Már nagyon sokunknak a Mecseki féle feszabi van berakva és semmi probléma nem volt vele. Ne ujítgass ne vegyél használt bontott szart hanem vedd meg tőle az ujjat amit ő gyárt. A beszereléskor meg gyors kötözővel kössél hozzá 1 számítógép hűtő ventilátort és kösd rá a hátsó világítás csatlakozójára. A venti pedig fém csapágyazású legyen ne műanyag mert az nem tart semeddig sem. Na hajrá az aranyér!
Sziasztok!
Van egy 91-es , vfr 750-em. Májusban vettem, akkor megmértem a töltését mert olvastam előtte a fesz. szab. hibájáról.Vasárnap beindítottam és éreztem ,hogy a fesz. szab. tűz forró.Ma megmértem a töltését és teljesen rossz volt, amikor pörgettem a motort 17 v-ig is felment, egyszer még 18-at is mutatot a multiméter.Amikor felmelegedett a fesz. szab. akkor 14 és 15 között mozgott a töltés. világítást ráadtam akkor meg 13-ra leesett a fesz.Kérdésem az ,hogy valaki tud-e megoldást erre?Minek a fesz. szabját rakjam be, vagy valaki javítja -e ezeket?
Köszi a véleményeket!
Egy kicsit hajlok a kék felé, mivel az ülésem is kék + a plexi is és ahoz legalább nem kell bicnicelni a nyereggel.
Mindenkinek békés karácsonyt és kellemes új évet! Olcsó benzint és hosszú szezont!
A véleményeteket kérném!
Két ünnep között lesz egy kis időm pingálgatni a motort és kikérnéma véleményeteket a fényezésről. 2 variációban gondolokdom. Az alapszín mindkettőnél gyöngyház fehér.
Sziasztok.
Lenne eladóba egy honda vf 750 original új gyűri csapágysorom. fél áron.:) 38 volt üzletben,feléért vihető. Ugyan ehhez a típushoz egy benzintank,és egy hátsó lámpa idommal. kb ennyi. Ha valakit érdekel keressen meg. megegyezünk. tel:06209813916 vagy emailban: motorsokk@citromail.hu
Ha áll még az ajánlatod, had kérdezzem meg, hogy a kicsi kis fekete terelőt is tudnád kölcsönözni?
Köszi előre is, ha mégsem sikerülne akkor is köszönöm!
A fék is lehet, mint ahogy azt az előttem is írták. Két csavarral le kell szedni, azt, úgy megforgatni. Így a fék kizárható. A láncokat is meg lehet nézni, hogy melyik milyen tömitetséggel van szerelve. Az O-ringesnek nagyság rendekkel nagyobb az ellenálása, mint egy X gyürűsé.
Mondjuk, nem árt néha napján szétszedni az, egész hajtást a és a tűgögös csapágyat kimosni és, újra kenni.
Csak egy tipp, de lehet, hogy a fékdugattyúk nem csusszannak vissza rendesen és folyamatosan fékezik egy kicsit a kereket. Ha a betétek nélkül is ugyanígy szorul akkor a másik verzió, hogy a kerékagycsapágy van megpurcanva, de annak hangja is van.
Ezt a számot nekem írtad?
Van egy 91-es , vfr 750-em. Májusban vettem, akkor megmértem a töltését mert olvastam előtte a fesz. szab. hibájáról.Vasárnap beindítottam és éreztem ,hogy a fesz. szab. tűz forró.Ma megmértem a töltését és teljesen rossz volt, amikor pörgettem a motort 17 v-ig is felment, egyszer még 18-at is mutatot a multiméter.Amikor felmelegedett a fesz. szab. akkor 14 és 15 között mozgott a töltés. világítást ráadtam akkor meg 13-ra leesett a fesz.Kérdésem az ,hogy valaki tud-e megoldást erre?Minek a fesz. szabját rakjam be, vagy valaki javítja -e ezeket?
Egy kicsit hajlok a kék felé, mivel az ülésem is kék + a plexi is és ahoz legalább nem kell bicnicelni a nyereggel.
Mindenkinek békés karácsonyt és kellemes új évet! Olcsó benzint és hosszú szezont!
De ha már e 2 közül kell választani akkor a kék-fehérre szavazok.
Két ünnep között lesz egy kis időm pingálgatni a motort és kikérnéma véleményeteket a fényezésről. 2 variációban gondolokdom. Az alapszín mindkettőnél gyöngyház fehér.
kb ilyen megoldásra gondoltam:
http://www.motorturn.com/wp-co...
link
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr800_vtrcbrz
xzrxyzfgsxrrsv-4374872
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr800_vtrc
brzxzrxyzfgsxrrsv-4374872
http://youtu.be/GdpOxKsbSzw
Nekem meg eladó mindenem, motor, Givi cuccok, Finster kipuff, minden! Klikk az adatlapomra a hirdetésekhez!
Lenne eladóba egy honda vf 750 original új gyűri csapágysorom. fél áron.:) 38 volt üzletben,feléért vihető. Ugyan ehhez a típushoz egy benzintank,és egy hátsó lámpa idommal. kb ennyi. Ha valakit érdekel keressen meg. megegyezünk. tel:06209813916 vagy emailban: motorsokk@citromail.hu
Köszi előre is, ha mégsem sikerülne akkor is köszönöm!
Mondjuk, nem árt néha napján szétszedni az, egész hajtást a és a tűgögös csapágyat kimosni és, újra kenni.