Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a cdi az gyújtáselektronika doboz?
Ha más megoldás nincs Őket próbáld meg. Szerintem méretre legyártanak neked ebből az anyagból akár milyen kereket!
Vagy csak egy árajánlatot kérsz.....

http://hirdetotabla.duen.hu/al...
de nem kontakt tisztítót vazzeg hanem féktisztítót
egy szerelő ajánlotta,lévén ha benzingond ettől majd kipörög rendesen(de csak fulladt)
vagyis itt cdi a neve
ha indul könnyen akkor jók a szelepek(már ha nem csörög disznó módon)
érdemes lenne egy ecu cserét csinálni típusazonos géppel
köszi a törődést,de mivel én csak egy lelkes amatőr vagyok a szelepproblémára nem tudok megoldást!Ha van erre egyszerű megoldás kérlek ird le,ha csak szerelő, azt is!
a kontakttisztítót mi célból fújogattátok a légszűrőre?
köszönöm a válaszod!A karbit már szétszedtük mikor elérte a "roham",duplakarbis és a benzinszint mind a kettőben megfelelő ill. egyforma volt.Anyagot is tettünk rá a rudazaton.A légszűrőbe fújt kontakttisztítóra sem reagállt.
levegőszűrőt vedd le. próbáld úgy is!
Köszi
Ismersz minket nem ijedünk meg semmitől
Minden kis praktikát bevetünk a hideg ellen...
Elkelt az Xl! azért hiányozni fog a kis töttyögő
esetleg CDI
Hát ezek a jelek arra utalnak mintha túl kevés anyagot kapna
Üdv!

Szerintem szelepgond, nem zár rendesen.....?!
sziasztok 1986-os xl350 endo tulajdonos vagyok.kérdésem lenne! A motor négyütemű,léghűtéses.Indítás után a motor nem veszi a fordulatot,jól indul jó az alapjárat.Gázelvételkor durrog,alapjáratról lyuk van a gázadás elején de ezt csak melegen.A motor ill. a kipufogó ilyenkor túlmelegszik.Ezek a tünetek csak alkalmanként jönnek elő,hol menetközben hol már indításkor ijenkor a motorból elmegy az erő,utána minen tünet elmulik és rendesen működik.gyertyát cseréltem karbit pucoltam minden elektromos dolgot átkontakttisztítóztam.Ha valaki tud rá megoldást vagy tanácsot megköszönném.
Ez igen. Kemények vagytok. Nekem állandóan a kezem akar lefagyni ilyenkor a motoron.
Van ismerősöm akinek 2005-ös 450 CRF-ben 5 óra van. Mondjuk van mellette 18 másik motorja. És a gyerek ennek ellenére nem akarja eladni.
Én a Gerecsénél vettem a vezérlésszettet, még az xl-hez 30volt, did lánccal honda feszitő és rugóval!
Sziasztok köszi a segítséget a vezlánc 6 hónapos az nem lehet gáz szerintem..
Tényleg van egy két csoda,láttam már én is 92'-es CBR 1000-et,7000 km-el,gyakorlatilag karcmentes volt.Meg nyolcvan valahányas XJ 600 valami 10000-el,full patent.De tuti nem annyi mint ahányan állítják.
Lehet hogy nem mert a közelébe se menni
na de akkor 2 hónaposan adja el párszáz km-el.......
mire vár utána évekig?
na mindegy......
az emberi elme csodálatos
Vagy csak esett egyet,és félre rakta a motort
Mondjuk én sem értem meg
az simán hülye

na de az ember kiizzad másfél millát a motorért(kb ennyi lehetett) aztán megy vele pár kört és leteszi mert inkább pokémont néz a tévében?