erröl oszlanak a vélemények de szerintem ha járatod kb 5 percet leállítod és megnézed a szinted akkor okés a dolog enyém sem tartja fent a szintet van egyáltalán olyan amelyik fentartja?
Sziasztok. Lenne egy olyan gondom ,hogy az XL600 asomon az olajszivattyún nem zár rendesen a szelep és lassan lecsurog az olaj a blokkba. És nem tudom leellenőrizni,hogy mennyi olaj van benne és attól félek ,hogy vagy túltöltöm vagy olaj nélkül járatom Nincs valami tipp vagy tapasztalatotok ,hogy- hogy tudnám megnézni az olaj szintet ? Előre is köszönöm a válaszokat
olyan bizsergös lettem meg írigy is kaptam egy adrenalin dozist az fix hát fizikailag ott kell lenni a szeren ahhoz kétség nem fér én majd össze szarom magam mikor az xlt teszem fel peg én sem vagyok puhány
Egyszerű:végy egy menetfésüt és mérd meg.
Ha nincs akkor meg mérd meg pl.: 10 menet távolságát mm ben,majd elosztod a kapott értékét 10 el és megkapod a menetemelkedést
Pont semmi mert már kibontottam azt hittem jó lesz a domihoz de az még kevés hogy mind kettő 118 csapos mert a Yamhának másabb a lánckerék fogai és ez miatt a nem jó
micron dobrol van valakinek tapasztalata?
1600 km 18 óra alatt.
Akkor nektek elég lesz 9 is, ahhoz a 800 kilóméteres túrához.
Meg az se semmi ahogy a bakra felrakja a kolléga azt a 150kilót....
Hogy ti mennyit tudtok írni jó egy nap alatt...........
Tegnap voltam kint a fagyott hóban, sajna egyedül, nemsokára képek!
http://youtu.be/Z1YoCfm7nxU
Ha nincs akkor meg mérd meg pl.: 10 menet távolságát mm ben,majd elosztod a kapott értékét 10 el és megkapod a menetemelkedést