Cortes,molnarfe!
Bár szinte SENKI vagyok,azért pár dolgot kapisgálok:)))
Vtz és Xelvis hengerfeje egészen más,fizikailag rámegy...talán...de már a Spada hengefeje is más...ezután jött a Xelvis...lóerőt levették,nyomatékot növelték,mindez kisebb fordulaton...változott szivócsatorna átmérője,hossza,meg még jópár dolog,stb...japán Honda oldalon ki lehet bogarászni
VTZ-d ráadásul a legelső szériákból való kb'82-84 es lehet..a Xelvist meg '91-92ben gyártották....azért a japcsiknál nem olyan lassú a fejlődés:)))
széles utat
Ennek csak a kuplungkar vége sérült,2000ft-ot gondoltam rá,akk levenném róla a fékkart,nekem úgy is megfelel.e-mailen beszjük meg:cortes14@citromail.hu.
Ha a képen látható része nincs eltörve, sérülve akkor igényt tartanék rá! A kar, ha megoldható, nem is kellene, elég csak a konzol.
Mennyit kérnél érte? Utánvétbe mehet a dolog?
Láttam már, hogy az előbb kiírtad a számodat. Most szerelőnél van a blokk, szétszed, és ha olyan a kuplung, akkor meg tudunk egyezni. Gázvisszahúzó bovdened akkor van? Mert az enyémről hiányzik, és elég nehezen áll vissza alapjáratra.
Hello,nem kopottak teljesen jó állapotban vannak ,képeket esetleg tudok küldeni,egyébként ha lehet az első kereket nem bontanám meg, a többi megoldható lenne,adok egy telefonszámot,ha érdekel csörögj rám.
Szia bbg!
Ha Bp jársz írj és megejtjük a próbát!
A CB 500 váz megegyezik a Xelvisével .
Nézz körül a cb 500 as fórumon ott az utolsó hozzászólásoknál épp egy ülésátalakításról van szó, szerintem hasznos lehet.
Üdv
robeeka
Hali, már írtam korábban. Szükségem lenne egy gázvisszahúzó bowdenre. Meg lehetséges, hogy a kuplungra is. Meg esetleg az első tárcsavédő cuccra, mert nekem letört a km hajtásom. Vagy azt ki lehet szedni?
Ha esetleg vkinek vmi kell :blokkalkatrészek,20km-es dugattyúk,felújított hengerfej,alig használt DID vézérműláncok,szelephimbák,vezérműtengelyek,hengerfej,papíros váz,kerekek,futóművek,tank,hidraulikus kuplung,vízhűtés,érdeklődj.
Bár szinte SENKI vagyok,azért pár dolgot kapisgálok:)))
Vtz és Xelvis hengerfeje egészen más,fizikailag rámegy...talán...de már a Spada hengefeje is más...ezután jött a Xelvis...lóerőt levették,nyomatékot növelték,mindez kisebb fordulaton...változott szivócsatorna átmérője,hossza,meg még jópár dolog,stb...japán Honda oldalon ki lehet bogarászni
VTZ-d ráadásul a legelső szériákból való kb'82-84 es lehet..a Xelvist meg '91-92ben gyártották....azért a japcsiknál nem olyan lassú a fejlődés:)))
széles utat