Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagy hó van nálatok?
hasznald a valasz erre gombot
Sziasztok
Minden Miklósnak boldog neve napját
Hello, na ki van Gogh-oztad magad?
Nekem estére korona került a napra. 880-al szopatott le a russki.
esetleg nem tudjátok hol lehet tűt vagy bármit venni a karbihoz?
köszi ismerem kanyart már régebben beszéltem vele más próbléma ügyében
Hát akkor ne hívja magát szerelőnek mert azért annyira nem bonyolult az a karbi,hogy ne lehessen megoldani de ha nem akarsz tovább kínlódni ő meg oldja neked tutira a karburátor gondodat.A specialitása a dominator.
igen ugy van
Hát elöszőr én is valamelyik membránra tippeltem, de miután kivettem és átnéztem őket ezt elvetettem mert kb úgy néznek ki mintha újak lennének..
És mondom még szerelőhöz is elvittem a karbit,de sajnos őő se tudott mondani rá semmi okosat..
Ott biztos,hogy nem fúvóka probléma van,de amúgy a főfúvókának csak 3/4 gáz után van szerepe addig az alapjárati és a súbert tű szabályozza benzint.Igazából látni kéne a karburátort mert így csak találgatni lehet,könnyen lehet,hogy a vákum membránokkal van a gond.
neked hogy van kikötve a szivató? csak simán ki van szedve belőle a bowden és kész?
igen, de az itt a gond, h ha 120-as fővuvókával sokat kap akkor itt valami más gond van nem a fuvókákkal van baj..
sokat kap szerintem ha azt mondod szivato nelkul indul meg minden....monjuk nekme is az nelkul indul a XR es domi karbi van rajta de kell is neki mert nincs bekotve a szivato ....nek kormol mikor odahuzol neki?
Igen és hát sajnos nem hugyozom a benzint én sem
akkor 30 km-re megevett 4 litert ugy hogy nem is hztad neki? ....ehes a kicsike
szia
nekem van dominátor idom ha érdekel
Az alatt a kb egy óra alatt nem mentem sok kilómétert kb 20-30 és azt se nyél gázon.. vegyesen aszfalton és terepen.
Hát a gyergyám az korom fekete mindíg. ha jol emlékszek 48-as az alapjárati. esetleg a szivatónál nem lehet valami? mondjuk nagyon kikopott a tű vagy ilyesmi.. 120-as fűfuvókánál jég hidegen nem is kellet szivatót huzzak úgy elindult könnyedén ha rá húztam csak fulladt.. és igen a bowdennek van elég holtjátéka.
ralestem az ekszerre.......befujkaltam WD-vel itt ott...bevittem a tankot ullest.....becsinaltam a csoveket nem hogy belemaszik valami
nekem 8 9 liter folduton....meg az XL-el anno asszonnyal nyugiba 5 6 liter volt de magam nem nyugiba az is 8 9 litert szippantott
nekem aszfalton eszik sokat
múltkor lehasítottam szegedre(alig több mint 100km) aztán 7,2 litert tankoltam rá
de hegyes-völgyes terepen nyugiban volt már 4,5 alatti fogyasztás is
ha mar fogyasztas...orulnek neki ha majd a Mikunival lemenne olyan 6 7 literre a etvagya
tankold meg fullra aztán úgy teszteld
de nem 10-20 km távokon és ne homokbányában
megpróbálom kibányászni valamelyik nap az egyik görgőt aztán rajzolok
kissé beleette a fene őket tuti nem lesz egyszerű, kb mint a lengőkar csavarokat
Ha 100-al mész meg többel 1 órán át akkor 100km-en 5 litert eszik :)