mostanában olyan béna eséseim voltak, hogy nem merek kockáztatni
meg erősen kezdek vénülni, még a tavaszi esésem óta fáj a felkarcsontom ha nyomás éri, meg a vádlim egy tenyérnyi helyen teljesen érzéketlen
szóval ideje soft üzemmódba kapcsolni
a fekete az szép(nagy) de a többi valahogy nem az igazi
na majd tavasszal körbenézek pár tenyésztőt
igazándiból nem az a célom hogy 10-15ért vegyek egy "valamilyen" vérvonalú kutyát aztán megmarhuljon nekem
olyan aranyfalat kellene mint az első volt, olyan bújós volt mint egy macska de szimóval húzott 30as átlaggal
már az befosott aki csak látta
pedig azért rohant mindenkihez hogy simogassa
A szívócsonkoknál hány fok meleg lehet üzem meleg motornál?
(csak azért kérdezem, mert a szívócsonkhoz akarok O gyűrűt venni és, hogy tudjam kb mennyi hőt kell elbírnia ill. ott benzinnel érintkezik az O gyűrű? )
De az első világításnak nincs köze XR-nél a fejidom mögötti feszültségszabályozó/egyenirányítóhoz, csak az ülés alatti váltóáramú szabályozóhoz. Nekem a hátsó világítás szarakodott.
en 20 evesen hoztam az elsot...az is kaukazusi volt de mar 14 honaposan temettem .....ra 1 honap mulva mar hoztam is a mostanit.....elottuk volt bernathegyink azt 9 eves koromba hoztuk es 9 evet elt de O meg nem volt csak az enyem
Nekem az egyenirányítóval párhuzamba kötött kondenzátor okozott hasonlót. Alapjáraton volt fény rendesen, de a fordulatszám növelésekor a feszültség csökkent. Forrasztottam rá egy új elko-t és jó lett.
meg erősen kezdek vénülni, még a tavaszi esésem óta fáj a felkarcsontom ha nyomás éri, meg a vádlim egy tenyérnyi helyen teljesen érzéketlen
szóval ideje soft üzemmódba kapcsolni