Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenkinek!
Tegnap nálam is elindult a motoros szezon. Újra BT-45 került a motorra, nagyon jó ez a gumi, tudom ajánlani.

Sznuupi: Alkatrész ügyben őt keresd meg: racsidepo "körben A betű" invitel.hu

Fkrisz76: Nálam a HFA-3601 vált be, ehhez alakítottam át az eredeti szűrőt. Pont beleszorul a helyére. A "hiányzó rést" kétrétegű szivacs szűrővel töltöttem ki és sziloplaszt tömítést kapott.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Széles utat és intelligens autósokat!
Dave
Üdv nektek.6 éve hajtom a vasat van egykét saját megoldásom gondoltam költség csökkentés céljából megosztom hisz ti sem a sznob motorosok közé tartoztok :-) ,nem tudom ki milyen légszűrőt használ,de amikor először megláttam na mondom ez spéci ilyet bizti 10ezeralatt nem lehet rendelni,ezért kiváltottam már 5éve ezzel a típussal sok sok km óta tehát jó...2-3om évente cseréltem,szóval majd megnézem a dobozát vagy Ford Fiesta vagy Opel Corsa utángyártott légszűrője 1ezer ft a lényeg a majdnem kocka tégla lapú méret,ezt is megírom majd csak van érdeklődő,az eredeti gyári honda tokból a régi papírt ki kell vágni ,majd ezt a másik szűrőt méretre vágni csak az 1ik hosszából kell levenni így 3om oldal marad habszivacsos és egy oldala papíros , 2 komponensű ragasztóval tökéletesen be tömíthető másik 700ft de jó az két évig is,a légszűrő felülete nagyobb lesz sűrűbb a bordázat, és kicsit magasabb is tehát benyomja egy picit a papírt egy helyen de ez nem gond, képet csatolok talán hozzá...én nem éreztem volna hogy fojtaná vagy többet evett volna a motor..
Csak ötlet volt ,nem tudom meg van e nekem a régi ,félbevágni ragasztani hát lehet szarul hangzik ,keress keresőbe bontóst kérdezd meg őket ,vagy tégy próbát vmi puha pöcköt odafúrni akármi..ha netán elszabadulna ne legyen más kár,nem tudom mennyi hely van a körömnél rég láttam....te is félbevághatod és ebbe is körmös ellendarabot esztergálsz fabrikálsz, hisz egy tengelyen forog és oldalra nem mászhat el.
Nagyon köszönöm a segítséget. Az összeszerelés nemigen lehetett rossz, mert 5000 körüli km-t mentem vele baj nélkül (előttem meg 33000-t). Sajnos vagy 1.5 ezret km óra nélkül ősszel. Ez egy igen öreg motor, a műanyag is az. A szerelő szerint nagyon merev a műanyag. Szerinted érdemes kipótlásban gondolkozni? Javítható? Tudnál műanyagost mondani? Voltam eggyel kapcsolatban, de az nem volt olyan hatékony mint reméltem. Köszi a további velünk való foglalkozást.
nekem régen volt azzal a műanyag gyűrűvel bajom 5éve, de nekem a fogazás rágódott szét,akkor találtam is bontós minden telefonszámot keresve felhívva,kaptam egy cb500 komplett jeladót házzal együtt 5ezerért,de ha neked csak a műanyagfül van letörve akkor szerintem az menthető,hisz abba csak belekapaszkodik a köröm hogy forgassa,(talán az összeszerelésed volt rossz az első tengelyen? mert ilyen hiba nem szokott lenni) keress fel egy műanyagost nem baj ha rövidebb a köröm szerintem arra elég hogy belekapaszkodjon ilyen dolgokat ügyesen és tartósan is lehet gányolni :-)
Sziasztok!
Hihetetlen, hogy előkerülök. Bocsánat soxor. Az az igazság, hogy a szezont januárig kihúzva csak motoroztam és nem neteztem.

Segítség!
A sebességmérőm bedobta a törölközőt. Szétszedte egy hozzáértő. Egy műanyag gyűrű tartófülei megadták magukat.
Arra szeretnélek kérni benneteket, hogy ha van olyan bontós ismerősötök, aki tudna segíteni, akkor légyszi adjátok meg az elérhetőségét! Köszönöm.
Ha esetleg segítenétek, akkor amit keresek az egy 23.3mm-es tengelyméretű, 30 mm külső átmérőjű műanyag gyűrű, aminek az egyik peremén egy ferde fogazás fut körbe, másik szélén két (azt hiszem) kiemelkedő négyszögletes cakk van (ezek vannak letörve).
Képet is csatolok hamarost, amint le tudom menteni a telefonról.

