Nagyon vigyázzatok még piszok figyelmetlenek az autósok. Ma fellőtt az űrbe egy szlovák rdszos szlovák, majd elhajtott az Oktogonon reggel csúcsforgalomban. 30-40 perc múlva visszajött és azt mondta, hogy nem akart megállni a forgalomban. Fasza gyerek. Xelvisem kissé megsínylette a kb 40 km-es buktát. 20 métert csúsztam a betonon, mindent felfogott a bakancs a térdvédő a protektoring sisak combó, úgyhogy ne sajnáljatok öltözni! Vigyázzatok magatokra!
Üdv,és bocsi a késésért,közben volt szerelőnél a gép, a zaj megszünt nagyon tuti lett, hátsó henger vezérmű láncot kellett cserélni,ahogy mondta a szerelő szinte elnyűhetetlen a HC is kiváló, különben sem eszi az olajat sose kellett hozzá rakni,aztán az ősszel első telók szimeringjeiet is cseréltem,és a hátsó rugós tagok is ki lettek cserélve Yamaháéra, 320 ezerrel indul árban,ha érdekel emailezhetünk is
Üdv nektek, +1, nekem is van Xelvisem már 6 éve,1991 évjárat 15 évesen vettem tényleges 23000km vel látható volt "egyéb alkatrészeken" ,hihetetlen jó gép alig kell rá költeni,azóta raktam bele rendesen de vigyáztam rá,már egy ideje csinálja nekem hidegen az egyik henger a vezérlés felőli oldalon csörgést kalapálást, aztán melegen elhallgat és szép hangja lesz a mindenkori 10w-40 után a 20-50w ásványi sem segített,ahogy visszaolvastam itt másnak is volt panasza a lánc körüli dolgokban, jövőre árulni fogom ha vkit érdekel...a festés már kopott néhány helyen.
Halika,ásványi tökéletes hozzá,de CSAKIS márkás,jó minőségű,ami nem olcsó dolog.Nem kutakodtam,de nincs olyan,amit neten ne találnál meg:)) igy kellő kitartással a hozzávaló olaj paramétereit is megtalálod...
Hajrá:)))
Sziasztok!
Tudom ez 250-es oldal, de hátha tud valaki segíteni.
125-ös varaderóm van, az is v2, és eléggé kell pörgetni a teljesítmény leadásához. Maga a blokk 2001-es, de a shadowból van, amit már
a 90-es években gyártottak. Vajon ebbe a motorba is az ásványi olaj a lejmegfelelőbb? A használati utasítás nem magyar, és erre nem tér ki.
kis segítséget szeretnék kérni. Spadam van, és a villanyakakat akarom leszedni. A felső le is jött gond nélkül, de az alsót a szárral még tartja - gondolom - a képen lévő "gyűrű". Hogyan tudom ettől megszabadítani?
Helló, köszi a segítséget, nekem nagyon megtetszett a motor, 150-ért hirdeti, ahogy néztem az árakat jóval a többi alatt van. Egyszer volt egy 4 ütemű motorom, azon jártam így hogy elraktam a vezérlést. Arra gondoltam hogy nem hozom el, hanem beadom egyből szerelőhöz. Ha valóban ki lett javítva a hiba, akkor természetesen kifizetem a beállítást.
hello ! nekem is ilyen tipusu a motorom. Én tavaly vettem,nekem is szelepes lett nekem 24000 be ujitotak fel, a hengerfejet. lehet hogy a vezerlést rosszul raktak össze és ezért nem indul,nagy hibajuk a vezérműlánc feszitő meghibásodás. Nehéz hozzá alkatrészt találnisem a spadaé sem a xelvise sem a vtz alkatrészei nem jók ehhez a tipushoz.Ha mindenféleképpen meg akarod venni akor nézd meg a tankot hogy rozsdás e. Az első fékcsövön rajta van a tényeges gyártási év,lengő villa mozog e oldalra teleszkópok milyenek. Én nem merném meg venni ha nem indulbe.
