Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te.. ennek csak 1 kereke van
épp van egy xl 600 karbim ha érdekel ... de a legegyszerűbb módja ha szerelöhöz viszed és ö állítja be mert elég sok dolog lehet amiért bedurrog ...
sikerült feltennem a videokhoz a hangját
messzebbrol oldalrol kellett volna meg egy kep
Erről a kipufogóról jut eszembe, hogy (rohadt nehezen) de sikerül beszereznem egy gyári dobot. A gond csak az, hogy annak ellenére, hogy a telefonba még úgy volt, hogy tök gyári minden, mire ideért már le volt vágva a szikrafogó hálója! Igazából nem olyan gáz, de az lenne a kérdésem, hogy oda még nem való valami fojtás? Igazából meghallgatnám, aztán kész... de a helyzet az, hogy még koránt sem áll úgy a gép, hogy be lehetne indítani.
Szia!
Én gyári dobot keresgéltem sokáig, így emlékszem, hogy a Gerecse motornál lett volna XR4 dob csak éppen nem gyári, hanem egy ARROW! Kicsit nyúzott volt, de biztos hangos és csak fel kell csavarozni! Azt hiszem 20.000 körül kértek érte.
És én is ilyen indexet vettem!
jó lett a hangja majd felrakom csak lassú a netem most,direkt engedtem tól így nem fúj a rendszámra
légszűrőtisztítás, karbitakarítás(és beállítás) gyertyacsere(ne hamis ngk-ra)
aztán jónak kellene lennie
kölcsön karbival a legritkább esetben fog rendesen üzemelni
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, van egy Honda XL600R típusú motorom, és olyan tünetek jelentkeztek rajta, hogy már szinte élvezhetetlenné teszi a motorozást.
Amikor visszaengedem a gázt menet közben, bármelyik sebességben, bármilyen fokozaton, elkezd durrogni és le is áll ha nincs elég nagy sebesség, és a kuplungot is hiába húzom be. Hidegen nagyon nehezen indul.
Szerintetek mi lehet a baj vele?
Pénteken elhozom haverom karbiát és azzal is kipróbálom szerintetek azokkal lehet a baj, vagy gyújtás probléma?
A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.: K.Ádám
cagivára akartam tenni valami sportgép kipuffot(valami 900as cbr vagy ilyesmi)
hát vagy 20 centivel túlnyúlt volna a motoron
a picsa gondolta hogy ilyen nagy lesz
Na az enyém is így lóg ki.
De majd teszek róla, hogy ne így legyen.
Picit hosszú, de a hangja fasza lett? Mert az a lényeg
sziasztok
így sikerült felrakni a dobot
Egy kipufogó tuning nem sokat fog hatni lóerőben, csak a motor nyomatékát (karakterisztikáját) változtatja meg, szerintem! De azt se vészesen!
Egy Keihin vagy Mikuni spricces karbi meg egy FMF powercore4 dob, de Colt72 majd megmondja a tutit
http://www.ebay.com/itm/96-04-...
ez volt az egyik amit kinéztem, csak nem tudom hogy sima dob, vagy system, mert az alsó kinagyított képen Racing System van írva, a nevében meg csak slip on... vélemény?
valószínű
az egész fényes részt vedd ki
3 csavar fogja
úgy fog ordítani ahogy egyetlen 125ös cross sem tud
a gyári kipuff végéből már kivettem a szűkítő furulyát, nem sok hangot fogott vissza lol...
ha még ezek után is van fölös 100 pénzed akkor tegyél rá másik karbit(majd colt megírja milyent) aztán vedd ki a gyári kipuff végéből a cuccot és ordítani is fog
amikor megvettem 3 index volt rajta, azóta átesett egy fúráson, új emelt kompressziós dugó, új gyűrűk, szelepek stb... 100000-es felújítás volt, most ledes indexek vannak rajta, de az egyiket félig letörtem egy tükörjeges esésnél, de még mindíg működik félig meddig :D
ehh
minden sóher ilyen indexet tesz fel?


nekem is ilyen van
üdv, 2004-es Honda XR 400 R-em van tudna valaki javasolni kipufogó dobot? vagy rendszert 100ezer alatt, a cél hogy minnél hangosabb legyen (és persze plusz lóerő) köszi :)
én egyszerre szoktam rendelni minden kacatot
aztán így egy csomó postaköltséget megúszok
láncszett lassan nekem is csereérett lesz de megvárom amíg elkopik mindkettőn
Nem is tudom mire költeni.

De sajnos lesz mire. Légszűrő, hátsó fékpofák, olaj, olajszűrő, lánc lánckerekek lesznek tavasszal. Majd apránként, mert egyszerre sok.
Ja, meg gázbovdenek is kellenek.