Szia! Hát járattam a mocit minimum 2-3 percig, nem tudom az mennyire elég! elég meleg volt már a moci hozzá sem bírtam szinte érni, de ugyan úgy lefulladt! :( Melyik az a membrán? A karbiba?:)
szia! Jól tetted hogy kitakaritottad a karbit. Ha bemelegszik és úgy sem veszi a fordulatot akkor lehet hogy a membránok lyukasak a karbiban de biztos hogy karbi gond nem gyújtás.
Na halihó! :)
Most fejeztem be a motor szerelést! :D
Sikerült meg oldani igaz hogy egy kis ismerősi segítséggel, de ez a kis fém cucc volt le törve ki cseréltük, és egyből volt világítás dudától kezdve minden,ez a jobb oldalon volt egy kis biztosíték! Azonban a nagy boldogságban ki jött egy újabb hiba! Indítóztuk nem akart el indulni meg csináltuk a benzin csövet mert kiderült be sem volt dugva, na indítóztuk megint! Be indult, de akartam húzni egy fröccsöt neki és egyből le fullad, már ki takarítottam a karbit képen látszik hogy koszos volt kissé nem értem mi lehet a gond! Ja és csak teljes szívatón indul be! Már gyertyát is cseréltem benne!De ahogy húzni akarok egy kis gázt lefullad? Mért? Köszönöm előre!
Igen. Ha megnézed a leírást a 95. oldalon van a kapcsolási rajz. (vízszintesbe állítod, hogy el tudd olvasni a feliratokat) Jobb felső részén van az akksi. (battery) onnan megy egy vastag a testre az a mínusz. Másik vastag megy az önindító relére és ott van egy 30Amperes biztosíték. Azt kell először megnézned. Bejelöltem a képen.
Köszönöm a gyors választ! És azzal mit lehet csinálni? Ha mondjuk kontaktos? Holnap meg nézem a biztosítékokat! Bár nem tudom gondolom azt kell nézni nincs e elszakadva vagy ilyenek!
Biztosítékokat kellene először megnézned, elvileg ott van az akksi mellett egy kis fekete dobozban. Lehet még a gyújtáskapcsoló is kontakt hibás ha víz ment bele, sokat állt...
Szia!
Nagyon meg köszönném! Fogalmam sincs mit tegyek most! Nem volt még elektronikával dolgom! Azt sem tudom mit kéne tennem! Szervizbe meg nem akarom elvinni! Ha ennyit meg bírtam csinálni hogy szinte darabokra szedem a mocit és mindent kipucolok akkor ez sem lehet gond! Köszönöm szépen előre a leírást! És mi lehet a hiba, ha az elektronikával van baj? Mit keressek? Köszi előre!
Akkor az jó lesz. Ha a savat beleöntötted kb. 10 perc után már használható elvileg tölteni sem kellene. Meg kéne nézned a biztosítékokat, meg a test kábelt. (A negatív saruról megy a fém vázra és a motorblokkra.) Na, keresek neked egy leírást a motorhoz..
Szia LP Power on Command a neve 12v és 6.0Ah savat kellett bele önteni. Aksi töltőm van ami mutatja hogy fel van-e töltve most lesz nemsokára 0-án. 4-esen volt!
Köszönöm szépen a választ igazából munka helyemre mennék meg vissza! Azonban ma be szerettem volna indítani de nem indúlt be úgy értem még világítás sen volt a műszerfalon! Mindent ki tisztítottam fék olajat olajat.hű tőt benzint mindent vettem bele egy vadi újj aksit és nem volt világítás! Korábbi oldalon lévő aksitvettem zselés 12v . Mit kéne csinálnom? Mi elött beraktam volna nem kéne feltölteni? Koszi előre!
Ha jól sejtem akkor nem az 5.1es folyadékhoz szükséges a fém fékcső hanem az is a pályahasználat miatt javallott. Tartósabb és precízebb lesz a fékhatás és az adagolhatóság pályázós körülmények között. Nem olcsó mulatság sem felkészíteni sem pályázni vele... Bár a motorozás is csak a pénzt viszi, mert hobbi. Aki munkára használja az nyilván nem megy pályanapra az ingázós vagy munkaeszközzel, hogy az utolsó tizedet is kifacsarja magából
Köszönöm a gyors választ! Minden féle képen túrára használnám, munka helyre oda vissza esetleg messzebb távok megtételéhez! :)Viszont akkor nem tudom mit tegyek az első idommal! Esetleg vannak ezek a műanyag forrasztások Vagy ezt hogy lehet javítani ezeket a repedéseket töréseket? És az mit jelent a DOT5.1 nél hogy kötelező fék fémcső? És a hűtő folyadékot hogyan keverem be vagy azt hogy érted? Bocsi kezdő vagyok ilyen téren de szeretme magam elvégezni legalább az olaj feltöltést! :D KöSzi:)
Ez a moci már mondható túra motornak, ugyan nem tudom mire szeretnéd használni, de nagyobb túrán az idom nagyban fokozza a kényelem érzet. 80-130-as sebesség között lehet a különbséget igazán érezni, kisesebb esőben is elég jól véd.
