehéz a motor
mert ha lefelé kellett volna jönni azt még el is hittem volna.......
szerintem én az xt-t szanaszét töröm az első úton, megyek majd mint a vakegér
Igen ezen van önindító,és elvileg 160 kg,azért a 30 kg elég sokat jelent szerintem,meg mondjuk egy jó körmös gumi sokat segít
Igen az lenne a legjobb, csak sajnos azt nem az én pénztárcámnak találták ki. Elég drágák...
utcára akkor már a 650es legyen
hogy a rák enné meg csak sikerült a dolog
itt azért egy minimális segítséggel feljutottam
bár neki a gumi elég fosadék volt
Csáó!
Én is ebben a cipőben járok. 400 vagy 600?
Főleg utcára kéne (SM szettel) de azért terepre is ki szeretnék menni.
Én a 400-asba vagyok beleesve... viszont utcára úgy érzem inkább a nagyobb tesója kellene...
ilyen van egyik havernak is(már ha ezen is van önindító)
jön az utánunk bárhová, csak mindig többet izzad mint mi
köcsög jutubra nem tudok bejelentkezni a freemailos címemmel pedig van róla(is) egy csomó videó
Volt egy xl600rmg http://slovenskainzercia.sk/x-... ilyen,még színben is :)
azzal is elvoltam terepen, laza homokban volt vele csak baj,de mondjuk azon inkább utcai,enduró gumi volt
próbáld ki a 600ast valami keményebb terepen, aztán próbáld ki a 400ast
úgy is kicsit akarok módosítani a gyári áttételen, tesztnek hogy milyen(15:45 helyett 14:46)
bár én sosem éreztem nyomatékszegénynek, pedig túl van terhelve a gép
engem csak az zavar hogy aszfalton nagyon kell pörgetni, 120 felé már visít
bár nem odavaló......
Ez a 400 as mondjuk elég érdekesen néz ki http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xr_400_r-6518235
nagyon vacilálok a 600 és a 400 között ,de eddig a 600 as közelebb a szívemhez az alsó nyomaték miatt