Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy kössek szoros nyakörvet és felfuffadok meg belilulok mint a Milka tehén
Meg kell bökni magad egy kis koksz-al aztán majd megpuffadsz mint a vízbe fulladt kutya
szar kajákat eszel
zsíroskenyér vastagon cukrozva
2 hónap gyurma meg semmi, masteron majd megmondja a tutit az jobban ért hozzá
Melóba napi 20-30 km-t tekerek.
Haverral jártunk gyúrni 2 hónapig. 70ről lefogytam 66 kg-ra
Evésről meg csak annyit hogy sokan mondták már hogy inkább ruháznának mint etetnének
gyúrni kell
amikor iskolás voltam akkor a centrifugát emelgettem
utána meg egy nagyobbacska betontömböt
20 évesen 75 kiló lehettem és simán felemeltem 2db 20l kanna bort a fejem fölé
utána jött a nyugis vasutas élet és elzsírosodtam
bár még az elején amikor építkeztünk még volt erő 2 zsák cementet vállra kaptam aztán elsétáltam anyáméktól a házhoz ami kb 3-350 méter
múltkor volt a teszkóban tök olcsón súlyzó nézd meg van-e aztán gyúrj, és biciklizz
ja és zabálj annyit mint egy ló
Nem csak egy betu meg 20kg a kulonbseg hanem pl futomu is
Nekem kis izomot kéne összeszedni, de világ életemben ilyen kis 70 kilós voltam, bármit csináltam
Min el is szúrtam az első mondatot mert nem a kihajtás tengelyre hanem a főtengelyhez közelebbi tengelyre megy rá a lánc!
Helló! Megpróbálom leírni érthetően.
A váltónak a 2 tengelyét mikor rakod be a kihajtás tengelyere megy rá a lánc. A láncon van három jel 2 közelebb a 3. pedig kicsit távolabb. Ez a 3. ami távolabb van ennek kell lenni a főtengelyhez közelebbi váltó tengelyen lévő lánckeréken jelnél. Ezt kell már akkor jelre rakni mikor rakod össze a 2 blokkfelet! A 2. jel a középső ez megy a főtengelyen lévő lánckerék jeléhez. Ha a lendkereket nem veszed le nem látod a jelet! Az 1 jel, ugye ami maradt az pedig a balansz tengelyen lévő jelhez. Itt vedd le lánckereket ami egybe van a lendítő súllyal, ráteszed a láncot és mehet is vissza a helyére. A 3 jel nem lesz egyszerre olyan helyen hogy látni lehessen mind a hármat egyszerre jelen! Az 1. és 2.at látod minimálisat fordítod és a 3.at is látod, ez kicsit el van dugva, lámpával megvilágítod és lehet látni! A Balansz tengely túloldalán tudod megfeszíteni a láncot!
A Váltót először próbáld össze mielőtt le is húzod véglegesen a 2 blokkfelet! A kihajtás tengelyen jó helyen legyen az emelővillák bütyke a "kukac tengelyen". A villának pedig van kialakított helye a fogaskerekek mellett! Ha nem jól rakod össze igen csak szorulni fog és és el is törheted a villákat! Arra figyelj még, hogy a váltó tengelyeinek végén a csapágyakon és a blokkfélen van ólajzó lyuk! Ezeknek egybe kell esniük! van 2 jel 180 fokban a csapágy külső felén ezeknek a blokkféllel síkba kell esni!
Remélem tudtam segíteni! Ha kérdésed van nyugodtan írj!
Sok szép percet a szereléshez
én már gizdulok erősen, 143 ról indultam aztán már "csak" 130 vagyok
még 20 centi kell hogy be tudjam gombolni a motorosgatyám
amúgy túrázni jó ám az az xl600 elég alacsony, csak ugye a keményebb terepen sokkal szenvedősebb, bár aki profi az avval is tud menni bárhol
Jaja 30-40 kg plusz az én túlsúlyom az is egy 20kg környékevagy több már 50 -60 kg rol beszélünk
csak egy betű a különbség
meg vagy 30-40 kiló
Köszi
Xr-t szeretnék :)
Beszámolom a cr-t, nem kell xl 600 r? Papiros!
Sziasztok
Ma elvitték az FZR-em .lehet nézelődni papirozható xr600 után :)
Vagy xr400 után
Köszi a válaszokat!Ezeket a könyveket már letöltöttem,de ezekben egy szó se esik a dologról,és a váltóról sem!
XR400 gazbovden nem passzol XR600-ra?
okok
köszi!
írtam neki
hat hetvegen ha nem hiv a szerelo ra csorgok dobja ossze mar .... mar 2x almodtam hogy motorozok ....de tobb mint fel ev kihagyas utan nem is csoda
Keres Correnti! Kérdezi a pálcákat, ma dél-délután megy feléd.....
elég jól bírja az ívet
aszem wolfram
az avi hegesztőnek miből van a "feje" amin át az ívet húzza?