Normál használatra tökéletesen megfelel a DOT4-es fékolaj, ha pályára is ki szeretnéd vinni inkább a DOT5.1-et válaszd, de itt már kötelező a fém fékcső.
Tudomásom szerint kétféle hűtő folyadék létezik, alumínium és vas blokkokhoz. Értelem szerűen neked az alu blokkos kell. -25--35 fokra ha bekevered nem lehet vele gondod.
Nem szeretném eladni mert nagyon tetszik! Nem feltétlen akarom leszedni az első idomot! Úgy is tetszik csak azért mondom, hogy leszedném mert eléggé repedt meg törött! Ajándékba kaptam mint mondtam és a garázs elég zsúfolt volt rá esett egy két dolog még anno pakoláskor! Viszont már le engedtem az összes olajat benzin tar-tájt ki mostam rozsda oldóval elég szép lesz-lett! Viszont azt nem tudom milyen fék olajat tegyek bele, meg hűtővizet! Mit gondoltok? A fék olajat, hogyan vagyis milyen arányba kell tenni? Nem volt még 4 ütemű mocim! Köszii
Annyira ritka ez a típus Magyarországon nem lenne szívem megfaragni! Inkább add el és vegyél egy sima neked mocit.
A kérdéseidből azt látom, hogy az ifjabb korosztályhoz tartozol, szerintem keress meg egy ügyes szerelőt aki elvégzi ezeket a feladatokat. Az lenne a legjobb ha végignéznéd a a mester ügyködését. A karbi szinkront, szelep és vezérműlánc állítást, a teló szerelést szerintem nem tudod otthon megcsinálni. A fék.... elég egyszerű szerkezet, de az életed múlik rajta.
Még annyi, hogy én nagyon szeretem a streetfighter mocikat! Szerintetek milyen lenne ha le szedném az első idomot és kerek lámpást alakítanék? Vagy valami morcosabbat? Köszi
Szia! Köszönöm a válaszodat! Igen már meg is történt az olajok le engedése, majd fel is fogom tölteni az olaj szűrőt már sikeresen ki takarítottam, a féken nem érzek semmi rosszaságot. Úgy értem rendesen fognak nem nyikorognak nem rozsdás a tárcsa szerintem azzal nincs baj! A karbit ki kell takarítani, a gumikkal sincs gáz. Jól volt tartva, szerintem lesz belőle még moci! Nekem is egyik ismerősöm ezt mondta, hogy valami rozsda marót vegyek azt öntsem bele, de előbb nem kell le engedni a benzint? Egyáltalán le lehet? Az a baj annyira nem értek hozzá csak picit. :) Viszont nem tudom melyik a fék olaj tartáj a teló olajat nem tudom hol kell kicserélni, meg a benzint nem tudom majd hol kell leengedni! A hűtő megvan! :D Van egy tartáj az ülés alatt az nem tudom mi, egy jobb oldalon alúl gondolom a motor olaj, egy a kormányon gondolom az a fék olaj. Tehát ebben tudna nekem valaki segíteni, hogy mi mi? :) És hogy hogyan tudom le engedni a benzin? Meg ha aksi lesz benne akkor több mint valószínű hogy me induljon ha jók az olajak meg a benzin? Előre köszönöm! :)
Sajnos ezeknek a gépeknek többet árt a hosszú állás mint a folyamatos használat!
Ennyi állás után minden folyadék cserés, benzin, olaj, teló olaj, fékolaj, hűtővíz.
A gumi alkatrészek károsodnak leginkább szimeringek, karbi membrán, fékek beállnak.
A rozsdás tankba tegyél rozsdaoldót, apró szemű sódert és rázogasd a löttyöt legalább fél napig.
