Az a helyzet,hogy annyira olcsó volt ez a tuning veztengely,hogy kár lett volna ott hagyni és ami bent volt a motorba tengely azt meg még el is tudtam adni igy igazából megérte de amúgy nem vettem volna bele én se ha az U.S.A-ból kellett volna rendelni.A berugókaron meg már régóta vacilálok mert az azért jó ha van vészesetre.
Sziasztok!
A segítségetek kérném .
Mégpedig van egy Dominator 650-em amit nem régen vettem.
Sajnos a napokban kiderült hogy blokkot kell benne cserélni mert nem éri meg felújítani a meglévőt!
Ezért keresek egy bontatlan jó állapotba lévő blokkot!
Ha valaki tud akkor jelezzen!
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Tegnap beraktam a stage 1 es veztengelyt a motorba,de nem volt egyszerü ilyen hidegbe beindíttani rá kellett bikáznom a kocsiról mert a ezen a veztengelyen nincs automata dekompresszor és így nem bírta sokáig az akksi, pedig jó féle spirál cellás van benne.Meghát a 20w-50 es olaj se éppen erre a hőmérsékletre való az is megfogta szépen a motort mert olyan sűrű volt mint a méz Ami változást tapasztaltam igy,hogy csak üresbe járattam mert még menni nem mentem vele az az,hogy jobban reagál a gázra és erőteljesebb lett a hangja de majd kiderül mit mutat a gyakorlatba
Nagyon nem ér le a lábad? Csak mert eleinte én is tekergettem a motorjaimat hogy alacsonyabbak legyenek,aztán egy kis idő elteltével megszokja az ember,sőt talán a lába is megnyúlik
Szóval ezzel azt akartam mondani,hogy lehet hogy idővel megszoknád,és akkor nem rontanád el a futóművet,ahogy én is tettem. Egy idő után vissza is állítottam mindent.
Mert ugye ha az elejét leereszted,akkor mindjárt elmegy az utánfutás,ha a hátulját meg kilágyítod hogy lejjebb üljön,akkor meg a rugózás/csillapítás megy el.
Nem gondoltam volna de nagyon kezelhető! Azért durva terepre hegyet mászni nem vittem be. Nálunk van hó még rendesen sok traktor csapa stb... Most ismerkedés van még! Ültetnem kell rajta mert nekem magas, de minden megoldható. Könnyen kezelhető, keskeny és nem tudom de ezen én nem veszem észre hogy olyan gyenge lenne! 2-3.ban gázadásra szinte emelgeti az elejét...
De márciusban jön masteron akinek domija van kipróbálja és össze tudja hasonlítani! Akkor majd kiderül mi a különbség a 2 között!
Köszönöm!
Tegnap este értem vele haza. Ma kis próbakör volt és ami kell azt megkapja! Első sárvédő cserés, hátsóra kell toldat, teló harisnya és védő. Ezek a legelső dolgok!
jaja ,az összes hirdetett motor most lett felújítva 100-150 ezerért :)
tegnap nézetem egyet,képen szép volt élőben azért annyira nem,hegesztett váz,motorszám hiánya ,zörej a blokkban
és mindezért 300 ezer
A segítségetek kérném .
Mégpedig van egy Dominator 650-em amit nem régen vettem.
Sajnos a napokban kiderült hogy blokkot kell benne cserélni mert nem éri meg felújítani a meglévőt!
Ezért keresek egy bontatlan jó állapotba lévő blokkot!
Ha valaki tud akkor jelezzen!
Előre is köszönöm!
hogy indítod?
mert ha megmerül nem keveset kell pörgetni az önindítót mire beröffen
gabor8181@freemail.hu
Tegnap beraktam a stage 1 es veztengelyt a motorba,de nem volt egyszerü ilyen hidegbe beindíttani rá kellett bikáznom a kocsiról mert a ezen a veztengelyen nincs automata dekompresszor és így nem bírta sokáig az akksi, pedig jó féle spirál cellás van benne.Meghát a 20w-50 es olaj se éppen erre a hőmérsékletre való az is megfogta szépen a motort mert olyan sűrű volt mint a méz Ami változást tapasztaltam igy,hogy csak üresbe járattam mert még menni nem mentem vele az az,hogy jobban reagál a gázra és erőteljesebb lett a hangja de majd kiderül mit mutat a gyakorlatba
Szóval ezzel azt akartam mondani,hogy lehet hogy idővel megszoknád,és akkor nem rontanád el a futóművet,ahogy én is tettem. Egy idő után vissza is állítottam mindent.
Mert ugye ha az elejét leereszted,akkor mindjárt elmegy az utánfutás,ha a hátulját meg kilágyítod hogy lejjebb üljön,akkor meg a rugózás/csillapítás megy el.
De márciusban jön masteron akinek domija van kipróbálja és össze tudja hasonlítani! Akkor majd kiderül mi a különbség a 2 között!
Nem volt nehéz a másik kettőhöz képest?
Tegnap este értem vele haza. Ma kis próbakör volt és ami kell azt megkapja! Első sárvédő cserés, hátsóra kell toldat, teló harisnya és védő. Ezek a legelső dolgok!
tegnap nézetem egyet,képen szép volt élőben azért annyira nem,hegesztett váz,motorszám hiánya ,zörej a blokkban
és mindezért 300 ezer
itt van ni