Állat cucc ez a PC Mintha vajon húznák a motort gyorsulás közben, vagy nem is tudom hogyan kellene leírni. Elmúltak a fulladások is, 6ban, 3ezren, utassal is rángás nélkül megy.
Ez lett a vége:
Hidd el, hogy 3 éve még sem vittem volna, de azóta már van két lányom és már másként gondolkozom erről-arról. A motor pedig betonon állt és végig mellette voltunk. Kárt úgysem okoztak benne csak összekoszolták egy kicsit, amit a végén 3 perc alatt orvosoltam.
szia
1974.secret@gmail.hu
elöre is köszönöm.habár már egy pár pdf-et nézegettem lehet a szemem fáradt el a 200.oldal környékén és nem láttam a fátol az erdöt.várom a leirást köszi
lui
ha nem jól tenné fel a fórum a képet
Ha jól silabizálom a dolgot, akkor a két inbusz-csavaros, zöld-piros 30A-os biztosítékkal ellátott cuccli az önindítóhoz tartozik. Én ezen oxid-réteget nem látok, teljesen rendben lévőnek tűnik. Azért a kontaktsprét nem sajnálom tőle (itt sem), ki tudja... Jobb oldali kábelköteg meg belemegy a fő kábelkötegbe, a másik oldalt meg gondolom az önindító gombjához vezető vezetékeknél jön ki. Szétszedtem mindent, de elképzelésem nincs miért csinálta amit csinált.
Valakinek van tippje a kezemnél lévő sárga kanóc mibenlétével kapcsolatban? Bemegy a biztosíték-dobozba a 3. sorba, de lövésem nincs miért, a vége meg egy saruban végződik. Sufnyituning-szagot szimatolok megint. Valami rá volt kötve a hátsó lámpa (?) biztosítékára...
Azt had kérdezzem meg, hogy, tuti mindkét modellhez jó ez a cső? Legjobb tudomásom szerint a 98-99es vfr-eken kisebb átmérőjű volt a leömlők mérete, mint a 00-01-es modelleken. Amint nézem, a rendszered már lambda szondás, így nem tudom belemenne-e a kisebb kipuffnyílásba a cső.
Tudsz erről valamit mondani? Ha tuti jó, akkor elképzelhető, hogy vevő lennék rá, kis alku után
Azt is megnéztem amikor a biztosítékokat túrtam. Még akkor ráadtam a gyújtást+refit, és világított szépen minden mint a karácsonyfa amikor nyomtam az önindítót, tehát akksi nem. (szinte új Yuasha akku van benne, tavaly nyáron vettem) Ma is indult refivel elsőre. Valami elektromos gebasz (kontakthiba) lesz szerintem. Váz jobb oldalán van egy földelési pont, amit a múltkor megcsiszoltam polírpapírral, aztán kontaktspével áttöröltem. Van ezen kívül még földelés? Bár most nekiesem, szétszedem az oldalát. Lehet leveszem a fejidomot is, mert a műszerfali csatikat át kellene néznem, de ahhoz nagyon nincs lelki erőm...
Nekem a feszszabi direktre van kötve a világításra, így el sem tudom felejteni a hűtését. Én is a testre gondolok, vagy vmi érintkezési probléma ami lehet elég sok helyen. Lehet hogy most csak azért működik, mert áthúz az áram vhol. Jó lenne, ha átnézetnéd, nehogy menet közben előzéskor álljon le mert az eléggé kellemetlen tud lenni. A feszaszbiról meg csak annyit, hogy nekem a szerelőm azt mondta, hogy az vagy jó vagy szar, több lehetőség nincsen.
eladó honda vf 750f -rengeteg alkatrész valamint honda vfr 800 fi 98-01 köztihez kormányok, hűtők, könyöksor és még pár alkatrész. megegyezés szerinti áron. 0620/992-4528
Valakinek ötlete erre?
