Megköszönném a méreteket, mivel ezt a dobot kimondottan abból a célból vettem, hogy legyen egy "E" betűs is (műszaki, esetleg külföld vagy ha lopakodni kell ) Minden másra van egy Higashi dobom, amit épp itt a fórumon vettem és meg is vagyok vele elégedve főleg ha a felfogatását is levágom és hegesztek rá valami rozsdamentesebbet !
Megkérdem tőle. Amúgy a hengert már lehúztam róla. A blokk a vázban van, azt nem piszkáltam. A hátsó féknyereg nincs meg, mert eltörött. Ezt leszámítva mindene meg van. 110 ccm.
Ott már nincs más fojtás. Ne bánd hogy nincs benne,így jobb a hangja.
Ha csendesebbet szeretnél,akkor meg raksz bele egy szűkítőt.....tudok méreteket adni ha kell.
Csak csizmában állj neki rugdosni!
Nehogy bajod essen.
Nem kell hozzá alkatrész?
Havernak van egy komplett. Csak megette a gyűrűket és a blokk végén a levegőző csövön füstöl a kipufogó helyett
Szerintem ez nem egy rendszer,hanem csak dob.......már csak az ára miatt is. Nekem egy FMF Powercore 4 van fent,szerintem jó hangja van.
Előtte egy LeoVince X3-as volt fent,attól jobb az FMF. Egy pumpás karbi kell még rá,és kicsit fickósabb lesz a paripa.
Nekem lehet hogy eladó lesz a kipufogó,és a Mikuni TM36-is ha eladom a motort....
Nem sok időm van sajnos, ezen kívül nagyon trehány gazdája volt és sok apróságot kell rajta javítani. Ha megjön a persely a telóhoz, már hasítani fogok!
az nem baj hany honapos vegyel masikat es probald meg....nekem akkor halt meg a fel eves gyertya mikor jottek megnezni a XL-t....reggel ment delutan vevo elott egy hang se
A régi XR-em is ilyet produkált. Melegen mindig leállt, ha mentem vele behúztam a kuplungot és visszaengedtem a gázt. Egy dominator karbi volt rajta. Vettem egy gyári karbit és megszűnt a problémám.
Az LC4-esem szintén ilyen gondokkal küszködött, hogy melegen alapjáraton ketyegve egyszer csak gondolt egyet, aztán megállt. Annál egyszerű volt a hiba forrása. Az előző tulaj nem húzta meg a gyertyát
Meghúztam és megszűnt a hiba.
Sokszor tök egyszerű dolog okoz galibát.
Nálad lehet a benzin szint magas. Ezért indulhat nehezen, és be is fulladhat melegen.
A kipufogó könyököt általában header pipe-nak írják, én ezt figyeltem meg.
Ha csendesebbet szeretnél,akkor meg raksz bele egy szűkítőt.....tudok méreteket adni ha kell.
Nehogy bajod essen.
Nem kell hozzá alkatrész?
Havernak van egy komplett. Csak megette a gyűrűket és a blokk végén a levegőző csövön füstöl a kipufogó helyett
Előtte egy LeoVince X3-as volt fent,attól jobb az FMF. Egy pumpás karbi kell még rá,és kicsit fickósabb lesz a paripa.
Nekem lehet hogy eladó lesz a kipufogó,és a Mikuni TM36-is ha eladom a motort....
Nekem van egy XL hátsó dobom, ki van herélve, de egyébként jó állapotú, nem rohadt! 5000.- Ha kell kép csinálok róla.
Az LC4-esem szintén ilyen gondokkal küszködött, hogy melegen alapjáraton ketyegve egyszer csak gondolt egyet, aztán megállt. Annál egyszerű volt a hiba forrása. Az előző tulaj nem húzta meg a gyertyát
Meghúztam és megszűnt a hiba.
Sokszor tök egyszerű dolog okoz galibát.
Nálad lehet a benzin szint magas. Ezért indulhat nehezen, és be is fulladhat melegen.