Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello! engem érdekelne hogy ha vann mennyiért adnál el 1 vezérműtengelyt és 2 dugattyút gyürükkel! előre is köszönöm! ja a típusom honda vt 250 f 1983
Hi!

Bocs.
Köszi!

Holnap hívom őket a részletekért.

Az Egri út +tévesztett.

Hali!

http://telnet.datanet.hu/~post...
Ez segít meg a gugli :)
Szia!

Egressy út?

Nem igazán vagyok TörzsPesti

robeeka
Hali!


Én az Egri úton lévő Posta Autó Zrt-hez szoktam vinni. Gyorsak, megvárható.
Sziasztok!

Tud valaki korrekt vizsgáztatást Budapesten?

Köszi

Robeeka
Szia Czimi99!

Igen és megnyugató, hogy az olajat lelkiismeretesen cserélték.
Nem tudom, hogy mi a szervíz limit. Elvileg adott láncszemek távolságát kellene mérni, de itt a hajtólánchoz hasonló lógás volt már. Igazi csörgődob hangja volt. A motorzajt szinte elnyomta a lánc hangja.

üdv,Dave
Szia, Dave! Hű, elég szépen néz ki belülről így, kopásmentesen!
Amúgy kb. mennyi lehet a vezérműlánc max. lógása? Csak hogy tudjam, ha eljön a nagygenerálozás ideje...
hi Dave!

Sajna nem vállalja. Majd még erőlködöm mert 26 án lenne egy kecskeméti túra. Kösz megegyszer: MG
Szívesen. Szerelőt nem tudok ajánlani, mert itthon magamnak szerelek - bár most a saját vasammal is alig bírok foglalkozni.
A "szerelőbá"-t kérdezted a témáról? Talán bevállalná a szétszedést, pucolást.

üdv,Dave
Hali!

Köszönöm a gyors segítséget. Amit leírtál az jelentkezik: felénél tovább húzom a gázt - megdöglik. Úgyhogy el kell vinnem valahová felújítani.

Köcce: MG
Szia Gabesz!

Örülök, hogy szelepcsere nélkül megoldódott a probléma.
Mivel 6-8000 rpm körül van bajod terhelésnél, így szerintem a vákuumdugattyú - schuber tű páros szorulhat, esetleg eldugult a pici cső a membrán mellett vagy a membrán sérült. Ez játszik szerepet, ha félnél tovább húzod a gázt. A vákuum húzza fel a tűt.

Karbi pucolás, úszószint - tűszelep zárás beállítás és fúvóka méretek ellenőrzése feltétlen kellene.

Amit meg tudsz nézni szétszedés nélkül:
1. Úszóház sarkánál lévő csavart tövig betekered, majd 2 fordulat vissza! ---- ez a gyári VT beállítás.
2. Ellenőrizd, hogy a membránszelep + cső a szívótoroktól rendben van-e! ---- Ha a két karbit összekötő gumit kicseréled átlátszó csőre, akkor látni fogod, hogy milyen gyorsan folyik a benzin.
3. Ha van visszadurrogás erős motorféknél pár pl. 10 másodperc után, akkor gyertya gond is van ---- csere.

üdv,
David
Hali Srácok!

Karburálási problémáim vannak. Hol tudnám ezt megoldani? Nem tudom szétszedni a karbit. Honnan vehetek felújító kittet?

Szelepbeállítási problémáim voltak, most mindkét hengerben 12 Bar felett van a nyomás. Húzom a gázt megfelelően gyorsul. is, majd kb 80 -100 nál elfogy nem megy tovább. Kezdek beleőrülni. Nem füstöl, nem zörög nem csörög. Valaki azt mondta, hogy valszeg a tűszeleppel van gond. Szeretném már ha menne, segítsetek légyszi! Ha valaki budapesti és tud segíteni hozom-viszem fizetek csak segítsen! Kezdek rámakkanni a VTmre.

Hát előre is köszi. MG
Szia Gábor!

Képeket felraktam a "Xelvis szerelés" galériába.
Érdemes megnézni a megnyúlt vezérműláncot... kb 10 mm lógás fel-le és hiba nélkül ment a motor.

üdv, Dave
Hali Dave!

