Szia kuty:)
Most néztem vissza kicsit a fórumot.
Furcsállottam is a kapcsolóidat,még ilyeneket nem láttam Hondán.
Nyilván nem mai darab.
Amúgy nekem is az villant be,hogy nem kellene nyomni is?
De örülök,hogy megoldódott,és mi is tanultunk....elvégre erre való a fórum:)
Kellemes eggyüttlétet nektek...majdcsak 1x találkozunk.
Helló!
Köszönöm! Sajnos muszáj volt (nagy jó a blokkot nem kellet volna kiszedni, de amikor kiszedtem, akkor még úgy volt, hogy a donor blokk csak hajtókar csapágyas, és nem szelep törése van). Sok olyan hibát találtam, amihez ennyire le kellett bontani. Remélem, most nagyon sokáig nem kell még egyszer ennyire szét szedni
Kedves Fórumozók!
Kicsit keserűen jelentem be,
hogy a közelmúltban megváltam szeretett VT250F motoromtól.
Sajnos, a 190 cm magasságomhoz nem ez a megfelelő gép.
Ugyan, 3 évig, hibamentesen szolgált a megtett 11ezer km-alatt.
De volt az a pénz, amiért megváltam tőle.
A Hondához hű maradtam és egy FJS 600 lett az új rabszolgám.
Ez is megkap majd minden jót és remélem, hogy ez sem hagy soha cserben.
A VT250F kézikönyvet félig lefordítottam magyarra.
Akit, érdekel annak e-mailben elküldöm JPG vagy PDF formátumban.
Ezt a fórumot, ezután is látogatni fogom és megosztom a tapasztalataimat a rászorulókkal.
Így, emlékezve és tisztelegve arra a motorra, amely 3 szép évvel
és némi hátfájással ajándékozott meg engem.
Sziasztok nekem egy 91 es Spadam van Vt250 és szeretném megkérdezni hogy a szelep hézag állító az hernyó csavaros vagy pogácsás? mert sehol nem találok róla infót, és egy szelep hézag méretet is kérnék, előre is köszönöm !
Széles utat! :)
Üdv mindenkinek! :)
Először is elkészültem a motor felújítással (pontsabban a blokk még vissza marad, de az cserés lesz). Itt egy link a felujításról: https://www.facebook.com/richa...
Aztán: Van egy donor motorom, amiből nagyon sok mindenem megmaradt, ha esetleg kell valakinek valami, írjon, és megmondom, van-e, de nem sokára lesz fent hirdetés a jofogáson
végül: Erről volt már szó, de azért a reklám mindig elfér :P csináltam egy csoportot azoknak, akiknek van/volt ilyen motorjuk, és várom a tagok jelentkezését! a csoport itt található meg: https://www.facebook.com/group...
További jó forumozást mindenkinek!
én voltam, nincs mit! Nekem Vt-m van, annak más fajta légszűrője van, és abba a ladáét kellet bele faragni. ronda lett, de a tank alatt a kutya sem látja ;)
Üdv mindenkinek!
Egy kis technikai segítsége lenne szükségem: A váltó tengelynél van egy bolygó mű, és előtte egy rugó (elvileg ez a rugó húzza vissza a léptető villát váltások között). Nekem ez a rugó valamiért állandóan leugrik a helyéről, és ezért nem tudok váltani. Mitől ugrik le? Valami ötlet? A válaszokat előre is köszönöm!
Igen, a korukhoz, és a henger űrtartalmukhoz képest nagyon jó kis gépek. Nekem személy szerint az a kis bajom van vele, h hegyvidéki részen élek (Pécs) és 2 személlyel azért még eléggé érzi az emelkedőket. Ha mondjuk 400-as, vagy 500-as blokk lenne benne, akkor nem lenne az a pénz, amiért eladnám. De ezen kívül, ha oda figyel rá a tulaj, akkor nagyon megbízható, kis gépek.
Elvileg tul van minden ilyesmin..a baratom teljesen beleszeretett es megertem mert en probaltam ki es meglepoen eros volt a 40 loerohoz kepest. S valoszinu szombaton en hozom haza 60 kmrol. Alig varom
Helló KawaBBusa!
azon a környéken nem, viszont, Pécsett van egy szerelő, aki kb 30 éve japán belpiacos motorokkal foglalkozik. Szerintem Érdemes őket felkeresni, bár én még nem csináltattam velük motort, de többek szerint nagyon értenek hozzá.
Sziasztok, ha valaki tud PIROS Spada benzintankot valakinek, valahol szóljon légyszíves....
Csak origi festésű sérülésmentes tökéletes állapotú érdekel.
Megtalálónak jutalom :-)
Most néztem vissza kicsit a fórumot.
Furcsállottam is a kapcsolóidat,még ilyeneket nem láttam Hondán.
Nyilván nem mai darab.
Amúgy nekem is az villant be,hogy nem kellene nyomni is?
De örülök,hogy megoldódott,és mi is tanultunk....elvégre erre való a fórum:)
Kellemes eggyüttlétet nektek...majdcsak 1x találkozunk.