Pár hónapja már boldog tulaja vagyok egy Xelvisnek, kiderült egy hibája, amivel nem igazán tudok mit kezdeni: esős időben leáll a motorja...
Városban volt, hogy elkapott az eső, 10 perc után a motor ereje kezdett elfogyni, majd fél percen belül teljesen leállt. (mint amikor kifogy a benzin)
Ilyenkor szivatóval még 1-2-szer be tudom indítani a motort, de gázadásra egyből megfullad.
Eddig kétszer használtam a motort esőben, mindkétszer előjött a hiba, átlagosan negyedóránként, a végére már az első jelre egész rutinosan álltam félre a járdára...
Ilyenkor a motor beindítása fél és öt perc között lehetséges, némi döntögetéses tanklögyböléssel, tanksapka kinyitás bezárással és ráolvasással...
Tapasztalt már valaki ilyet? Valami tippetek van esetleg?
Sziasztok, megint én vagyok. Elhoztam a motort, és csak annyi kérdésem lenne, hogy ha hidegen csörög a gép, az szelephézag állításon kívül lehet valami más nagyobb gond?
Remélem jó helyre írok. Nemsokára remélhetőleg én is egy Spada tulaj leszek, ezért egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek. Használt autón van fent egy narancssárga színű Spada, (320 000ért) ő lenne a kiválasztott. Esetleg ismeri valaki közelebbről, tud valamit a motor előéletéről?
Figyeld a bontott alkatrészeket nem e jeleik meg új. Nem hiszem hogy magának vitte el, lepapirozni meg nem éri meg túl sok pénz lenne. Azért már vehet egyet.
Sok sikert, remélem meg lesz.
Tegnap este/éjjel elvitték a kertemből a szeretett paripámat. Rendszáma UBS 869.
Valószínűleg meg is sérült az akció közben. Kérlek Titeket, hogy osszátok meg minél többen, hogy visszakerüljön hozzám.
Aki bármit hall, lát, tud róla, az értesítsen engem a +3670-4699968-on, vagy az Érdi Rendőrkapitányságot direktben.
Szombat - vasárnap kerek 700 km
Bp.- Mátra - Bükk - Zemplén - Bükk - Bp.
A motor mint a svájci óra, a "társaság" kifogástalan, a fogyasztás 3,4l.
Üdv
robeeka
Satis -becsületből- nyomott még 100km-t
Szia gergo54
Ha kipörgi a 13-14 k-t 5.ben is,...6.ban nem hiszem hogy tenné...,akkor meg csal ..nem kicsit... a km órád,akárcsak nekem:).Lemértem másik gép mellett,meg tettem rá egy bicajkomtutert és kiderült,hogy izmosan alulmutat az órája.110nél 90et mutat,feljebb még nagyobb a difi...lehet a meghajtás áttétele nem ok-s vagy a fene tuggya,én már nem foglalkozom vele,belőttem magamnak,hogy 50-nél,meg 90-nél mennyit mutat,nehogy trafipax fogjon meg,aztán agyő..
Amúgy 6.ban 7500-8000 körül van a 100...kb....ha minden jól mutat és gyári rajta,lánckerék,gumi,stb
bye:))
Üdv! Annyit tudnék tanácsolni, hogy hidegen is mindenképp hallgasd
meg a hangját, mert pl. az enyémnek is eléggé vezérműlánc hangja van már, de melegen teljesen elcsendesedik. Nagyon jó kis gép amúgy, én már nagyobbra váltottam, de a családban maradt. A párom fia jár vele, de épp tegnap hallottam, hogy fontolgatja az eladást, mert külföldre készül. Majd rákérdezek hogyan döntött.
Sziasztok HONDÁSOK.
Nem rég szert tettem egy HONDA VT 250 F2 integrára, a kinézete ugyan olyan mint Sznuupi motorjáé csak meg van minden burkolata. Próbálom életre kelteni de hengerfej tömítés kéne, vettem egy SPADA ba valót de az vékony.
Ha tudnátok segíteni az MC08 as blokknak milyen vastag a tömítése akkor le tudnám gyártatni olcsóbban mit bármi más.
