Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ajjha elég nyomatékos gép :D Nekem a TT be nincs ilyen nyomaték
szóval..... szinte alapjáraton
nézd meg utána a wr-r
a többit meg akkor ha mazochista vagy
http://youtu.be/JQgYC7epvxI alapjáraton[/L] vitte a hegyet
túratank +15kg, csomag +10kg, én meg 130+ vagyok
Az a baj környéken senkinek nincs xr400 sajnos nem tudom kipróbálni milyen:/ Videók alapján elég szihopata kis gép magas fordulaton videó szerint jobban megy mint nekem a TT.
tt350essel még nem mentem, de a dr350 sehol sincs az xr400hoz
se futóműbe se erőben se semmiben
eddig aki kipróbálta az xr4-et annak nagyon tetszett
próbálj ki egyet aztán meglátod milyen

lóerő meg semmit sem ér a wr250f(vagy mifene.... a 4t injektoros) is 30 ló felé van aztán igen vérszegény az xr4-hez
Köszi szépen!:) Hát nem tudom mi lesz még strapabíró mindegyik az biztos de azt hittem Xr 400 erősebb mert 34 Le még a TT350 esem is meg van azt valami erősebb vasat szeretnék, de viszont a DRZ-k nagyon drágák :/
az xr4 34 ló, drz400s-sm kb mint az xr4 a drz400e kicsit erősebb ellenben üzemórás

kényelemben kb egyformák, szervizelésben én az xr4 mellett voksolnék
anno azért nem vettem drz-t mert vízhűtéses, csak önindítós(első példányok kivételével)
persze a drz tulajok mást fognak mondani
de szerintem 4-500 pénzért nemigen van jó állapotú drz
Hali!
Gondolkozok rajta, hogy DRZ-t vagy XR-t vegyek pénzben kb 400-500 e között szeretnék venni azt szeretném kérdezni, hogy ennyi pénzért melyik típusú motorból tudnék jobb állapotút venni? Ha jól tudom az XR 42LE a DRZ 51LE mennyi igaz ebből mert láttam hirdetést ahol az XR 400-at 32 Le-nek írják amit kicsit kevésnek tartok nem hiszem, hogy igaz lehet. Na szóval véleményetek szeretném kérni hogy melyik jobb alkatrész ellátásba, árban megbízhatóságban? Előre is köszi!:)
foleg azert lenne joo otthon csinalni mert magamtol nem kerek penzt
a fűtőanyagot meg a szerelési időd költségét(helyette pl nyugdíjasklubban tánc kisgatyában ) aztán rájössz hogy túl drága mulatság az otthoni szerelgetés
nekem az a biztos ha én csinálom,na meg pénzügyileg se mind1
eddig nekem is ez volt,de most fejlesztettem,begyújtok szépen,fél óra múlva 30fok van, pólóba szerelek,közben nézem a discovery t
eddig egyszer kellett rugdalnom a motort haromnegyed orat....becsusztam bokaig ero vizbe es a motort megfektettem a kipufogo felevel es bele csurgott a viz....szelloztetesnel csak ugy kopte a vizet....muszaj volt elsovillanal fogva felemelni hogy csurogjon ki a viz a kipufogobol de ez meg XL-el volt
a múltkorában kint a pusztában meglátott egy bringás amint probálom berugni inkább visszafordult biztos ahogy fohászkodtam, vagy a külsőm
....akkor ott bajok vannak
még a miatyánkot is elmondom
es dekod mukodig rendesen es csutka gazt huzol neki?
az mar szerelonel van
ennél a felborulás nem indulás dolognál sztem annyi a trükk,hogy a karbiba több benzin folyik be,mint ki,és magas lesz az úszószint, és azért nem indul,én ilyenkor elzárom a csapot,megvárom még kifolyik egy kis benzin még,felállítom,utána nyitom ki megint,ha lejjebb ment a szint benne az pótlódik,megrugom és már indul is,mintha mi se történt volna:D
de hasonlóan jó ha elzárt csappal dekoval átforgatja az ember,mert akkor is az eredmény ez lesz,csak a benzin útja a motoron keresztül vezet
én meg fagyoskodom nincs kedvem lemenni olyan hideg van
hát adott a hibás blokk neked is, szétkaphatod :D
feltuningoltam a műhelyt,egy kis kátyhával,ebbe a hidegbe is sima 30fokot csináltam, van tv is, kellemes körülmények között lehet bütykölni
igen elszoktam rudosom dekompresszor behuzva de semmi utánna sem a legjobb ha hagyom kicsit és utánna indul
irigyellek nagyon...barcsak en is igy gondolnak egyet es szetkapnak a blokkot
hat nezz gyertya kepet es majd meglatjuk.....amugy ha szellozteted benzint elzarod?....mert nem letezik hogy szelloztetes utan szarul indul....nekem XL volt ilyen...ha eldolt vege....atkellett rugdalni parszor...sot minden inditas elott is ketszer es benzint azonnal el kellett zarni ha megalltal es utana leallitani mer egy ketto megszivta magat....de XR nel mar csapot se zarom el ha megallok
ha mentem vele 1 órát,utána elkezdett hajtókar csattogás hang előjönni,de érdekes volt,mert ha leállítottam,kihűlt másnap megint ment 1 órát mire előjött,gondolom mire olyan hőfokra melegedett,és mások lettek az illesztések.
aztán most ráérek,aztán tegnap délután szétkaptam,és biz az alsó tügörgő a hibás ahogy gondoltam,de legalább megnéztem a többi dolgot,henger,dugó,szelepek meg ilyesmit,és azok rendbe vannak