Lehajtó sávon megálltam, motort betettem egyesbe, de kevés gázt adtam, ezért lefulladt. Szökőévben egyszer megesik Ez eddig nem rendkívüli, viszont utána hiába próbáltam indítózni, meg se nyikkant. Világítás volt (önindító gombját nyomtam akkor is), biztosítékok rendben, de az indító nem tekert. Egyik indítási próbánál kajak elment az áram a rendszerből, a napi számláló is nullázódott. Kicsit még szenvedtem vele, aztán két jóember segített betolni, 3-4ezer között hazajöttem vele, azóta hétből hétszer indított.
Még annyi, hogy Pestről hazafele jövet volt ez, és a fesszabi hűtését elfelejtettem bekapcsolni, de 80-100 alatt nem nagyon jöttem, és a tatabányai szaki cucca van benne, eddig kb kétezer km van a háta mögött.
sziasztok
tudnátok segiteni?egy vf 750 boldog tulaja lettem de szerintem tul nagy a fogyasztása normál tempoban 8-9 l ha huzom neki akkor a csillagos ég ezért keresném a gyári föfuvoka méreteit de nem találom sehol.
ha valaki megosztaná a tudását megköszönném.
Mert szerintem vagy 1 hónapja írtad, hogy jössz fel Pestre.
Ez lett a vége:
Első képen azért a kis srác tudja mire kell ülni
Akárki akármit mond, szép motorunk van. Nekem még jobban tetszik mint eddig.
(kozmax, ha érdekel, holnap du. 5-re megyek Agoékhoz)
1974.secret@gmail.hu
elöre is köszönöm.habár már egy pár pdf-et nézegettem lehet a szemem fáradt el a 200.oldal környékén és nem láttam a fátol az erdöt.várom a leirást köszi
lui
Ha jól silabizálom a dolgot, akkor a két inbusz-csavaros, zöld-piros 30A-os biztosítékkal ellátott cuccli az önindítóhoz tartozik. Én ezen oxid-réteget nem látok, teljesen rendben lévőnek tűnik. Azért a kontaktsprét nem sajnálom tőle (itt sem), ki tudja... Jobb oldali kábelköteg meg belemegy a fő kábelkötegbe, a másik oldalt meg gondolom az önindító gombjához vezető vezetékeknél jön ki. Szétszedtem mindent, de elképzelésem nincs miért csinálta amit csinált.
Valakinek van tippje a kezemnél lévő sárga kanóc mibenlétével kapcsolatban? Bemegy a biztosíték-dobozba a 3. sorba, de lövésem nincs miért, a vége meg egy saruban végződik. Sufnyituning-szagot szimatolok megint. Valami rá volt kötve a hátsó lámpa (?) biztosítékára...
Tudsz erről valamit mondani? Ha tuti jó, akkor elképzelhető, hogy vevő lennék rá, kis alku után
Én is láttalak!
Lehajtó sávon megálltam, motort betettem egyesbe, de kevés gázt adtam, ezért lefulladt. Szökőévben egyszer megesik Ez eddig nem rendkívüli, viszont utána hiába próbáltam indítózni, meg se nyikkant. Világítás volt (önindító gombját nyomtam akkor is), biztosítékok rendben, de az indító nem tekert. Egyik indítási próbánál kajak elment az áram a rendszerből, a napi számláló is nullázódott. Kicsit még szenvedtem vele, aztán két jóember segített betolni, 3-4ezer között hazajöttem vele, azóta hétből hétszer indított.
Még annyi, hogy Pestről hazafele jövet volt ez, és a fesszabi hűtését elfelejtettem bekapcsolni, de 80-100 alatt nem nagyon jöttem, és a tatabányai szaki cucca van benne, eddig kb kétezer km van a háta mögött.
tudnátok segiteni?egy vf 750 boldog tulaja lettem de szerintem tul nagy a fogyasztása normál tempoban 8-9 l ha huzom neki akkor a csillagos ég ezért keresném a gyári föfuvoka méreteit de nem találom sehol.
ha valaki megosztaná a tudását megköszönném.
Bocs,lemaradt,az ára: 60.000 magyar forint