Egy PowerCommander nem ártana... és után állítani . Sokan vágynak az ilyen után robbantásra,még fizetnének is érte... :D ADDIG IS VIGASZTALD EZZEL MAGAD.
Mondjuk úgy hogy... előfordul az. :D :D :D
A meghülyülés mit jelent? A kábel megtörést ki is tapogattad? Mert szokott szimpla érintkezésnél is bevibrálni,valamint az óra nyáklap sérülésnél is össze vissza ugrálni. Mindkét jelenség előfordult már elég gyakran.
Egy harmadik mikor gyújtás le/fel és a napi számláló nullázódik minden alkalommal....(ez a baloldalt nagy zöld stekker korróziója miatt szokott elég gyakran előfordulni !
Hali! Mitől lángol a kipufogó ha motor fékezek? És normális? Meg nincs valakinek bontott kmóra kábele? Enyém sajnos meg tört mikor felborította a szomszéd és néha meg hülyül a fordulatszám mérő!
Szép jó estét mindenkinek!!!
10 évet vártam,és a hétvégén vettem egy SP1-et!!
:)
:)
Viszont szeretnék rá a SHARK kipufogók helyet valami igényesebbet rá!
Ha esetleg valaki valamit hallan,kérem jelezzen nekem,érdekel,valamint Power Commander III-ast is keresek bele,mert a TFI-t sem tartom sokra sajnos.
Előre is köszönöm a segítséget!
Ez nagyon jó hír! Köszi! Élnék is a lehetőséggel, persze, csak ha nem okoz gondot. .
Ha az olaj és fékfolyadékcserét Te magad akarod megcsinálni, segítek, ha gondolod. Én mindig magamnak csinálom a kezdetek óta, ha úgy döntesz, megmutatom, aztán a következőket már magad is meg tudod csinálni, olyan egyszerű az egész .
Segítek természetesen. 2 szerelő van debiben,akik Hondára álltak rá. Az összes kollegának hondája van,ők is hozzájuk járnak. Van egy időssebb faszi,meg Karesz...velünk egy idős.. Természetesen ő is Hondás,versenyző...stb. Nagyon precíz és megbízható faszi...
Mesterszerelői papír meg ilyenek...szóval tényleg profi és megbízható. Mikor meglátta az enyémet,mondta hogy neki is volt...imádta...fejből lökte miket kell átnézni,mi mennyi,mikre figyeljek ...stb... Nehéz hozzájuk bekerülni,mert rengetegen viszik oda a motorjaikat,de a kollegáknak köszönhetően van pici csókunk ;)
Ha kell megadom a számát,vagy ami mégjobb,elviszlek hozzá...
Nnna....Honda doktor.....ki is az? Szelephézag, karbiszinkron, vezlánc feszítő patron csere előttem áll. Van egy veszett jó szerelő spanom Pesten, de oda meg el kéne vinni a motort, meg aztán ha kész, érte menni. Macera. Debrecenben meg nem nagyon bízok senkiben..... :-)
Jaja én is...:(
Nem kell köszi,van itt egy "Honda doktor" debiben,már voltam nála...jól melózik nagyon.
Bár az olajcsere,fékfolyadék cserén gondolkodom hogy magamnak megcsinálom,mert annyival is kevesebbe kerül.
Igaz még soha nem csináltam ilyesmit
Szelephézagot 24.000 km-enként, karbiszinkront 12.000 km-enként írja a szervizkönyv. Ha kell, átküldöm Neked...
Thermocuccom nekem is van, de nem ezen múlik. Tényleg utálom a telet
Na azé...
Nekem is most lesz..vagyis tudod kötelező ha új tulaj vagy,mindegy mikor cserélték. Kabiszinkront ,szelephézagot mennyinél szoktak ezeknél végezni?
Ja most vettem egy fasza thermo ruhát fillérekért,semmi hideget nem érzek benne. ..
Teljes szívemből úúúúútálom a hideget, meg a munkám miatt is összefagytam már vagy 156358 alkalommal, de.....én is motorozok így is . Éppen tegnap kezdtem meg a kötelező szezonkezdő szervizelést (olaj, szűrők cseréje), ma fékfolyadékcsere lesz .
Nekem a gyárinál jobban bejött az Ebc HH és fogott esőben is.Mondjuk én háklis vagyok a fékre és fém fékcsővel se találtam az igazinak.Végül 929 vagy 954 fékmunkahengerét,fékpofáit kapta meg és úgy lett jó(+fém fékcső+HH).
Gyárit... Sokféle betétet próbáltam már... pályára nyilván már ajánlott egy verseny betét... de minden más esetben sokkal jobb a gyári.
Lehet h többe kerül de tovább is bírja,nem nyüszög,nem eszi a tárcsát. Ez az én véleményem.
Mondjuk úgy hogy... előfordul az. :D :D :D
A meghülyülés mit jelent? A kábel megtörést ki is tapogattad? Mert szokott szimpla érintkezésnél is bevibrálni,valamint az óra nyáklap sérülésnél is össze vissza ugrálni. Mindkét jelenség előfordult már elég gyakran.
Egy harmadik mikor gyújtás le/fel és a napi számláló nullázódik minden alkalommal....(ez a baloldalt nagy zöld stekker korróziója miatt szokott elég gyakran előfordulni !