Hát akkor ne hívja magát szerelőnek mert azért annyira nem bonyolult az a karbi,hogy ne lehessen megoldani de ha nem akarsz tovább kínlódni ő meg oldja neked tutira a karburátor gondodat.A specialitása a dominator.
Hát elöszőr én is valamelyik membránra tippeltem, de miután kivettem és átnéztem őket ezt elvetettem mert kb úgy néznek ki mintha újak lennének..
És mondom még szerelőhöz is elvittem a karbit,de sajnos őő se tudott mondani rá semmi okosat..
Ott biztos,hogy nem fúvóka probléma van,de amúgy a főfúvókának csak 3/4 gáz után van szerepe addig az alapjárati és a súbert tű szabályozza benzint.Igazából látni kéne a karburátort mert így csak találgatni lehet,könnyen lehet,hogy a vákum membránokkal van a gond.
sokat kap szerintem ha azt mondod szivato nelkul indul meg minden....monjuk nekme is az nelkul indul a XR es domi karbi van rajta de kell is neki mert nincs bekotve a szivato ....nek kormol mikor odahuzol neki?
Hát a gyergyám az korom fekete mindíg. ha jol emlékszek 48-as az alapjárati. esetleg a szivatónál nem lehet valami? mondjuk nagyon kikopott a tű vagy ilyesmi.. 120-as fűfuvókánál jég hidegen nem is kellet szivatót huzzak úgy elindult könnyedén ha rá húztam csak fulladt.. és igen a bowdennek van elég holtjátéka.
nekem aszfalton eszik sokat
múltkor lehasítottam szegedre(alig több mint 100km) aztán 7,2 litert tankoltam rá
de hegyes-völgyes terepen nyugiban volt már 4,5 alatti fogyasztás is
Minden Miklósnak boldog neve napját
Nekem estére korona került a napra. 880-al szopatott le a russki.
És mondom még szerelőhöz is elvittem a karbit,de sajnos őő se tudott mondani rá semmi okosat..
nekem van dominátor idom ha érdekel
múltkor lehasítottam szegedre(alig több mint 100km) aztán 7,2 litert tankoltam rá
de hegyes-völgyes terepen nyugiban volt már 4,5 alatti fogyasztás is
de nem 10-20 km távokon és ne homokbányában
kissé beleette a fene őket tuti nem lesz egyszerű, kb mint a lengőkar csavarokat