Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az biztos hogy a 99% hazudik,de van azért kivétel.
Amúgy meg aki 7 év alatt 220km-t megy,az miféle?
na de mindegyikben 10 ezer alatti km lenne?
bár az én órámban sincs 6 ezernél több
na de aki 4 év alatt 800km motorozik az miféle ember?
Azért van ilyen. Az enyémet 4 évesen 800km-el vettem,de volt olyan is hogy 7 éves motort vettem 220km-el......és valóban ennyi volt bennük
elméletileg van önindító szett hozzá, külföldi fórumokon olvastam
de egyszer itt is linkelt valaki ilyent
150-200ezer közti árfekvésű a szett
a földúttól nem fog megijedni de még a homokbányától sem
Mondom nekem futkosó motornak kell csak nem szeretem a robogókat azért az endoró a max menet talán 70 km egyszerre a nayg túrákra ott az Fz-1 mi szaggatja szét hát a Freeride bringa a legjobb azt mondom na az töri a segget az fix nekem 100 as utazó bőven jó melóba járni ide oda csak azért a földút gondolom nem ijeszti meg ezeket a gépeket a DR oda nehéz volt(160kg) vagy én voltam gyenge akkoriban most már talán elbírok a 400 al. Ezek csak berúgó karosak vagy önindítósak is?
Köszi mindent bármi infó van jöhet minél többet tud az ember annál jobb a fogyasztás az nem veszélyes így 5 liter körül mint a DR akkoriban
utazni ne akarj vele, széjjelszaggatja a segged
egy 1000km-es túra után én napokig rá sem tudok nézni
engem 70 fölött már zavar a menetszél, lehet ha gizdább lennék akkor lehet nem annyira zavarna
120-130al még elmegy, nekem ilyenkor már 7 literen túl fogyaszt
bár az enyém kicsit kivan
terepen soft tempóban 5 alatt is elmegy
Nem nem azért annyira nem ma kezdetem csak pár adat kéne róla a magasság nem gond 193 vagyok a dr em is a dakar verzió volt 93 cm ülésmaggal igaz az fz1 mellé kéne lóti futi motornak engem inkább a menet tulajdonságok érdekelnek utazó tempó meg ilyesmi fogyasztás stb ( azért a zongora gyárosok sem rosszak )
11 év alatt 6000km
remélem ilyeneknek nem dőlsz be
amúgy jó gépek ezek enyémben több mint 70ezer van aztán még mindig megy
ha alacsony vagy lehet zavaró lesz a magassága, de nem magasabb az átlagtól
szervizelni nem kell mert honda
Helló sziasztok minden érdekelne XR400-as ról ami csak van tervbe van hogy vásárolok egyet a tavasszal szeretnék többet megtudni róla (v olt ugyan dr-600 am de már nem mostanában ) egy két jó átfogó vélemény kellene róla mindenféle menet tulajdonsággal meg fogyasztással szervizes dologgal meg mindennel kapcsolatban. Nehéz jó tesztet találni róla vagy csak nekem nem megy nem tudom használtautó-n sem sok van azt hiszem 7db összesenlink valami ilyesmi érdekelne
nem szabad euróért vásárolni mert az drága
nekem az az 1000ft is határeset volt
rendben
ha szelepallito kupakokra gondolsz akkor csak margora megjegyzem hogy en 10 euroert vettem meg anno XL-re...2x is
free shipping
Nem kellett külön szállításért fizetni.
nem is olyan sok az ár
már ha nem 50 volt a fuvar.....
A piros huzat az narancssárga
Külföldről rendeltem, gyári mintára gyártanak minden motorhoz.
35$ volt.
ez van....... aki szarban van azt lehet jól lefejni
2000 ft/db nem szívbajossak.
2000ft/db
de végül szereztem 1000ft/db-ért
nem bíztam a véletlenre beszereztem 4db-ot meg egy olajszűrő fedelet, olyant is hallottam hogy eltörték az egyik fülét(mondjuk ilyent sem csináltam még eddig)
majd ha megyek afrika túrára jól fog jönni
Mennyit kértek a csavarokért?
a legdrágább bontó.....
múltkor körbekérdeztem a szelep deknicsavar miatt jó sokat náluk volt a legdrágább
ettől a gyűrődött üléshuzatok milyen idegesítők már
a piros huzat az bolti?
pedig itt már felfokozott idegállapotban voltam mert az első ilyent leborítottam........
Kárpitos sem csinálta volna szebben
Akkor hagyd a csudába. Azért a csavarokon kívül a guminak is kellene kapaszkodnia. Nem tükör jégen fogok motorozni.