Melóba napi 20-30 km-t tekerek.
Haverral jártunk gyúrni 2 hónapig. 70ről lefogytam 66 kg-ra
Evésről meg csak annyit hogy sokan mondták már hogy inkább ruháznának mint etetnének
gyúrni kell
amikor iskolás voltam akkor a centrifugát emelgettem
utána meg egy nagyobbacska betontömböt
20 évesen 75 kiló lehettem és simán felemeltem 2db 20l kanna bort a fejem fölé
utána jött a nyugis vasutas élet és elzsírosodtam
bár még az elején amikor építkeztünk még volt erő 2 zsák cementet vállra kaptam aztán elsétáltam anyáméktól a házhoz ami kb 3-350 méter
múltkor volt a teszkóban tök olcsón súlyzó nézd meg van-e aztán gyúrj, és biciklizz
ja és zabálj annyit mint egy ló
Helló! Megpróbálom leírni érthetően.
A váltónak a 2 tengelyét mikor rakod be a kihajtás tengelyere megy rá a lánc. A láncon van három jel 2 közelebb a 3. pedig kicsit távolabb. Ez a 3. ami távolabb van ennek kell lenni a főtengelyhez közelebbi váltó tengelyen lévő lánckeréken jelnél. Ezt kell már akkor jelre rakni mikor rakod össze a 2 blokkfelet! A 2. jel a középső ez megy a főtengelyen lévő lánckerék jeléhez. Ha a lendkereket nem veszed le nem látod a jelet! Az 1 jel, ugye ami maradt az pedig a balansz tengelyen lévő jelhez. Itt vedd le lánckereket ami egybe van a lendítő súllyal, ráteszed a láncot és mehet is vissza a helyére. A 3 jel nem lesz egyszerre olyan helyen hogy látni lehessen mind a hármat egyszerre jelen! Az 1. és 2.at látod minimálisat fordítod és a 3.at is látod, ez kicsit el van dugva, lámpával megvilágítod és lehet látni! A Balansz tengely túloldalán tudod megfeszíteni a láncot!
A Váltót először próbáld össze mielőtt le is húzod véglegesen a 2 blokkfelet! A kihajtás tengelyen jó helyen legyen az emelővillák bütyke a "kukac tengelyen". A villának pedig van kialakított helye a fogaskerekek mellett! Ha nem jól rakod össze igen csak szorulni fog és és el is törheted a villákat! Arra figyelj még, hogy a váltó tengelyeinek végén a csapágyakon és a blokkfélen van ólajzó lyuk! Ezeknek egybe kell esniük! van 2 jel 180 fokban a csapágy külső felén ezeknek a blokkféllel síkba kell esni!
Remélem tudtam segíteni! Ha kérdésed van nyugodtan írj!
Sok szép percet a szereléshez
én már gizdulok erősen, 143 ról indultam aztán már "csak" 130 vagyok
még 20 centi kell hogy be tudjam gombolni a motorosgatyám
amúgy túrázni jó ám az az xl600 elég alacsony, csak ugye a keményebb terepen sokkal szenvedősebb, bár aki profi az avval is tud menni bárhol
zsíroskenyér vastagon cukrozva
2 hónap gyurma meg semmi, masteron majd megmondja a tutit az jobban ért hozzá
Haverral jártunk gyúrni 2 hónapig. 70ről lefogytam 66 kg-ra
Evésről meg csak annyit hogy sokan mondták már hogy inkább ruháznának mint etetnének
amikor iskolás voltam akkor a centrifugát emelgettem
utána meg egy nagyobbacska betontömböt
20 évesen 75 kiló lehettem és simán felemeltem 2db 20l kanna bort a fejem fölé
utána jött a nyugis vasutas élet és elzsírosodtam
bár még az elején amikor építkeztünk még volt erő 2 zsák cementet vállra kaptam aztán elsétáltam anyáméktól a házhoz ami kb 3-350 méter
múltkor volt a teszkóban tök olcsón súlyzó nézd meg van-e aztán gyúrj, és biciklizz
ja és zabálj annyit mint egy ló
A váltónak a 2 tengelyét mikor rakod be a kihajtás tengelyere megy rá a lánc. A láncon van három jel 2 közelebb a 3. pedig kicsit távolabb. Ez a 3. ami távolabb van ennek kell lenni a főtengelyhez közelebbi váltó tengelyen lévő lánckeréken jelnél. Ezt kell már akkor jelre rakni mikor rakod össze a 2 blokkfelet! A 2. jel a középső ez megy a főtengelyen lévő lánckerék jeléhez. Ha a lendkereket nem veszed le nem látod a jelet! Az 1 jel, ugye ami maradt az pedig a balansz tengelyen lévő jelhez. Itt vedd le lánckereket ami egybe van a lendítő súllyal, ráteszed a láncot és mehet is vissza a helyére. A 3 jel nem lesz egyszerre olyan helyen hogy látni lehessen mind a hármat egyszerre jelen! Az 1. és 2.at látod minimálisat fordítod és a 3.at is látod, ez kicsit el van dugva, lámpával megvilágítod és lehet látni! A Balansz tengely túloldalán tudod megfeszíteni a láncot!
A Váltót először próbáld össze mielőtt le is húzod véglegesen a 2 blokkfelet! A kihajtás tengelyen jó helyen legyen az emelővillák bütyke a "kukac tengelyen". A villának pedig van kialakított helye a fogaskerekek mellett! Ha nem jól rakod össze igen csak szorulni fog és és el is törheted a villákat! Arra figyelj még, hogy a váltó tengelyeinek végén a csapágyakon és a blokkfélen van ólajzó lyuk! Ezeknek egybe kell esniük! van 2 jel 180 fokban a csapágy külső felén ezeknek a blokkféllel síkba kell esni!
Remélem tudtam segíteni! Ha kérdésed van nyugodtan írj!
Sok szép percet a szereléshez
még 20 centi kell hogy be tudjam gombolni a motorosgatyám
amúgy túrázni jó ám az az xl600 elég alacsony, csak ugye a keményebb terepen sokkal szenvedősebb, bár aki profi az avval is tud menni bárhol
meg vagy 30-40 kiló
Xr-t szeretnék :)
Ma elvitték az FZR-em .lehet nézelődni papirozható xr600 után :)
Vagy xr400 után
írtam neki