nem mentem olyannal egy métert sem
650esen ültem, de nem éreztem szükségét a próbának
de annak a 650esnek sokkal szarabb volt a futóműve (eleje kilágyítva is full kemény)
lehet csak azért mert nem ártott volna neki egy generál
az enyém sokkal jobb volt tőle negyed annyit nem pattogtam a köveken
annak tünt,vagy ahogy mondtad lehet jobban kellett volna húzni neki :),gondolom a 400 as fordulaton jó a 600 as meg alacsony fordulaton . súly eltérés meg igazából ahogy nézetem csak 10 kg vagy annyival jobb a 400? 600assal mentél már huzamosabb ideig?
Sziasztok!
Ti milyen fuvókákat ajánlotok egy XL600R-be?
1. karbiban: a főfuvóka 102-es
2. karbiban a fuvóka 135-ös
Ma leszedtem a karbit, Brigéciollal lefújtam, aztán meleg vízzel végül levegővel, utána darabokra szedtem, és kifújtam minden járatot(kompresszorral)....
Holnap belerakom a blokkot és megpróbálkozom a levegő/benzin behangolással
motorszamot leirod megmondom hanyas evjarat....amugy erdekes ez...motoron is rajta van valahol vagy csak forgalmiban van?....kivancsi lennek ra mi akar ez lenni pontosan
"Tudomásom szerint ez a motorszám jelölése 1994 vagy 95 után. ekkor módosítottak a gyújtáson meg egy két dolgon"
Ezt írták erről a kódról. De olasz forgalmikban van csak azt hiszem, vagy is azt olvastam!
Szia!
Okulj az én káromon,csak komoly 200 ast vegyél, én itt vettem a sport motoron jól ki lett velem baxva, most van alkatrésznek való 200 asom,
Amit mernék ajánlani az két 200 as de egyik se somogy megye, régebben hirdettek Tabon egy 200 ast de most nem találtam, Az egyik A Másik
az a teszkós súly jobb
egy csővel még össze is lehetne őket kötni aztán lenne egy egyenes rudad is
valami 4 ezer körül volt 2x 8kilós (asszony alig tudta betenni a kosárba )
650esen ültem, de nem éreztem szükségét a próbának
de annak a 650esnek sokkal szarabb volt a futóműve (eleje kilágyítva is full kemény)
lehet csak azért mert nem ártott volna neki egy generál
az enyém sokkal jobb volt tőle negyed annyit nem pattogtam a köveken