Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

280km-re, cirka 45km pesti szenvedéssel, utassal, főúton, néhol 200-220+, 16.7liter. 5.9. Szerintem egész jó Eddig egyedül, város nélkül evett 5.7-5.9 körül. Szerintem egy lötyit lefaragott a pc.
Komolyan, hétvégén elmegyek túrázni egyet, és megnézem végre, hogy mi lett az étvágya.
Kozmax szokott pályázni úgy tudom, talán ő tud ebben neked segíteni.
Sziasztok!

Aki rendszeresen szokott vfr800ával járni pályamotorozni a Hungaroringre az legyen szives írja már meg hogy ő miylen időkett szokott motorozni.

Köszi!
Azon is érdemes elgondolkozni, hogy ennyi pénzért 1 közepes állapotú Simsont lehet kapni nem VFR-t. Ha ebből motort akarsz akkor még gondolj hozzá 2 xer vagy 3xor annyi pénzt mint amiben most kerül.
Ezen gondolkodtam én is.
Ha "csak" annyi baja van akkor miért nem csináltatja meg a gazdája?!
Nekem ez egy kicsit gyanús. :)
Telefonban azt mondta, hogy csak hf-tömítés kell.
Ha csak nem vagy fanatikus motorszerelő zseni (sok pénzzel a zsebedben amiből majd meg kell venni az új alkatrészt) akkor inkább.........szal ne. De te tudod.
Részemről nem erőltetném...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr400-3850182

Erről mi a véleményetek?
(ja, és teljes beállítással értendő a 120, amit otthon soha nem fogsz tudni jól beállítani)
De tényleg érdekes mennyivel másabb a blokk...
(meg a 25% vám, ha elkapják pesten a dobozt, márpedig értéknyilvánítással el fogják kapni) Használtban esetleg érdemes lehet gondolkodni, de ritka, meg a fehér holló. PCII-t lehet néha lelni, de az meg annyival butább a 3-ashoz nézve, hogy, akkor már inkább a 3-as.
Gondolkodhat az ember akárhogy, 120nál jelenleg nincs olcsóbb megoldás. (ha csak nem a használt ugye, ami ritka, és ha van, majdnem új árban megy el )
Arról nem is beszélve hogy ezt azért érdemes szakemberre bízni a beszerelését, mert gondolom otthon neked sincs egy fékpadod elfekvőben
Megnéztem a gyártó oldalát és jó drágán adja, még drágábban mint az AGO-sok, 225 Ft-os dollár árfolyam mellett 81 000-re jött ki náluk és akkor még nincsen benne a postaköltség.
Az enyém 98-as és 3000 alatt úgy el kezd rázni mint ha légkalapácson ülnél.
Az én gépem 2004es. Szerintem ez külföldön fele ennyibe kerül. Majd utánanézek. De köszi. Pont ilyet akarok a moccira. Egyébként 2000 körül nem ráz vészesen. A vtr1000 sokkal "bolondabb" 2000nél szerintem.
Ezt találtam hirtelen neked:
link
És a beszerelés + 40 ropi azaz 120 a vége.
Egy fórumtárstól vettem akinek porosodott a sufnijában. Nekem egy 10-esért adta törötten, meg kellett heggeszttettnem műanyagosnál és le kellett festenem. Ő úgy tudom e-bayról rendelte talán.
PC=Power Commander azaz úgy kell fel fogni mint a chip tuningot. Egy kis elektronikai egység ami beállítástól függőn adagolja a levegő-benzin keveréket az injektorba. Azaz a nyomaték még egyenletsebben lesz leadva és 3000 alatt nem rázza ki belőled a vesekövet, valamint majd 1 literrel csökken a fogyasztásod. És 108 LE helyett gondolkozhatsz +10 LE-ben.
És ez kell a miénkbe link
Tisztelt Fullmoon!

Érdekelne, hogy a vfr800-asodra hol sikerült hátsó sárvédőt beszerezned? Ha megosztanád lelőhelyed, megköszönném.

Előre is kösz: Tukko
Láttam ma Debrecenben egy szép kék vfr-t. Nem valamelyikőtök volt az?
Hi! Mi ez a "PC" mit tud hol lehet kapni és mennyibe kerül?
Hi!
1000km-t menten kb a frissen vásárolt vfr-emmel (15700km-rel vettem). Azt vettem észre hogy puhább lett a kuplung. A váltásnál is mint ha nagyobbat kattanna a váltó. Van hogy a folyadék jelző is keveset mutat épp motor dőlésétől függően. Az biztos hogy kevesebb lötty van bent mint a féktartályban. A szezon eleji olajcserét megcsináltam. Normális , hogy fogyott a kuplung folyadékom? Kinek mi a tapasztalata ezzel?