Hát ezek egyike se megy az öreg VT-émhez sajnos....
Nekem mind más kivéve az olajat és a szűrőt meg egy két közös alkatrészt...
Üdv.:Ády
Sziasztok!

Úgy latom hogy eleg sokan bütyköltök. Sajnos szét kellett szednem a hátsó villat mert csapagy cseres a lengő villa két kup görgös csapagy van benne amit barmelyik csapagy boltban be lehet szerezni.Csapagy szama 30203. ÉN 600 FT/db aron vettem és nem kinait.
Hello Dave, köszi a kiegészítést! Várjuk a képeket.

G.
Szia Gábor & Többiek!

Örömmel látom, hogy nem csak én bütykölök és kutatok.
Hozzáadnám a listához a saját "tapasztalataimat".

Vezérműlánc: DID SCA-0409A SDH 128 L nittelő szemes
Első lánckerék: JTF1299 (z=14)
Hátsó lánckerék: JTR245/2 (z=43)
Lánc: DID 520 5/8"x1/4" 108 szem (én o-gyűrű nélkülit vettem, patentszemmel)

Részben felkészültem a tavaszra, már hajtom a gépet. Hátsó henger vezérmű lánc csere kész, első henger is sorra kerül. Légszűrő átalakítás, hajtáslánc csere... és még ami hátra van.
Teszek fel képeket, hogy (óra szerint) 60000 km után milyen állapotban van a vezérműtengely és csapágyfészek.
Ez a Honda minőség.

Széles, száraz utat!
Dave
Szevasztok Xelvis klubtársak! Rég nem írtam és már itt van a tavasz, hát Xelvisre fel! Mielőtt kanyarvadászatba fogok én is átnézetem a gépet (sajnos sokatokkal ellentétben én nem értek hozzá). Hozzájutottam néhány gyári alkatrész cikkszámához és típusához, ezeket szeretném megosztani Veletek illetve ajánlom a http://www.speedsupplies.com/ és a http://japan.webike.net/ oldalakat (az utóbbitól már rendeltem is,-korrektek voltak)

Az említett lista:
akatrész / típus / cikkszám (Honda gyári ajánlások)

Olaj: 20W-50 ásványi
vezérműlánc feszítő - 14515-KV0-720
Légszűrő - 17210-KY6-000
vezérműlánc
128L Borg Warner 14401-KV0-003
Olajszűrő Hiflo Filtro HF111 - ez nem a gyári ajánlás
Akkumulátor YUASA YTX7L-BS 12V 6Ah
Gyertya NGK CR8EH9 98059-58916
Olajszűrő Toyo Roki 15410-KEA-305

Ne kövezzetek meg (nagyon) ha másként gondoljátok, egyszerűen csak a magamfajta, technikailag nem oly kifinomult motoros barátokra gondolván osztom meg Veletek...

széles utat!
Gábor
Szia Danesz07!
Ha visszaolvasol a fórumban, akkor megtalálod a Yakmoto és Racsidepo elérhetőségeket. Náluk érdemes megkérdezni.

üdv,
Dave
Szép napot kívánok mindenkinek nekem lenne egy olyan problémám hogy a 84-es évjáratú vt250f-es mocimon a benzincsapban tönkrementek a membránok és így nem kap üzemanygot a kicsike ilyenkor mi a teendő illetve ami alkatrész kell hozzá azt esetleg hol tudom beszerezni segítséget előre is köszönöm.
Szép napot kívánok mindenkinek nekem lenne egy olyan problémám hogy a 84-es évjáratú vt250f-es mocimon a benzincsapban tönkrementek a membránok és így nem kap üzemanygot a kicsike ilyenkor mi a teendő illetve ami alkatrész kell hozzá azt esetleg hol tudom beszerezni segítséget előre is köszönöm.
Üdv Mindenkinek!

Sikerült a légszűrőt átalakítanom. Hiflofiltro HFA-3601 szűrő került az eredeti Xelvis szűrőbe, némi farigcsálás után. Teszek fel képeket, hátha más is kedvet kap hozzá.

üdv,
Dave
Szia Gabesz!

Ha engem kérdezel, akkor mindenképp bontsátok meg a fedelet,
mielőtt szelepet veszel drága pénzért!

üdv,Dave