Tudtok segíteni?
Nagyon köszönöm.
Sznuupi
láncról:
Üdv. Nem tudom ez az xlv tipus-t nem lehet e ugy megközeliteni mint a xelvis-nek a naked változata. A vázra van ragasztva egy xelvis matrica a forgalmiban meg xlv-van. Az infokat köszönöm, legaláb tudom kb mire számitsak.
szerelő adta a láncot de neten biztos találsz, ha érdekel a lánc doboz adatait íde írom neked ,ebbe gondolom nincs lánc szem és a hosszabb is lehet tehát szerelős játék...
Nekem a hátsó (belső )henger vezérműjét és feszítőjét kellett cserélni meg volt nyúlva mert ott nagyobb a hő (nekem nincs alsó spoilerem),de azóta szupi a hangja talán jobban is indul,cak pakk 35 ezer volt a javítás ,a lánc az did. szem. max 12ezer lehet annak ára
Ja és mégegy. Alkatrész pl vezérműláncot hol lehet hol érdemes beszerezni?
Üdv mindenki. Valamikor irtam, hogy páromnak vettünk XLV250-et. Ebben is csöröpölés hallatszik hidegen, de melegen elhagyja, ahogy irta FKrisz76 decemberben. Elvittük szerelőhöz, és karbiszinkronra és szelephézag állításra mondott 20 ezret. Reális érte? illetve a csörömpölés miatt vezérműláncot kell benne cserélni, vagy lehet belül valami feszítőú görgővel állítani? Bonyis dolog, vagy megtudom csinálni? nem vagyok idegen a szerelő dolgoktól, és találtam leirást http://www.manualedereparatie....
itten.
Ja és döglött a műszerfala. Ha jól nézem talán a spadaé menne rá? nem tudtok spada eladó műszerfalat?
honda vt600-hoz gyári új fék és kuplungkar eladó
szacsomotor@freemail.hu
06302692998
Üdvözleteim,valaki esetleg tudja milyen kuplung lamellák valók bele pl.a CB500 al megegyezik? Még teljesen jól működik,de már a végénél kezd fogni vszin az idén belefuthat egy ilyen javításba,ha jól működik gondolom elég a lamella csere,rugókat meg ilyeneket nem muszáj?
Szia festool!
Ha visszaolvasol régebbi hozzászólásaimban,elolvashatod amit irtam a VTZ,Spada,Xelvis tipusokkal kapcsolatban.
Van 2 Spadam,1-1 VTZm és Xelvisem.
Mindegyikről találsz a neten bőven adatot,de kérdezz nyugodtan,
Ne akarjátok,hogy egy 250es annyit tudjon mint a 3x akkorák.
Ezek 90-110 körül utaznak,még ha fullgázon belefuthatnak 150-160ba is..lejtő,hátszél,óra csal 20%-ot:))...36-38 LEvel ne akarj csodát,már amennyi maradt bennük annyi 20év után.
Amúgy aranyos imádnivaló gépek,ha arra veszed,használod amire szánták őket.
Üdv:"a PROF":)))
Nagyon jó fej vagy köszönöm a részletes választ.Igazándiból a barátnőmnek szeretnénk valamit.Nem volt még saját motorja eddig az én 600-as XTmmel szépen elmotorozott.Azóta vettem egy R6 ot és a bandában van néhány 650-1000 Sv meg tl....valami olyasmi kellene amivel tud utánunk jönni viszont túl nagyot,nehezet sem szeretnék...Van most a környéken egy ilyen 250-es 240.000.ért 1988 as évjáratú.Xj ket nézegettünk még a márkahűség miatt...majd lesz valami.
Helló! Elég erős motor, viszonylag kis köbcenti, V2 henger. Arra kell nagyon vigyázni, hogy ezek hamar csapágyasak lesznek, kicsit alul van méretezve. Én is amikor megvettem, nagyon szép, nagyon jó volt indult pöccre szép hangja volt. Viszont amikor elkezdtem használni bemelegedett és akkor lehetett hallani, hogy kopog a motorja. Felújították, új csapágyak főtengely köszörülés, de nem lett igazán jó egy pici hangja mindig maradt. Egyébként erős, jól húz azt hiszem 42 lóerő körül van. 120-130-al lehetett vele utazni de akkor már pörgött, engem zavart. Amúgy 160 körül ment végre asszem bár már nem nagyon emlékszem. De csupasz motor lévén az már zavaró. (nekem) Arra kell ügyelni, hogy az olaj inkább kicsit több legyen benne, nívó fölött. Kezdő motornak vettem, visszaszokni a forgalomba, újra megtanulni motorozni jó volt.
az ugyan olyan mint a spada?
Hány lovas volt?Mennyit ment végre?
Nekem volt VTZ 250-em.
HONDA VT250 SPADA.Tud erről a motorról valaki valamit mondani?Szeretnék venni egyet,de semmit nem tudok róla.
Sajnálom a történteket és persze örülök , hogy nem esett bajod. Jól kezded az évet
Üdv Robeeka
Nem szerintem egyben, vagy eladom a biztosítónak, egy jó kezű műanyagos fényező tud vele kezdeni valamit. Jobb első fejidom tört, horzsolódott, fékkar tört, kormány hajlott, lábtartó tört, lábfék hajlott, fejidomtartó konzol hajlott, index tört. Hirtelen ennyi.
alkatrészként adod el?
Tc.
Nagy baja lett a mocinak?