Ha más megoldás nincs Őket próbáld meg. Szerintem méretre legyártanak neked ebből az anyagból akár milyen kereket!
Vagy csak egy árajánlatot kérsz.....
köszi a törődést,de mivel én csak egy lelkes amatőr vagyok a szelepproblémára nem tudok megoldást!Ha van erre egyszerű megoldás kérlek ird le,ha csak szerelő, azt is!
köszönöm a válaszod!A karbit már szétszedtük mikor elérte a "roham",duplakarbis és a benzinszint mind a kettőben megfelelő ill. egyforma volt.Anyagot is tettünk rá a rudazaton.A légszűrőbe fújt kontakttisztítóra sem reagállt.
sziasztok 1986-os xl350 endo tulajdonos vagyok.kérdésem lenne! A motor négyütemű,léghűtéses.Indítás után a motor nem veszi a fordulatot,jól indul jó az alapjárat.Gázelvételkor durrog,alapjáratról lyuk van a gázadás elején de ezt csak melegen.A motor ill. a kipufogó ilyenkor túlmelegszik.Ezek a tünetek csak alkalmanként jönnek elő,hol menetközben hol már indításkor ijenkor a motorból elmegy az erő,utána minen tünet elmulik és rendesen működik.gyertyát cseréltem karbit pucoltam minden elektromos dolgot átkontakttisztítóztam.Ha valaki tud rá megoldást vagy tanácsot megköszönném.
Tényleg van egy két csoda,láttam már én is 92'-es CBR 1000-et,7000 km-el,gyakorlatilag karcmentes volt.Meg nyolcvan valahányas XJ 600 valami 10000-el,full patent.De tuti nem annyi mint ahányan állítják.
Vagy csak egy árajánlatot kérsz.....
http://hirdetotabla.duen.hu/al...
érdemes lenne egy ecu cserét csinálni típusazonos géppel
Ismersz minket nem ijedünk meg semmitől
Minden kis praktikát bevetünk a hideg ellen...
Szerintem szelepgond, nem zár rendesen.....?!
mire vár utána évekig?
na mindegy......
az emberi elme csodálatos
Mondjuk én sem értem meg
na de az ember kiizzad másfél millát a motorért(kb ennyi lehetett) aztán megy vele pár kört és leteszi mert inkább pokémont néz a tévében?