Tudom ,hogy nem enduro,nem egy henger,még csak nem is mind Honda
De szerintem nagyon megéri ezt a hat percet(nagy képernyőn,hanggal )
Ja és nincs felgyorsítva
tudom én mi a dörgés nem tetszik a cagiva márka
akkoriban még jó motor volt ám, ez olyan 82-83 köröli gép
a vezérműlánca olyan mint a biciklilánc, semmi lacafaca, csak egyszerűen
kurvára praktikus gép volt ki lehet a gyertyát venni simán, blokk oldalán látszik menni olaj van benne meg mittudomén......
ja a másik nem jó az volt hogy oldalról szívta a levegőt aztán amikor nagyon megmerítettem akkor leállt mert beszívta a vizet
de utána kicsit megvariáltam és utána már bírta a térdig érő vizeket is
az xt600 olajszűrúét be lehetett tenni kicsi átalakítással(gyári cagiva szűrő lett volna 3000ft)
na igen csak neki kéne rá fizetni de esze ágában sincs én meg 85 ezerért nem adom oda remélem ez is tiszta eladni meg hirtelen nincs kinek tehát kihagyom
nekem mindegy de a 85 egy olyan összeg ami szinte simson ár
aztán ha igaz amit írt akkor felét ráköltötte
gyöngyös meg pesttől nem a világvége
nekem 2 évig volt meg
amit utáltam benne hogy 120 felé már úgy rezonált a kormány hogy a kezem zsibbadt
írtam már egyszer,hogy úszószint nekem is most ilyet csinál az xr,a régi xr em is ezt csinálta,nekem is hidegen indul fasza,melegen nem, csapot elzárom megborítom és kifolyatok kicsit,megrugom egyből indul,próbáld ki ezt te is ,vagy csapot elzárod, jár még pár másodpercet,leállítod,és akkor indul e melegen,ha igen,magas az úszószint és sokat szippant melegen,hidegen meg azért jó mer ugye akkor dúsabb keverék kell
hozd el, ennyiért ez ajándék, megvettem volna egyből a gyereknek de valahogy lecsengett nála a motorozhatnék
ha meg valami futóműbaja van könnyen orvosolhatjuk, van minden hozzá nekem gombokért, még egy tank is akad hozzá
De szerintem nagyon megéri ezt a hat percet(nagy képernyőn,hanggal )
Ja és nincs felgyorsítva
Állat