Kivel találkoztam ma dél után nem sokkal Pesten, a Róbert Károlyon?:) Piros viffer, 500-ra végződő rendszámmal.
más:
Lassan összeérik a rendszer Ma már 5.2-t mértem 100 km-re: 319re tankoltam 16.6-ot
Blade koma, már többször felajánlottad a segítségedet az Ebay-al kapcsolatban. Mivel nekem sincsen paypalom légyszíves segítsél.
A kormánysúlyaim eléggé karcos állapotban vannak és most találtam ezt:
1998-2008 Honda VFR800 VFR 800 CHROME BAR ENDS
20 dolcsi+ szállítás. Megnéznéd nekem?Előre is 1000 kösz.
Már nem tudom ki kérdezte de a Ebayon most van fenn 2 db hátsó sárvédő. Mivel a ebay-ről nem tudok belinkelni ezt kell beírni a ebay keresőbe:
Honda VFR800 VFR 800 1998 2001 Rear Tire Hugger Black
erre ki fogja dobni.
Szerelni kellene a Vifferre előre 2 olyan krómos előre húzott lábtartót mint a hónaljszárítós V2-esekre. És akkor már csak 1 szarv kormány kellene előre. A használtautón volt fenn egy darabig egy épített chopper aminek a lelke egy 750-es VFR blokk volt.
Kozben megtalaltam a kepet,ezt alitolag be lehet passzintani,bar egy kicsit reszelni kell.Vagy koszorulni par mp-et.
Akkor mar biztosan passzol bele,mint langyos kutyaszar a hoba.
Én 2 méter magas vagyok és a magasságomhoz képest nincsen bajom a lábtartó/üléspozíció-val. lehetne sokkal rosszabb is. De ha sikerül vmit megtudnod szólj mindenképp, kíváncsi vagyok lehet-e cserélni.
Probalkozott mar valaki mas tipusu labtartoval a VFR-en?
Azt olvastam valahol(meg kell keresnem a linket ujra),hogy Buell labtartot fel lehet tenni a Hondara,es kb. 2,5 - 3 cm-t lejjeb kerul a lab,ami sokat jelent hosszabb tavon.
Mar irtam egy Honda-kereskedonek,hogy mibe faj a moka,varom,hogy valaszoljon.
Nekem 2005 májusi a gépem, amit tudok mondani, h nekem bevált, megvenném még egyszer.
2004-2005 közt nincs különbség, ezüst kerék és dombor nyomott VFR felirat, 2002-2003 még fekete kerekes és matricás.
2006-tól szürkés indexek, ezüst fék és kuplung olaj tartályok, és a fejidomon a 2 fényszóró közti kis 3szög, a feketéből átment a motor színére. A plexi alja fekete lett, míg elődjeinek teljesen tiszta.
2005-ben 6800től kapcsol, 2006-tól 6600nál.
Más a kulcs formája(a műanyag rész) és a műszerfalon a fordulatszám mérőnél körbe van egy csík.
Hát kb ennyi a különbség.
2005-ös nem érdekel esetleg?
Mennyit szánsz rá?
Üdv.
Ha jól emlékszem, akkor a különbség annyi, hogy a 2-ról 4 szelepe váltás finomodott. A bekapcsolási és a kikapcsolási pont nem ugyanaz. Én 2006-os gyártásút vezettem. Amikor eladtam 18e volt benne, teljesen hibátlan állapotban. Nem tudok típushibáról, amire felhívnám a figyelmedet. Szerintem vétel előtt érdemes áldozni a kiszemelt motor szakszervizi átvizsgálására. Mivel nem az első motorod, szerintem Te is sejted, hogy mit és hol érdemes megnézni a motoron. Sikeres vásárlást.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nagyon elgondolkoztam egy VFR 800-ason, igazából a 2006-os bordó tetszik.
Ha jól tudom 2006-ban votl egy "modellfrissítés", ez mit takar pontosan? Szóval mi a különbség mondjuk egy 2004-2005 és egy 2006-os modellen?
Mit kell rajta megnézem (mondjuk egy 20-60 ezer km-t futott vason)? CB600 hornetről váltanék, van esetleg akinek ilyen stílusú motorja volt előtte? Mire kell figyelnem? :)
Köszönöm előre is a tanácsokat, javaslatokat, bármit szívesen meghallgatok :)
Megyünk felvonulásra?
Munkatársam szerint "vízet forralni"?
Én minden esetre megyek. Jó lenne összfutni valakivel, akinek ilyen szép gépe van mint nekünk.
Ha nem qrtam volna el a bokám, én kivettem volna 1 hó fizetés nélküli szabit, elkértem volna a védőruhámat, aztán fent valszeg találkoztunk volna...
Ha az a volna ott nem volna
Ajánlok egy jó fogyókúrát srácok:
péntek este nekiindultok a Hernádnak, pakoljátok a homokzsákokat napi egyszeri kajával (abból is keveset kapsz) és nem sokáig vagy talpon csak 45-47 órát. Garantált a fogyás és a pénzedet sem költöd fogyóqrás kajákra mivel az ártérben nem igazán van bóót. A tarka magyarokról meg csak annyit, hogy vahogy nem volt tarka csak mi fehérek dolgoztunk összerogyásig és ott fenn megmentettünk 9 falut. (akik egyszer nem dugták oda a képüket hogy segítsenek vagy hogy megkérdezzenek bennünket nem- e kérünk egy kibaxott zsíros kenyeret hagymával pl.) Viszont én még a Mátránál nem jutottam keletebre motorral (orkföldre annyira nem voltam kíváncsi), de bakker gyönyörű és az utak fel vannak újítva, legalábbis amerre minket vittek.
A rúgóstag és a lengővilla áttételeinél található himbarendszernél található tűgörögök, illesztéseit érzed. Ez a lengőkar végén 2-3mm is lehet. Az újmotorknál is van.
kérdés:
Középállványon van a gép. Letolom a hátulját addig, hogy a kerék érintkezzen a talajjal, majd amikor rátehénkedek, akkor valami kottyan egyet. Ez a lengőkar csapágyazása lehet, vagy mi?
más:
Lassan összeérik a rendszer Ma már 5.2-t mértem 100 km-re: 319re tankoltam 16.6-ot