280km-re, cirka 45km pesti szenvedéssel, utassal, főúton, néhol 200-220+, 16.7liter. 5.9. Szerintem egész jó Eddig egyedül, város nélkül evett 5.7-5.9 körül. Szerintem egy lötyit lefaragott a pc.
Komolyan, hétvégén elmegyek túrázni egyet, és megnézem végre, hogy mi lett az étvágya.
Azon is érdemes elgondolkozni, hogy ennyi pénzért 1 közepes állapotú Simsont lehet kapni nem VFR-t. Ha ebből motort akarsz akkor még gondolj hozzá 2 xer vagy 3xor annyi pénzt mint amiben most kerül.
Ha csak nem vagy fanatikus motorszerelő zseni (sok pénzzel a zsebedben amiből majd meg kell venni az új alkatrészt) akkor inkább.........szal ne. De te tudod.
(meg a 25% vám, ha elkapják pesten a dobozt, márpedig értéknyilvánítással el fogják kapni) Használtban esetleg érdemes lehet gondolkodni, de ritka, meg a fehér holló. PCII-t lehet néha lelni, de az meg annyival butább a 3-ashoz nézve, hogy, akkor már inkább a 3-as.
Gondolkodhat az ember akárhogy, 120nál jelenleg nincs olcsóbb megoldás. (ha csak nem a használt ugye, ami ritka, és ha van, majdnem új árban megy el )
Megnéztem a gyártó oldalát és jó drágán adja, még drágábban mint az AGO-sok, 225 Ft-os dollár árfolyam mellett 81 000-re jött ki náluk és akkor még nincsen benne a postaköltség.
Az én gépem 2004es. Szerintem ez külföldön fele ennyibe kerül. Majd utánanézek. De köszi. Pont ilyet akarok a moccira. Egyébként 2000 körül nem ráz vészesen. A vtr1000 sokkal "bolondabb" 2000nél szerintem.
Egy fórumtárstól vettem akinek porosodott a sufnijában. Nekem egy 10-esért adta törötten, meg kellett heggeszttettnem műanyagosnál és le kellett festenem. Ő úgy tudom e-bayról rendelte talán.
PC=Power Commander azaz úgy kell fel fogni mint a chip tuningot. Egy kis elektronikai egység ami beállítástól függőn adagolja a levegő-benzin keveréket az injektorba. Azaz a nyomaték még egyenletsebben lesz leadva és 3000 alatt nem rázza ki belőled a vesekövet, valamint majd 1 literrel csökken a fogyasztásod. És 108 LE helyett gondolkozhatsz +10 LE-ben.
És ez kell a miénkbe link
Hi!
1000km-t menten kb a frissen vásárolt vfr-emmel (15700km-rel vettem). Azt vettem észre hogy puhább lett a kuplung. A váltásnál is mint ha nagyobbat kattanna a váltó. Van hogy a folyadék jelző is keveset mutat épp motor dőlésétől függően. Az biztos hogy kevesebb lötty van bent mint a féktartályban. A szezon eleji olajcserét megcsináltam. Normális , hogy fogyott a kuplung folyadékom? Kinek mi a tapasztalata ezzel?
Komolyan, hétvégén elmegyek túrázni egyet, és megnézem végre, hogy mi lett az étvágya.