be szerelelés után látom csak meg mert kiszerelten össze nyomni sem tudom...Igen látni fogom hogy mi van..ha azonnal kilöki csillapitás nélkül akkor nem jó...az akkor el fogja dobni a seggét aikor valamin átmegyek!
hát ezt nem tudom de a szelepélesből a tetején én arra következtetek hogy már volt javítva így töltve is bele ami kell ...p assz nem tudom enyém a mi a motorban van szépen csillapít attól függően melyik fokozatban van ...
mostmár jó az elsö teleszkópom eddig elég gyengének bizonyult..leginkább akkor amikor jötem le valahonan össze koppant teljesen! Azt is puhának éreztem azért lett módositva A DT ezen változata nincs eleresztve terepre futómüvel
Köszönöm a felajánlást az elsö telókat illetöen de ahoz akkor kerék is kéne meg fék is nagy valószinüséggel!
A hátsó telóra kiváncsi leszek,tuti hogy erösebb int ami most van! ha sikerül szétszedni felujitani akkor még jobb! Bizom benne hogy szabvány szimering kell bele!Persze ha szimering a baja
Hát a nagyja meg van!
Amiket csináltam rajta:
-Elsö telók szétszedése 4cm-es közdarab felülre berak elöfeszitáés gyanánt,teleszkóp olajjal feltöltve kicsit többel mint amennyi gyárilag való bele (a hatás jó lett nem sülyed le az eleje ahogy ráülök) teleszkóp alsó alu szárak felcsiszolva felpolirozva tükörre!
-Elsö kerék át pucolva át zsirozva
-Karbit kiszedtem szétszedtem átmostam,volt benne mocsok rendesen szívó csonkot kellett még ekecsülni provizórikusan mert szét van hullva és szigszalaggal volt megcsinálva,de össze rogyott a gumicsö igy nem kapott elég levegöt sem azt is megcsináltam!
-Olaj szivattyunál eresztette a keverö olajat azt is megcsináltam
-Hátsó lábtartó konzolokat leszedtem lefujtam gyári pirosra
-hátsó kerék kivesz fékdob zsirmentesit pucol és fel csiszoltam a felületét hogy ne legyen üveges kerék agyat ki takaritottam átzsiroztam a csapágyakat
-ki szedtem a hátsó villát elemeire bontottam letakaritottam lemostam mindent benzinnel rozsdátlanitottam majd átzsirozva össze raktam!
-villáról minden felesleges kiálló dolgot levágtam le csiszolta majd az egészet lefujtam!
-Rezonátort levettem le drótkorongoztam fém szinüre lekentem WD40el meg olajjal is hogy ne korrodálodjon hátsó dobot kiégettem mert már folyt belöle az olaj (2T hátránya)
le szedtem a csomagtartót,volt rajta indexnek fül azt is sze vágtam -leköszörültem majd feketére vissza fujtam!
-láncot át mostam benzinnel majd láncsprayvel vastagon átfujkáltam
Hátsó teló hibádzik meg a kereket vissza rakni,és készen van! Még a fekete matrica részeket akarom frissiteni az olal idookon meg a fejidoon és ennyi! Dolgoztam vele egy keveset
abbol indultam ki hogy egy fasz vagyok ...:) így 1nm rel többet vettem annyit úgyis elbaszok mire valamennyire rá áll a kezem...6600 ft volt az egész szóval nem volt húzós. kerestem egy srácot aki háznál árulja mert azok mindig olcsóbbak... néztem üzletben az árát nem normálisak sztem
vettem tegnap ilyen carbon mintás foliát teszek fel képet a fejidomot megcsináltam bár sztem az volt a legnehezebb része...de maga az anyag sztem jó...hőre kiválóan alakítható ha többlépcsös a felület
Köszönöm a felajánlást az elsö telókat illetöen de ahoz akkor kerék is kéne meg fék is nagy valószinüséggel!
A hátsó telóra kiváncsi leszek,tuti hogy erösebb int ami most van! ha sikerül szétszedni felujitani akkor még jobb! Bizom benne hogy szabvány szimering kell bele!Persze ha szimering a baja
Amiket csináltam rajta:
-Elsö telók szétszedése 4cm-es közdarab felülre berak elöfeszitáés gyanánt,teleszkóp olajjal feltöltve kicsit többel mint amennyi gyárilag való bele (a hatás jó lett nem sülyed le az eleje ahogy ráülök) teleszkóp alsó alu szárak felcsiszolva felpolirozva tükörre!
-Elsö kerék át pucolva át zsirozva
-Karbit kiszedtem szétszedtem átmostam,volt benne mocsok rendesen szívó csonkot kellett még ekecsülni provizórikusan mert szét van hullva és szigszalaggal volt megcsinálva,de össze rogyott a gumicsö igy nem kapott elég levegöt sem azt is megcsináltam!
-Olaj szivattyunál eresztette a keverö olajat azt is megcsináltam
-Hátsó lábtartó konzolokat leszedtem lefujtam gyári pirosra
-hátsó kerék kivesz fékdob zsirmentesit pucol és fel csiszoltam a felületét hogy ne legyen üveges kerék agyat ki takaritottam átzsiroztam a csapágyakat
-ki szedtem a hátsó villát elemeire bontottam letakaritottam lemostam mindent benzinnel rozsdátlanitottam majd átzsirozva össze raktam!
-villáról minden felesleges kiálló dolgot levágtam le csiszolta majd az egészet lefujtam!
-Rezonátort levettem le drótkorongoztam fém szinüre lekentem WD40el meg olajjal is hogy ne korrodálodjon hátsó dobot kiégettem mert már folyt belöle az olaj (2T hátránya)
le szedtem a csomagtartót,volt rajta indexnek fül azt is sze vágtam -leköszörültem majd feketére vissza fujtam!
-láncot át mostam benzinnel majd láncsprayvel vastagon átfujkáltam
Hátsó teló hibádzik meg a kereket vissza rakni,és készen van! Még a fekete matrica részeket akarom frissiteni az olal idookon meg a fejidoon és ennyi! Dolgoztam vele egy keveset
Emlékszel mit mondtam a verseny előtt?
Valami hasonló lett belőle. Nem hozzák a várt eredményt.
Honda és még CRF is
Hon vótál?
Boldog karit meg eredményesebb új évet