Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ismerös a szitu...fél óra kinlódás a sárban és másfélóra mosás ire lejött a gaz darabos zsiros feketeföld a motorról..nagyjából... a többi ronggyal jött le meg üveg tisztitóval...most hogy szétszedtem mindenhonnan lejött a retek..és uj arculatot is kapott a masina...eddig piros fekete volt most piros fehér lett vette egy Yamaha matrica szettet is rá ma...
Én is ma nekiálltam lemosni ezeket a szarokat de lassan oda jutok, hogy tovább tart lesterimobozni mint amennyi idő alatt összesarazom. Mondjuk könnyebb lenne leveretni ha nem várnám meg, hogy rászáradjon.
Amugy sürübb olaj alatt pontosat is tudtok irni? ?W? vagy ilyet? esetleg tipust gyártót?
azért bizva bizom abban hogy a 65 kiló nem a világ vége testsulyt illetöen és nem generálok akkora eröt hogy fullra össze nyojam
Mindenképpen leirom! Ha megjött a hátsó teló és beszerelésre került akkor irány a tesztpálya hiába tiszta a motor össze ganyézom legyen bármilyen idö is Azért tette csk 4centis toldatot bele mert nekem is eszembe jutott hogy a több miatt elöbb lekoppan! Igy maradt a 4centi plusz rendes teló olaj ahidraulika helyett! az biztos hog elöször furcsa lesz meglátjuk mennyire kezelhetö a dolog! Ha szar akkor kiveszem belöle,szerencsére fél óra alatt ki lehet kapni mindkettöt anélkül hogy szét szedném a telót!
Komlon
hol?:O
4 ezerér.
srácok valaki nem tudja véletlen milyen a 85 ös évjáratu xr 600 tank rögzitése?
mennyiért csinálták?
Ez így van. A rugócsere erre a megoldás. De a sűrűbb olaj lehet, hogy javítana rajta. Csak az ember nekiáll szarakodni ezekkel és a végére többe kerül mintha szakemberre bízná. Mondom ezt úgy, hogy én is állandóan ilyeneken szopok.
rugócsere az igazi megoldás, és megszelepelni
csak a jó rugó drága, nekem az xt-hez vagy 80ezer lett volna
Vastagabb olaj nem lett volna elég?
Kíváncsi leszek az első futóművedre. Ezt egyszer én is próbáltam de pont fordítva sült el. Keményebbek keményebb lett de mivel rövidebb is lett így még többször koppant le. Majd írd le mit tapasztalsz vele, hogy milyen.
Én szintereztettem az egyik vázat..... :)
ÁÁÁ. Kicsit benéztem. Én a szélességet oldalirányban értettem.
Vágom Te mire gondoltál.
Ini pont azért kell széles mert abba nem ragad úgy bele a sár mint a gyáriba...
Auto vásárlás miatt...
Nem üzemképesek.
próbáld ki hogy 2 ujjadról vagy 4 ujjadról lehet könnyebben lenyomni a sarat
a cagiván maszek szélesített volt, és jó szar volt
és nincs vékony lábtartó hanem szar csizma
pl az alpinestrar-ban elvagyok órákig állva, de a gagyi román csodában meg alig birok ki negyed órát

Szerintem fordítva. A szélesebbről pont, hogy kevésbé csúszik le a csizma.
minek a széles? csupa sár lesz aztán lecsúszik a láb
meg fennakad mindenben
oke koszi asszem azok meg is vannak jelolve gyarilag
Ne keverd össze a blokktartókat :-) én mindig szenvedtem velük...
sziasztok.
blokk beszerelesnek a vazba van valami trukkje amit joo tudni?....vagy csak siman bele van dobva es kesz?