Szia robeeka!
Az emailcímem: bakonyigabikukacgmail.com
Közben már letöltöttem pár robbantott ábrát, így az olajcsere nem gond, de a légszűrőhöz nem tudom, hogyan férek hozzá.
Szia!
Gabi
Üdv! Párom besegít a Xelvis szezonra felkészítésében,szerencsémre egész jól a halad. Most tartunk az olajcserénél. és egy kis segítségre van szükségünk:
1.Jól gondolja, hogy a blokk alján van az olajszűrő?
2. A meglévő hátsó Givi dobozomat szeretném feltenni rá, és ehhez készítenénk csomagtartót. Kérlek rakjatok fel ötletadó képeket, rajzokat, ha tudtok.
3. A levegőszűrőhöz hogyan lehet hozzáférni?
Köszi!
Üdv! Köszönöm, hogy válaszoltál. Közben kiderült a motor hibája. Évekig nem volt elindítva, önindítóval megküldték és a hüvely falából kiszakadt egy jó nagy darab. Ezért füstölt. Gyöngyösön van dokinál. Hüvelyezni kell. Majd beszámolok, hogy milyen lett.
Gratula Gabó
Vigyázzatok egymásra,és sok örömötök leljétek egymásban:)..fogjátok!:)
Szép hosszű lábad van ha 160asként leért ..ok,persze gondolom ,nem talppal és mindkettővel...de Pedrosa a MotoGPben is csak egyik oldalon lábujjal ér le,mégis motororozza a 250lovat,nem is akárhogy ...egy ugyanilyen méretű ismerősöm,hölgy,csak a VTR-t merte bevállalni,de azt nagyon élvezi..azért is irtam amit..
Figyelj oda,hogy amikor tele a tank,meg ne billenjen,mert akkor visz...először csak pár liter benzinnel próbáld...tele tankkal majd 20 kiló plusz ami ráadásul magasan is van.
Megmutatod az új "kicsikét"..mármint képen.
Üdv,jó mocizást...én már idén mentem
Sziasztok!
Mostantól én is Xelvis tulajdonos vagyok!
A történet: Miután kiokosítottatok, hogy kb. mi az a típusválaszték ami szóba jöhet nálam a méreteim miatt, a helyi RB szalonban volt alkalmam 125-ös CBR-t, 250-es Spadát, és 250-es CBF-et próbálni. A CBF a felső határa annak amit be mertem volna vállalni, de annyit már kinyomoztam, hogy "elvileg" a xelvis 2 cm-rel alacsonyabb. Ezek után lelkesen kerestem fel egy hirdetést, és eldőlt hogy Ő lesz az. Illetve pont, hogy nem dőlt el, mert leért a lábam...
Gabi
Üdv
Az emailcímem: bakonyigabikukacgmail.com
Közben már letöltöttem pár robbantott ábrát, így az olajcsere nem gond, de a légszűrőhöz nem tudom, hogyan férek hozzá.
Szia!
Gabi
Írj egy email címet.
1.Jól gondolja, hogy a blokk alján van az olajszűrő?
2. A meglévő hátsó Givi dobozomat szeretném feltenni rá, és ehhez készítenénk csomagtartót. Kérlek rakjatok fel ötletadó képeket, rajzokat, ha tudtok.
3. A levegőszűrőhöz hogyan lehet hozzáférni?
Köszi!
Erre a csavarra és erre a deknire gondoltam.
Akkor hajrá!
Vigyázzatok egymásra,és sok örömötök leljétek egymásban:)..fogjátok!:)
Szép hosszű lábad van ha 160asként leért ..ok,persze gondolom ,nem talppal és mindkettővel...de Pedrosa a MotoGPben is csak egyik oldalon lábujjal ér le,mégis motororozza a 250lovat,nem is akárhogy ...egy ugyanilyen méretű ismerősöm,hölgy,csak a VTR-t merte bevállalni,de azt nagyon élvezi..azért is irtam amit..
Figyelj oda,hogy amikor tele a tank,meg ne billenjen,mert akkor visz...először csak pár liter benzinnel próbáld...tele tankkal majd 20 kiló plusz ami ráadásul magasan is van.
Megmutatod az új "kicsikét"..mármint képen.
Üdv,jó mocizást...én már idén mentem
Mostantól én is Xelvis tulajdonos vagyok!
A történet: Miután kiokosítottatok, hogy kb. mi az a típusválaszték ami szóba jöhet nálam a méreteim miatt, a helyi RB szalonban volt alkalmam 125-ös CBR-t, 250-es Spadát, és 250-es CBF-et próbálni. A CBF a felső határa annak amit be mertem volna vállalni, de annyit már kinyomoztam, hogy "elvileg" a xelvis 2 cm-rel alacsonyabb. Ezek után lelkesen kerestem fel egy hirdetést, és eldőlt hogy Ő lesz az. Illetve pont, hogy nem dőlt el, mert leért a lábam...
Gabi