Sziasztok kinéztem magamnak egy vt 250 f-et, szeretném a segítségeteket kérni mit nézzek meg rajta? Valamit rosszul raktak össze rajta így nem indul be. Ez mekkora gond lehet? Idézek az eladótól " tavaly meghibásodott az 1ik hengerfej,pénzhiány miatt fél év után tudtam rá venni egy másikat. kb 1 hónapja összeraktuk de nem indul az aksiból is kiszállt az élet az állás miatt. jövő hónapban lejár a műszakija nekem sem pénzem sem időm nincs foglalkozni vele " Előre is köszi mindenkinek. A képen látható mociról van szó.
Szia ! A horpadas nem érdekes csak belül ne legyen rozsdas.Honda VT 250 F a motor tipusa ,xelvise, spadae,és a vtz jé nem olyan sajnos. Az áratTe találd ki.
Milyen VT - Xelvis? Nekem van hozzá tankom, de nem tudom milyen állapotú belülről. Kívülről van rajta egy kicsi horpadás. Ha kell jelezz, odaadom annyiért amit ajánlasz. Akár le is fényképezhetem ha kell. Üdv: MG
Rég nem jártam itt. Sajnos motorozni sem tudok mert a vt tiszta rozsda és folyik is: Tudtok véletlenül vmi forrást ahonan tankot tudok szerezni? Vagy tank felujitot. A kavics lánc benzines tisztitásnem jött be.
Amúgy szintén hűtő-dolog, de ez mindenki felé: van-e valami lehetőség a hűtőrendszer vízkőtlenítésére? Annyira ugyan szerintem nem vészes,ha leszedem a termosztátot, meg a hőkapcsolót, akkor majd kiderül, na de a lényeg, hogy a hengereket nem igazán szeretném leszedni.
Mayergabesz! Valamikor év elején szóba került itt a fórumon, hogy van egy Xelvis-hűtőd! Érdeklődnék, hogy megvan-e még? A helyzet, hogy szegény VTZ-m hűtője már nagyon a végét járja, "foltozgatom", meg ilyenek, ha bemelegszik a gép egyszerűen megnyílik valamelyik cső, és kilök 1deci hűtővizet, szal tele a hócipőm!(strandpapucsom, mer' nyár van :) )
Tehát, ha még megvan és esetleg meg is tudnánk boltolni, légyszi írj a dpain@freemail.hu címre! Remélem minél előbb olvasod ;)) KÖSZI!
Ha valakit érdekel van pár alig használt fékbetétem,márkatársi áron:)
Xelvis,Spada első: Nissin szinter, 7.8mm,eredeti méret 8,2mm
Xelvis,Spada hátsó: Ferodo szinter, 10mm,eredeti méret 10.4mm
VTZ első: Nissin szinter 8.9mm,kerámia hátlapos,ez gyakorlatilag új.
Aki kapja,marja
Sziasztok fiúk!
Rég jártam erre, de most egy kis infora lenne szükségem.
Esetleg tud valaki kuplungrugó beszerzési forrást?
Ha a rugó külső átmérőjét tudjátok, már az is tökéletes lenne...
További kellemes szezont, ennél jobb időt!
Üdv!
Hii Dave!
Jahh,motorozgatunk:),idén még csak 1x áztam meg szemben a múltévi mindennapossal.Az idő kedvez nekünk.Már csak az 1$-os benzinre várunk,ahogy dübörög az ország 1xcsak el is jön...sohanapján..vagy mi megyünk oda,ami valószinűbb.
Csaa,mindenkinek:))
Rég jártam erre. Remélem mindenki motorozik.
Legutóbb teleszkóp szimmering csere volt a gépen, teljesen más érzés így motorozni. Mérete: 48x35x11, Motul 10W 350ml ment bele oldalanként.
Nagyon vigyázzatok még piszok figyelmetlenek az autósok. Ma fellőtt az űrbe egy szlovák rdszos szlovák, majd elhajtott az Oktogonon reggel csúcsforgalomban. 30-40 perc múlva visszajött és azt mondta, hogy nem akart megállni a forgalomban. Fasza gyerek. Xelvisem kissé megsínylette a kb 40 km-es buktát. 20 métert csúsztam a betonon, mindent felfogott a bakancs a térdvédő a protektoring sisak combó, úgyhogy ne sajnáljatok öltözni! Vigyázzatok magatokra!