Van valami tank belsejébe való festék veterános oldalakon utána tudsz kérdezni
Nos olyan kérdéssel, és tanácstalansággal fordulok felétek, hogy kaptam a rokonomtól egy csodálatos xelvist! :) Régen volt már több motorom, de eddig ez a legnagyobb! Ez a motor 6 éve állt a garázsban és még a benzint sem öntötték ki belőle olajat se semmi! Ilyen rozsda szerű anyagok vannak a tar-tájban, mellesleg szegény moci tiszta por! Na most be indítani nem is tudom aksi nincs benne meg nem tudom mit tegyek ezzel a benzin tar-tájjal! Valaki tudna nekem segíteni, szerintem azon kívül minden jó rajta! Jó lenne motorozni most nyáron! :) Csak tegyek bele egy aksit? eresszem le a benzint? Azt hogyan tudom meg tenni? Mivel mossam át? Vagy hogy lehet leszedni vagy kiszedni egyáltalán belőle? Belehet majd indítani? Előre köszönöm a válaszokat! :) Itt a moco :)
Most fejeztem be a motor szerelést! :D
Sikerült meg oldani igaz hogy egy kis ismerősi segítséggel, de ez a kis fém cucc volt le törve ki cseréltük, és egyből volt világítás dudától kezdve minden,ez a jobb oldalon volt egy kis biztosíték! Azonban a nagy boldogságban ki jött egy újabb hiba! Indítóztuk nem akart el indulni meg csináltuk a benzin csövet mert kiderült be sem volt dugva, na indítóztuk megint! Be indult, de akartam húzni egy fröccsöt neki és egyből le fullad, már ki takarítottam a karbit képen látszik hogy koszos volt kissé nem értem mi lehet a gond! Ja és csak teljes szívatón indul be! Már gyertyát is cseréltem benne!De ahogy húzni akarok egy kis gázt lefullad? Mért? Köszönöm előre!
Nagyon meg köszönném! Fogalmam sincs mit tegyek most! Nem volt még elektronikával dolgom! Azt sem tudom mit kéne tennem! Szervizbe meg nem akarom elvinni! Ha ennyit meg bírtam csinálni hogy szinte darabokra szedem a mocit és mindent kipucolok akkor ez sem lehet gond! Köszönöm szépen előre a leírást! És mi lehet a hiba, ha az elektronikával van baj? Mit keressek? Köszi előre!
Normál használatra tökéletesen megfelel a DOT4-es fékolaj, ha pályára is ki szeretnéd vinni inkább a DOT5.1-et válaszd, de itt már kötelező a fém fékcső.
Tudomásom szerint kétféle hűtő folyadék létezik, alumínium és vas blokkokhoz. Értelem szerűen neked az alu blokkos kell. -25--35 fokra ha bekevered nem lehet vele gondod.
A kérdéseidből azt látom, hogy az ifjabb korosztályhoz tartozol, szerintem keress meg egy ügyes szerelőt aki elvégzi ezeket a feladatokat. Az lenne a legjobb ha végignéznéd a a mester ügyködését. A karbi szinkront, szelep és vezérműlánc állítást, a teló szerelést szerintem nem tudod otthon megcsinálni. A fék.... elég egyszerű szerkezet, de az életed múlik rajta.
Brigi
Ennyi állás után minden folyadék cserés, benzin, olaj, teló olaj, fékolaj, hűtővíz.
A gumi alkatrészek károsodnak leginkább szimeringek, karbi membrán, fékek beállnak.
A rozsdás tankba tegyél rozsdaoldót, apró szemű sódert és rázogasd a löttyöt legalább fél napig.
Van valami tank belsejébe való festék veterános oldalakon utána tudsz kérdezni
Nos olyan kérdéssel, és tanácstalansággal fordulok felétek, hogy kaptam a rokonomtól egy csodálatos xelvist! :) Régen volt már több motorom, de eddig ez a legnagyobb! Ez a motor 6 éve állt a garázsban és még a benzint sem öntötték ki belőle olajat se semmi! Ilyen rozsda szerű anyagok vannak a tar-tájban, mellesleg szegény moci tiszta por! Na most be indítani nem is tudom aksi nincs benne meg nem tudom mit tegyek ezzel a benzin tar-tájjal! Valaki tudna nekem segíteni, szerintem azon kívül minden jó rajta! Jó lenne motorozni most nyáron! :) Csak tegyek bele egy aksit? eresszem le a benzint? Azt hogyan tudom meg tenni? Mivel mossam át? Vagy hogy lehet leszedni vagy kiszedni egyáltalán belőle? Belehet majd indítani? Előre köszönöm a válaszokat! :) Itt a moco :)