Köszi a képeket, valamikor nekiállok és esztergálok valami hasonlót.
Ma csináltam két képet, ezeken szépen látszik, hogy levágták a szikrafogót, más esetleg nem hiányzik szerinted?
Akkor megpróbálkozok megint a karbival :)
A gyertya kékes szikrát ad, de az nem tudom mennyire befolyásolhatja az ilyen időben lévő működést, hogy valaki beleszakíthatta a gyertyát a hengerfejbe, így és 16os ra lett újra perselyezve, így NKG-ból csak a gyári értéknél 1-el nagyobb hőértékűt tudtam bele megvenni...
karbi-gyertya irányban kellene nézelődni
a gyertyát másik gépben könnyű kipróbálni, a karbit meg jól kitakarítani
pl haver gépe alig indult(néha már bikázni kellett) aztán beáztattam bioetanolba pár hátig azóta tök jól indul
esetleg a gyertyapipát megnézni van-e benne ellenállás és jó-e az érintkezés
szikra milyen színű?
ha csak nem valami extra vastag és sűrű akkor nem befolyásol semmit
pl a nej robeszába amikor 2 szivacsot tettem akkor nem ment úgy, de attól még jól indult
Ma csináltam két képet, ezeken szépen látszik, hogy levágták a szikrafogót, más esetleg nem hiányzik szerinted?
A gyertya kékes szikrát ad, de az nem tudom mennyire befolyásolhatja az ilyen időben lévő működést, hogy valaki beleszakíthatta a gyertyát a hengerfejbe, így és 16os ra lett újra perselyezve, így NKG-ból csak a gyári értéknél 1-el nagyobb hőértékűt tudtam bele megvenni...
Akkor elmegyek a műhelyhez és csinálok képeket.
http://www.jofogas.hu/heves/Mi...
http://www.kepesmotor.hu/motor...
a gyertyát másik gépben könnyű kipróbálni, a karbit meg jól kitakarítani
pl haver gépe alig indult(néha már bikázni kellett) aztán beáztattam bioetanolba pár hátig azóta tök jól indul
esetleg a gyertyapipát megnézni van-e benne ellenállás és jó-e az érintkezés
szikra milyen színű?
pl a nej robeszába amikor 2 szivacsot tettem akkor nem ment úgy, de attól még jól indult
Nekem az lehet probléma, ha nem gyári légszűrő van az XL-be hanem valami másé? mert ezt én így vettem....