Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1987-es főtengelyhibás (hajtókarok jók) Honda VT 250 F japán belpiacos motor alkatrésznek kiárulandó. Ha valakit érdekel valami, írjon!
Köszönöm szépen a segítséget!
Hali slup!
A karbinál óvatosan betekered a benzin csavart ütközésig,de finoman mert tönkrevágod aztán két teljes kört kitekered.ezzel az alapbeállítást elérted,onnan finomítani kell addig kitekerve a csavart míg karbinként 50-100rpm-et emelkedik az alapjárat,ha ez megvan akkor egy teljes kört be kell tekerni(360fok)aztán alapjárati csavarral 1200+-100rpm-re beállítani.Nincs levegőcsavar csak benzin.
Köszi utánanézek!
Helló : a jófogáson láttam: http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom/Honda_VT_250_F_alkatresz_1984_28179032.htm
Sziasztok!
Van egy korát meghazudtoló Honda Vt 250 F típusú motorom.
Lehet-e kapni valahol a mocimhoz ülésvédő huzatot, mert már eléggé kivan repedezve rajt a bőr, esetleg jó állapotú fekete bőr ülés eladó?
A másik kérdésem az lenne, hogy mennyire kell az iker karburátornál a benzin-levegő csavart állítani?
Válaszotokat előre is megköszönöm!
Szia! Köszönöm a gyors segítséget!
Jobb oldalról az első henger szelepfedele felett kell lennie egy fekete műanyag csavarfejnek amit kézzel lehet tekerni,kb másfél centi átmérőjű bordázott kis henger alakú műanyag...ha ezt megtalálod akkor órajárással egyező irányba tekered amíg jó lesz az alapjárat.az 1200+-100körül jó
Remélem segítettem
sziasztok!
Kérdésem lenne 1985 Honda VT250f-nek ,hogyan melyik csavarral lehetne alapjáratot emelni ,mivel alacsony alapjárata ?
Ha jól emlékszem akkor 14/45 van.de az enyém az `83-as évjáratú VT 250F
Szeva. Légyszi ird meg a lánckerekek fogszámát. Lehet , ezt nálam módositották,kössz.
7000-res fordulaton még csak 75 km/h? Az nagyon sok akkor a fordulat neki
Nekem 7000-nél már 100km/h felett vagyok és gyári lánc áttétel vanKb 3,5 liter az átlagfogyasztása...
Ez a harmadik szezon , hogy a reggeli inditásomat követő 2. km-nél csettegést hallottam ! A harmadik km utánn ez a zörgés megszűnt.
Mivel én nem pörgetősenn (magas fordulat) motoroztam , igy úgygondolom,hogy korom rakódott le az égéstérbe. Igazából egyik irányban 10 km-nél nemszoktam többet menni. Van 8db gerincsérvem,és zsibbadnak a kezeim.
Igazából nekem az volt a furcsa,hogy gyenge a motor. Egy 30 lovas gépnek jobban kellett volna ugrania ! Mondjuk egy fog elrakás még nem a világvége , de érzésem szerint itt a vezérműtengely negyedfordulattal is odébb állhatott ! Én egyébként az olajos vezérműláncfeszitőre tippeltem. Mielőtt ezt kivettem , a láncot , és a kerekeket filccel összejelöltem. Igenám , csak arra nemszámitottam,hogy a lánc a főtengelyenn is odébbléphet , vagyis összerakáshoz legalább még kettő kéz kellett volna ! Nos................innéttől kezdve gáz volt , mert nemtudtam,hogy a főtengelynek hol kell állnia !
Egyébként igy visszaemlékezvén , ijen hangja sosem volt , mint most , úgyhogy az előző tulaj túrkált ebbe , és ősem tudta , csak találomra összerakni a vezérlést !Lehet ezért is adta el !
Igazából a motor nem károsodott , a hátsó hengerben 10 , az első hengerben 9.5 a végnyomás ! Arra viszont kiváncsi leszek , hogy a fogyasztásom módosul e ! Korábbi évek fogyasztása 3.5-3.7 körül volt. Egy biztos jelenleg nyugodtabb járása van alapjáratonn , és fordulatonn is . Én 75 körül járok , ekkor 7000-es a fordulatom.
Szia!
Végül is miből vetted észre, hogy nincsen rendben a vezérlés a motoron?
Hali.
Mára biztonn állitom , hogy lehet furikázni véletlen elrakott vezérléssel.
Mára biztonn állitom , hogy nem a láncfeszitő hibája okozta az ismeretlen eredetű csettegést.
Mára biztonn állitom , hogy nem az olaj sűrűsége , és nem az adalékolás okozta a bajt !
Mára biztonn állitom , hogy én még arra is képes voltam , hogy az egyik hengerem nulla végnyomást produkáljon !
Mára biztonn állitom , hogy a motorom eredeti gyári beállitásnak örvend , és énis !
Sajnos országunk Honda kereskedői , és használtmotor kereskedői , nemsegitettek a vezérlés beállitásában.
Ezenn az oldalonn van ingyenes szerviz manuál , én kb 380 fotót töltöttem le .
http://translate.google.hu/tra...

