Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

XR es XL villa....kis kulonbseg
30-ra gondolt.
köszönöm
ez csak a dob az összekötő csővel, ezt hívják MUFFLER-nek.

A kipufogó könyököt általában header pipe-nak írják, én ezt figyeltem meg.
nagyon szép a motorod, még ilyen szétbombázott állapotban is grat hozzá
Ezekkel a paraméterekkel még jól megy a motor,és nem üvölt.
Megköszönném a méreteket, mivel ezt a dobot kimondottan abból a célból vettem, hogy legyen egy "E" betűs is (műszaki, esetleg külföld vagy ha lopakodni kell ) Minden másra van egy Higashi dobom, amit épp itt a fórumon vettem és meg is vagyok vele elégedve főleg ha a felfogatását is levágom és hegesztek rá valami rozsdamentesebbet !
köszönöm
Megkérdem tőle. Amúgy a hengert már lehúztam róla. A blokk a vázban van, azt nem piszkáltam. A hátsó féknyereg nincs meg, mert eltörött. Ezt leszámítva mindene meg van. 110 ccm.
Ott már nincs más fojtás. Ne bánd hogy nincs benne,így jobb a hangja.
Ha csendesebbet szeretnél,akkor meg raksz bele egy szűkítőt.....tudok méreteket adni ha kell.
mit kér érte? érdekelne
Csak csizmában állj neki rugdosni!
Nehogy bajod essen.
Nem kell hozzá alkatrész?
Havernak van egy komplett. Csak megette a gyűrűket és a blokk végén a levegőző csövön füstöl a kipufogó helyett
Szerintem ez nem egy rendszer,hanem csak dob.......már csak az ára miatt is. Nekem egy FMF Powercore 4 van fent,szerintem jó hangja van.
Előtte egy LeoVince X3-as volt fent,attól jobb az FMF. Egy pumpás karbi kell még rá,és kicsit fickósabb lesz a paripa.
Nekem lehet hogy eladó lesz a kipufogó,és a Mikuni TM36-is ha eladom a motort....
azt,hogy beindítsam felkell készülnöm rá olyan durva gép
A háttérben lapuló piros vadállat biztos jobban szól.
Nem sok időm van sajnos, ezen kívül nagyon trehány gazdája volt és sok apróságot kell rajta javítani. Ha megjön a persely a telóhoz, már hasítani fogok!
Ráadásul ez csak egy "diszkós" kerék!
Szia!
Nekem van egy XL hátsó dobom, ki van herélve, de egyébként jó állapotú, nem rohadt! 5000.- Ha kell kép csinálok róla.
az nem baj hany honapos vegyel masikat es probald meg....nekem akkor halt meg a fel eves gyertya mikor jottek megnezni a XL-t....reggel ment delutan vevo elott egy hang se
csak azert kérdeztem hogy van e infod milyen a domi karbi?
a gyertyában ne bízz én kettőt cseréltem és mikor visszatattem a régit indult és nem durrogot
hat ez kicsit messze van tole de meg mindig jobb mint nekem blokk nelkul
Légszűrőtisztítás megvolt, karbi állítás/tisztítás nem is egyszer, eredeti NGK-van benne(1hónapos)
ennyi hely volt a garázsban, a tömbelé meg nemakartam kitolni még elzavarnak
A régi XR-em is ilyet produkált. Melegen mindig leállt, ha mentem vele behúztam a kuplungot és visszaengedtem a gázt. Egy dominator karbi volt rajta. Vettem egy gyári karbit és megszűnt a problémám.
Az LC4-esem szintén ilyen gondokkal küszködött, hogy melegen alapjáraton ketyegve egyszer csak gondolt egyet, aztán megállt. Annál egyszerű volt a hiba forrása. Az előző tulaj nem húzta meg a gyertyát
Meghúztam és megszűnt a hiba.
Sokszor tök egyszerű dolog okoz galibát.
Nálad lehet a benzin szint magas. Ezért indulhat nehezen, és be is fulladhat melegen.