Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kivel találkoztam ma dél után nem sokkal Pesten, a Róbert Károlyon?:) Piros viffer, 500-ra végződő rendszámmal.
más:
Lassan összeérik a rendszer Ma már 5.2-t mértem 100 km-re: 319re tankoltam 16.6-ot
Blade koma, már többször felajánlottad a segítségedet az Ebay-al kapcsolatban. Mivel nekem sincsen paypalom légyszíves segítsél.
A kormánysúlyaim eléggé karcos állapotban vannak és most találtam ezt:
1998-2008 Honda VFR800 VFR 800 CHROME BAR ENDS
20 dolcsi+ szállítás. Megnéznéd nekem?Előre is 1000 kösz.
Már nem tudom ki kérdezte de a Ebayon most van fenn 2 db hátsó sárvédő. Mivel a ebay-ről nem tudok belinkelni ezt kell beírni a ebay keresőbe:
Honda VFR800 VFR 800 1998 2001 Rear Tire Hugger Black
erre ki fogja dobni.
Uuhhh,a szarv-kormannyal engem ki lehet uldozni a vilagbol.
A cafogo bordarabokrol nem beszelve.
Szerelni kellene a Vifferre előre 2 olyan krómos előre húzott lábtartót mint a hónaljszárítós V2-esekre. És akkor már csak 1 szarv kormány kellene előre. A használtautón volt fenn egy darabig egy épített chopper aminek a lelke egy 750-es VFR blokk volt.
Kozben megtalaltam a kepet,ezt alitolag be lehet passzintani,bar egy kicsit reszelni kell.Vagy koszorulni par mp-et.
Akkor mar biztosan passzol bele,mint langyos kutyaszar a hoba.
Én 2 méter magas vagyok és a magasságomhoz képest nincsen bajom a lábtartó/üléspozíció-val. lehetne sokkal rosszabb is. De ha sikerül vmit megtudnod szólj mindenképp, kíváncsi vagyok lehet-e cserélni.
Sziasztok!

Probalkozott mar valaki mas tipusu labtartoval a VFR-en?

Azt olvastam valahol(meg kell keresnem a linket ujra),hogy Buell labtartot fel lehet tenni a Hondara,es kb. 2,5 - 3 cm-t lejjeb kerul a lab,ami sokat jelent hosszabb tavon.
Mar irtam egy Honda-kereskedonek,hogy mibe faj a moka,varom,hogy valaszoljon.

Tom
Szép a géped:D
Szia!

Nekem 2005 májusi a gépem, amit tudok mondani, h nekem bevált, megvenném még egyszer.
2004-2005 közt nincs különbség, ezüst kerék és dombor nyomott VFR felirat, 2002-2003 még fekete kerekes és matricás.
2006-tól szürkés indexek, ezüst fék és kuplung olaj tartályok, és a fejidomon a 2 fényszóró közti kis 3szög, a feketéből átment a motor színére. A plexi alja fekete lett, míg elődjeinek teljesen tiszta.
2005-ben 6800től kapcsol, 2006-tól 6600nál.
Más a kulcs formája(a műanyag rész) és a műszerfalon a fordulatszám mérőnél körbe van egy csík.
Hát kb ennyi a különbség.
2005-ös nem érdekel esetleg?
Mennyit szánsz rá?
Üdv.
Köszönöm!

Halihó Bélám! :) Hosszabb utakon csak hiányzik egy kis szélvédelem, mindössze ennyi :) Egyelőre még csak tervben van véve...

De őúgy látom neked is eladó az apriliád :) Valamikor gurulhatnánk már, ma dolgozol?
Ahoj Kő Úr!

Ennyi volt a hornet életútja nálad?
Szia!

Ha jól emlékszem, akkor a különbség annyi, hogy a 2-ról 4 szelepe váltás finomodott. A bekapcsolási és a kikapcsolási pont nem ugyanaz. Én 2006-os gyártásút vezettem. Amikor eladtam 18e volt benne, teljesen hibátlan állapotban. Nem tudok típushibáról, amire felhívnám a figyelmedet. Szerintem vétel előtt érdemes áldozni a kiszemelt motor szakszervizi átvizsgálására. Mivel nem az első motorod, szerintem Te is sejted, hogy mit és hol érdemes megnézni a motoron. Sikeres vásárlást.

Látogass el ide, sok tanácsot kaphatsz és jó a társaságot :
http://forum.index.hu/Article/...

üdv. VFR72.
Nálunk lévő darabok főleg 2002 előttiek, a másik VFR fórumon tudsz több infót megtudni az újabb típusról.
Na milyen volt a felvonulás?
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nagyon elgondolkoztam egy VFR 800-ason, igazából a 2006-os bordó tetszik.
Ha jól tudom 2006-ban votl egy "modellfrissítés", ez mit takar pontosan? Szóval mi a különbség mondjuk egy 2004-2005 és egy 2006-os modellen?

Mit kell rajta megnézem (mondjuk egy 20-60 ezer km-t futott vason)? CB600 hornetről váltanék, van esetleg akinek ilyen stílusú motorja volt előtte? Mire kell figyelnem? :)

Köszönöm előre is a tanácsokat, javaslatokat, bármit szívesen meghallgatok :)
Lehet összefutunk de mi sokan leszünk valahol a közepében.
De ha vége a körnek úgy is megpihenönk valahol. Majd megpróbálok rád csörögni.
Én megyek, de nem vonulok fel. 40 fokban nem fogok kuplungot égetni. Max beállok a sor végére, és kész. Szerintem ott megtalálsz :)
Megyünk felvonulásra?
Munkatársam szerint "vízet forralni"?
Én minden esetre megyek. Jó lenne összfutni valakivel, akinek ilyen szép gépe van mint nekünk.
Szerintem neked sem kellett volna szabit kivenned, mert vittek volna és kész.
Ha nem qrtam volna el a bokám, én kivettem volna 1 hó fizetés nélküli szabit, elkértem volna a védőruhámat, aztán fent valszeg találkoztunk volna...
Ha az a volna ott nem volna
Ajánlok egy jó fogyókúrát srácok:
péntek este nekiindultok a Hernádnak, pakoljátok a homokzsákokat napi egyszeri kajával (abból is keveset kapsz) és nem sokáig vagy talpon csak 45-47 órát. Garantált a fogyás és a pénzedet sem költöd fogyóqrás kajákra mivel az ártérben nem igazán van bóót. A tarka magyarokról meg csak annyit, hogy vahogy nem volt tarka csak mi fehérek dolgoztunk összerogyásig és ott fenn megmentettünk 9 falut. (akik egyszer nem dugták oda a képüket hogy segítsenek vagy hogy megkérdezzenek bennünket nem- e kérünk egy kibaxott zsíros kenyeret hagymával pl.) Viszont én még a Mátránál nem jutottam keletebre motorral (orkföldre annyira nem voltam kíváncsi), de bakker gyönyörű és az utak fel vannak újítva, legalábbis amerre minket vittek.
köszi az infót
A rúgóstag és a lengővilla áttételeinél található himbarendszernél található tűgörögök, illesztéseit érzed. Ez a lengőkar végén 2-3mm is lehet. Az újmotorknál is van.
kérdés:
Középállványon van a gép. Letolom a hátulját addig, hogy a kerék érintkezzen a talajjal, majd amikor rátehénkedek, akkor valami kottyan egyet. Ez a lengőkar csapágyazása lehet, vagy mi?
Szia kozmax!

Hungaroringen mennyi a legjobb időd a vfrrel? Most kezdtem énis pályázni a sajátommal és kíváncsi vagyok mennyit lehet kihozni belőle max.

Üdv.