Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ini 13.000 ft ot nem ér meg egy vadonatúj több mint 20.000 ft os lánc? 7-8 ezer forintért te nem fogtechinkáznál?
hát már mindenki fogtechnikus lett?
Az a helyzet,hogy volna egy D.I.D x gyűrűs lánc jó árba csak az a baj,hogy csak 100 csapos és igy tudnám csak megoldani az áttételt
ne tegyél olyan kicsit előre mert hamar fog kopni
Fel tennék egy találós kérdést Ha a dominátornak a gyári lánckerék áttételezése 15/45 és ehhez 108 csapos lánc van megadva.Szerintetek egy 100 csapos lánc jó-e lenne egy 13/43 as áttételhez Mert én 104 szemesre tippelnék de kérdés mennyit enged a tengely előre
Az 5W stimmel, mert a gyár által javasolt Pro Honda suspension fluid SS7 is 5W viszkozitású.
Évjárattól is függ. Nem egyformák a teleszkópok.
A táblázatban, amit feltöltöttem, térfogat és olajszint szerint is fel vannak tüntetve az értékek.
5 és fél deci kell kb villa száranként.Én 5w-t raknék bele
xr elsö teloba milyen olaj való?és mennyi?
Azt szerintem nem veszed észre,de ha leömlőn röviditesz azt már igen.De a te motorodon amúgy is dominátor féle leömlő van ami már ad egy folytást mert csak 25 mm es belső méretű és jó hosszú is ezáltal jobb nyomatékot biztosítt
én is vakarozok hogy lesz meg hegesztve.. de ki nem szeretnék vágni belöle
OK
Majd csinálok, mert most nem vagyok a műhely közelében. Kicsit túl lóg hátul és eléri a sárvédőt.
muti képet mi a gondod a mérettel?
szerintem nem
nalunk sut a nap csak nagyon fuj a szel
Szerintetek veszít a motor a nyomatékából, ha rövidebbre veszem kicsit a dobot?
1kerékreeeee
most indulok ömlik a hó nállunk,jó lesz a kopott gumikkal
aha,hajrá akkor
Na kipróbáltad már élesben?
legszuro felol fog kelleni alakitani mert rovidebb ez a karbi
és pont rámegy vagy alakítani kell vmit?
hat meg en milyen kivancsi vagyok