Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cortes
Hát igen,BARMOK!
Főtengelyt nem lehet felújitani?,úgytudom felrakó hegesztéssel szoktak ilyt csinálni.
Hát igen kár érte,váltószimeringet kéne cserélni benne,meg a főtengelyt,mert eladásra összerakták siklócsapágy nélkül két acéllemezzel,és sajnos megette a főtengely egyik felét :S egyébként alig futott dugók,gyűrűk,vezműlánc,szelephimbák vannak benne,szelepszárszimeringek,majdnem új gumik vannak rajta,még szőrösek,láncszett is alig használt,úgyhogy sajnálom,ha netán kell valami majd jelezz .
Szia babszi...nekem VTZm van,szivató nélkül is indul hidegen,de kissé füstöl kékesen,ha alpjáraton üzemmelegre melegitem sem tűnik el a füst. Viszont ha elindulok vele,meghúzatom,már nem füstöl sem menet közben,sem utána ha letámasztom és alapon járatom.
Olajfogyasztást nem tapasztaltam.
Szted?:))
Üdv:F
Köszike,jeleztem havernak..
Kár,hogy nem az idomos változat,nekem hasidom kellene,havernak is idomos a gépe,ami elég viseltes már,de az ő gépének amúgy ez az alapja. Gondolom a blokk hibás és már nem akarsz rá költeni.
Kár érte,szép kis gép,én imádom a VTZmet.
Üdv:F
Hello!ő lenne az.
Hali Cortes
tennél fel egy képet a/z egykori/ vasról?!
Havernak ilyesmi van,még életben akarja tartani és jól jönne neki 1-2 cucc. Nekem VTZm..is..van..lehet számomra is lenne használható dolog belőle.
Köszi,Üdv!
Hello!konkrétan vt 250 f-et bontok,viszont!
szia Cortes
Konkrétan Xelvist bontasz?
Széles utat
Űdv köztünk.
Én baranya megyei vagyok, és ha tavaszig nem találsz senkit akkor én szívesen megnézem.
Amint lehet motorozni.
A vizet nem fogyasztja?
Üdv! Új vagyok a fórumon. Keresgéltem, hogy hová regisztrálhatok a frissen vásárolt VT 250-el, de ... Remélem elfogadtok engem itt. Bevezetőnek annyit, hogy csak 54 éves vagyok és most jött rám a motorozás. Soha nem ültem motoron, jogsim sincs. Sebaj, majd lesz. Még azt sem tudom, hogy jól választottam-e? Kezdő motornak jó-e a VT250? Félve írom, hogy a motor sem tökéletes, hisz füstöl. A régi tulaj azt mondta, hogy kartergázas. Megnéztem és én úgy gondolom, hogy mivel fehéren füstöl az nem kartergázas, vagyis nem az olajat eszi, nem a motor kopott, hanem egyéb a baj. Gyönyörüen indul a motor, hidegen nem füstöl, de mikor bemelegszik elindul egy szürkés fehér füst, ami nem olaj, hanem inkább benzin szagú. A karter csövet nem is tudom feltenni, mert lefullad a motor. 2008 óta nem volt műszaki, az idén az olaj csere után összesen 200 km-t ment. Karbi soha nem volt bevizsgálva, beállítva, szinkronizálva. Tudnátok segíteni abban, hogy egy hozzáértő emberhez kerüljön a motor, aki megmondja a hibákat esetleg meg is javítja és nem is húzza le a bőrt? Fejér megyei vagyok, Iváncsa-i. Hátha van a környéken, aki ért a dolgokhoz. Boldog új évet kívánva várom megtisztelő hozzászólásotokat!
Viszont egy kuplung kar ha van, érdekelne!
Már találtam, de köszi!
Nekem van ha esetleg érdekel.
Vt 250 összes alkatrésze eladó,szükség szerint a blokkot is megbontom.
Már rájöttem mi volt a probléma,karbitisztítás nem ártott neki ,azért köszi:)
Nem gond mivel a ledugózott helyére akkor kerűl cső ha szinkronizálják a karbit. Én inkább dugulásra gondolnék.
Hello!egy olyan kérdésem lenne hogy mind2 hengeren van egy vákumcsőnek helye,ami megy a benzincsaphoz ,egyik hengeremen rajta van az a henger megy,is a másik hengeremen viszont levan dugózva,lehet az a probléma hogy nem megy a másik henger,és nicns rajta a cső hanem levan dugózva?köszi.
Sziasztok!

Nincs véletlenül valakinek elfekvőben Spadához bal (kuplungkar oldali) kormánycsutkája? Már el volt hajolva amikor megvettem a motort, és visszahajlítgani nem igazán merem, nehogy utána valamikor eltörjön...

Köszi előre is!
Sajnos nem olvastam hamarabb, nekem a Spada hasonlót produkált, bár hosszabb idő után, fulladt ....leálltam majd továbbment. Autópályán főleg. Anno kérdezősködtem fórumokon mi lehet az oka, pont azt javasolták, hogy kompresszorral fújkáljam meg a tanksapkát. Megtörtént aztán sosem jelentkezett a hiba többé.
Üdv.
Talán át kellene kompresszorral fúvatni a tanksapkát,ahol lácc rajta vmi lyukadékot:)
Ügyes vagy:))
Vszinüleg normál esetben is a tanksapkán kell luftot kapni,csak nem a kulcslukon keresztül.
Majd én is ráérőmben elagyalok rajta:)
De köszike az infót még hasznos lehet...és vigyázzatok egymásra!
Közben meg is lett a hiba oka! Meg is osztom, hátha ti is így jártok. Tehát: Vákum keletkezett a tankban! Gondolom valahol az elszivott benzin helyére felülrôl levegônek kellene bejutnia és az esôben ez a "hely" eldugult. Még nem jöttem rá, honnan kellene normális esetben a tanknak levegôt kapnia (ti tudjátok esetleg?) mindenesetre nagyon egyszerû a megodás, amit találtam: A tanksapkán levô kulcslyukot takaró kis takaró izét felhajtva hagyom, így a tank a kulcslyukon keresztül kap levegôt... Mûködik! Direk kipróbáltam, hogy visszacsukom menet közben, pár percen belül fulladni kezdett a motor, aztán amint megint felnyitottam, ismét jó lett egybôl. Jó, mi? :D
Üdv!

Nekem akkor csinált ilyet mikor lemostam és utána be akartam indítani. Alapjárat nulla, kis gázon elmegy de nagyon fullad. 2-3 perc járatás után szépen emelte a fordulatot és helyre is jött. Motoroztam párszor esőben is de akkor nem vettem észre semmit.

Üdv!
Sziasztok!
Régen voltam már fent...
Nekem még mindig megvan a régi öreg motorom a '83-as évjáratú,és már 110.000km van benne amit 2003 óta nyomom bele
Üdv Mindenkinek és Széles Balesetmentes Utat!
Ády