Előre is köszi a segítséget.
Sziasztok !
Eladó sorba került a vt-m.http://www.kepesmotor.hu/honda.... Annyi a baja hogy a tank rozsdás és telivágja a karbit rozsdával,ja meg egy vizcső engedi a vizet.
Szia foxbed!
Redbaron-tól kérdeztem, ők nem tudnak alkatrészt, azt javasolták keressek bontóban. CMA-nál van bontott 11.000ért (de akkor lehet a felújító készlet tartósabb megoldás lenne). Szerelő azt mondta, hogy elképzelhető, hogy mindenféle szmötyi rakódott le a fékhenger falára és abban akad, de ha szétszedi ugyanazt már nem tudja visszarakni. Kicsit bízom abban is, hogy az agresszív fékolaj ikdja idővel a piszkot, talán jobb is a helyzet néhány nap után (bár nagyon sokat nem mentem a fékolaj csere után vele). Talán a legnagyobb baj hogy nincs cikkszám a fékhez/alkatrészeihez és így nem tudják beazonosítani mi lenne még jó hozzá(melyik típus). Esetleg tudsz/tudtok Japán alkatrész webáruházat? Írnék nekik hátha. Egy Ausztrál oldalnak írtam(ott forgalmazták a Spada-t), de ők nem tudtak segíteni.
Köszönök mindent!
Szia Akidur
Szerintem szakszervizben tudnak olcsóbb megoldást is,a dugattyú és a rugó nemigen kopik...bár lehet,hogy pont a rugó van elgyengülve...
Inkább a tőmitőgyűrűk vannak bekeményedve,nem hiszem,hogy ne lenne más tipus hasonló vagy azonos vele.
Üdv
Sziasztok!
A Spada-m fékje be-beragad, lassan tér vissza a pici dugattyú a fékkarnál(olajcsere volt). A szerelőm a fejújítást javasolta és említette, hogy léteznek felújító kit-ek. Viszont a Spada-ról kevés az info, hogy milyen a fék, milyen kit-kell hozzá. találtam a wemoto-nál, de elég borsos az ára: http://www.wemoto.com/bikes/ho... tudtok esetleg valamit milyen más típusoké lehet jó hozzá? Esetleg a méretét? Köszönöm a választ! Üdv.
Elviszi a biztosító a gépem, vagy ha valakit érdekel elviheti. Műszakis, üzembiztos, új aksis, jobb oldalán a friss fényezésen fasza kis csúszásnyommal. Adok mellé még egy vázat hátsó villával, két felnit, szelepfedeleket idomokat mindenféle szart. 96 - xelvis, frissen gyűrűzve, apróbb hibákkal. Elütöttek vele, de a motor egyenesen fut komoly problémája nincsen jön-megy. (nekem viszont műtötték a gerincem)Nézd meg, tuti megegyezünk. A bizti 100 e akar adni érte, annál azért jóval többet ér, de én sem gondoltam sokkal többre. Ök értékelték fel 450 re, de a maradványérték szerintük csak 100. Inkább egy típusszerelmesnek adom minthogy a keselyűk vigyék. Korábbról látsz képet a gépemről itt a fórumon.
Széles utat!
30/6200582
Pár hónapja már boldog tulaja vagyok egy Xelvisnek, kiderült egy hibája, amivel nem igazán tudok mit kezdeni: esős időben leáll a motorja...
Városban volt, hogy elkapott az eső, 10 perc után a motor ereje kezdett elfogyni, majd fél percen belül teljesen leállt. (mint amikor kifogy a benzin)
Ilyenkor szivatóval még 1-2-szer be tudom indítani a motort, de gázadásra egyből megfullad.
Eddig kétszer használtam a motort esőben, mindkétszer előjött a hiba, átlagosan negyedóránként, a végére már az első jelre egész rutinosan álltam félre a járdára...
Ilyenkor a motor beindítása fél és öt perc között lehetséges, némi döntögetéses tanklögyböléssel, tanksapka kinyitás bezárással és ráolvasással...
Tapasztalt már valaki ilyet? Valami tippetek van esetleg?