Ha nem működne a letöltés elinditása , picit lejjebb újból a Honda névre klikk , itt válaszd ki a VT250 kb 35MB-os sort , és a klikkelést követően a letöltést. Nemtudom , hogy miért , nálam igy fértem hozzá.
A(z) 327.jpg megjelenítése
Ez itt fent egy fotó , csak nemtudom látható fog e lenni.
A fenti fotónak angol nyelvű a tájékoztatása , igy nekem egy barátom segitett. Nagyon egyszerű , de a japán mindkét hengert megjelölte a főtengely végén , és a blokkon is belül . Nos ezekből csak az egyes jelölést kell figyelni , mindkét henger vezérműtengelyei beállitásához.

Mégegyszer hangsúlyozom , lehet elrakott vezérléssel motorozni , mára biztonn állitom , hogy nem háromévet , hanem amióta megvettem , 8. éve motoroztam hibás vezérműbeállitással !
Sajnos az előző tulaj is belebukott ennek beállitásába , és könnyen lehet ezért is adta el !
Motor most hibátlanul működik , és ez a lényeg !

Ha bárki segitségre szorul , szivesen segitek , mert a manual-ban a fotó csak félig működik , a másik felet a japán hozzágondolta !
Azért, az durva lenne, ha 3 évig elállított vezérléssel furikáztál volna.
Én úgy tudom, hogy egy minimális elállítás is komoly következményekkel jár.
Szeva. Folytatnám a délelőtti irásomat. Egészenn pontosan nemtudom a jelenség okát , de elképzelhető,hogy az olajos vezérműláncfeszitő lengéscsillapitása megváltozott a sűrűbb olajtól. Ez ezmiatt lomha működésővé válhatott , ami a lánc áttlépéséhez vezetett ! Ez a lengéscsillapitóhoz hasonló elvenn működő dugattyús ezköz , egy pici edénybe van,amiből nemcserélődik az olaj. Vagyis cserélődne , ha a motort fejreállitottam volna , és eközben ezt a dugattyús kütyüt néhányszor teljes útján megmozgattam volna ! Nos ezt megtettem , de kiszerelt állapotban. A vezérmű beállitása viszont feladta a leckét ! Igaz én csak lakatos vagyok és már elmúltam 55éves , de életemben ma láttam egy motoronn kétféle felsőholtpont jelölést ! Igy ez kifogott rajtam , de holnap újbóli széttbontást végzek ! A tegnapi állitás igaz pontatlan , de már igy is gyökeres a változás. Lecsökkent az alapjárat , a kipufogóhang erősödött , és hatodikban kb 2mm házállásnál az 50-60as tempót kényelmesenn vitte ! A lakotton kivüli 7000res fordulatonn is volt nyomaték , de folyamatos kopogás jött ki a motorblokkból. Mivel van egy bontott blokkom is igy a fenti dupla felsőholtponti jelekre csak ma találtam rá. Ezeket csakis lebontott kuplugdekni utánn láttam , ezvolt a csel a ferdeszemű irányából ! Igy utólag arra számitok , hogy holnap a hátsó henger vezérlésével is baj lehet ! Ha elálitódott az első , igy ezt megtehette a hátsó is ! Ez utóbbival azért nemfoglalkoztam,mert a szelepállitási jelek passzoltak a félblokksikjához ! Egyébként az elsőhöz valaki hozzányúlt , mert a két vezérműtengely is felvolt cserélve ! Lehet ez nem az előttem levő tulaj sara , mert ezt a blokkot (csereblokként) vette , és állitotta,hogy még senki sem nyúlt hozzá. Hogy ennyi kalamajka utánn mi igaz , mi nem , nemtudom ! Egy biztos............én három évig jártam rossz vezérléssel , mert senki sem tudta a hibámat orvosolni ! A holnapi fejleményt megfogom irni , mindenesetre a bontott blokkom jelenlegi állitását holnap megnézetem egy másik motorszerelővel ! Ha aztállitja , hogy jó , akkor lessz egy igazi királynak titulált vasparipám !
Hali. Kb három éve öntöttem az olajba kerámiaszulfidos olajadalékot.Eztkövetően a reggeli inditásomat követő 2. km -nél csettegést hallottam.(mintha szelephang lett volna ) Ez megszűnt a 3. km utánn. Bővebben ikább este irok , mert gondolok arra , hogy ismeretlen tünetből eredő zajokra mások is kiváncsiak lehetnek. Szeva
Szia Attila5959!

Végül is miért volt szükség a vezérlés beállítására?
Tuning?
Mit változtattál, hogy ezeket az eredményeket kaptad?
Köszönöm,hogy próbáltál segiteni , végülis egykis gondolkodás , és próbálkozásokat követőenn sikerült a vezérlésem a helyére raknom ! Gyökeres változást érzek,a kipufogó hangja is megváltozott , és az alapjáratom leesett kb 3-5 százra ! Ma telitankoltam,kiváncsi vagyok,hogy a fogyasztásom módosul e !? További vidámat kivánok , és szerencsét az utakonn !
Nagyon koszonom
Szia KawaBBusa!

A toldacuccot.hu-n átküldtem a freemail címedre.
Onnan letöltheted a tömörített fájlokat.
Üdv:
vivaldi2000
Szia
egy baratomnak van 250 ese bar japan belpiaci es ha elkuldened a konyvet emailban lekoteleznel
bbala1@freemail.hu
Szia!
Szerencsére, nekem sohasem kellett, ennyire szétszednem.
Így nem is vagyok tisztában a beállítással.
A kézikönyv ide vonatkozó részét küldöm.
Szeva.

Elakadtam a vezérmű beállitásában ! Ha van egy komplett rajzod , légyszi küld el a cimemre . honda5959@gmail.com A lényeg amit tudni szeretnék : A lánckerekek jelét , hogy hol álljanak. Ha jól sejtettem a hátsó henger az egyes . Ha a gyújtás felőli oldalonn az 1 esre állitom a jelzést , akkor a hátsó (1)henger lánckerék jelei a blokk sikjával megegyeznek . Ha átthajtom a főtengelyt a 2 jelhez , ez esetben az első helger lánckerék jelei kb 1.5 cm-rel lejjebb álnak meg mint a blokk közép ! Ez esetben a hátsó henger jelei kb 2cm-rrel feljebb állnak mint a blokk közép. Ma kivettem a vezérműtengelyeket , és aki előttem javitotta ,lehet ezeket áttforgatva tette vissza. A szivó felőli bűtyke hirtelen emelt , még a kipufogó , hosszabb iven emelte a szelephimbát. Én úgytudom,hogy a kipufogóhoz tartozó bütyök sarkosabb , igy átforditottam. A fűtengely kulcsos forgatásakor a dugó leütközött a kipufogó szelepbe ! Ez miért fordul elő ? A holtpont közelében történt ez a kipufogás ütem végén! Ha tudsz felvilágositást légyszi tájékoztass . Előre is köszönöm a segitséged. Üdv Attlia.