Sikerült szereznem 1 ismerős ismerősét aki qva nagy szakértelemmel bír féktárcsa ügyileg és majd ő fogja megvizsgálni a tárcsát. Állítólag meg tudja javítani, ha nem túl gáz. Remélem így lesz és megúszom a cserét. Hogy van a lábad Blade? Megy már a 100 m. 4 mp-en belül?
Röviden,tömören qrva jó!
Amellett hogy védi a tankot,még szerintem optikailag is feldobja a motort,legalább is nekem ez a véleményem...
Tanktáskát is rendeltél hozzá?
Nekem az is van,de azt nem nagyon használom,egyenlőre.
Egyszer már rátettem,azzal is tuti!
Nem tudom, tapasztalatom nincs, szerelő ezt mondta, amikor 400asba cseréltem betétet.
Most nézem, hogy olyan bagster tankbőröd van. Mik a tapasztalataid vele? Mire érdemes figyelni? Enyém még nem jött meg, de elvileg már úton van, aztán bármiféle plusz infót örömmel vennék róla :)
Köszi!
Szinteres betét a sportos közlekedéshez ajánlott. Ez fog mint a barom, de zabálja a tárcsát is. A sima (organikus) meg nem fog annyira, de a tárcsát is nyugton hagyja. Érdemes gyári keverékhez hasonló betétet választani. Legalábbis nekem ezt mondták az okosok
Nem hiszem, hogy folyamatosan 150ről fékezgetsz satu fékkel, így békés túrázónak, netán néha gyorshajtóként tök jó a gyárihoz hasonló betét.
Szia tárcsa ügyben keresd a vfrzolit a cbr900 topicban szokott irogatni,kicsit visszanézed és meglessz.Ő mondta hogy tudna garnitúrát újat kintről olcsón/olcsóbban mint itthon egy próbát megér.
Fékbetéttel kapcsolatban segítsetek.
Muszáj a szinteres fékbetétet belerakni a masinába?
Mert beszéltem egy céggel akik baromira ajánlották a kevlármegerősített fékbetétjüket. Előre-hátra kijönne 19-ből.
Vélemény?
Egyik cimbi rendelt ibéjen!
CBRhez 120e Ft volt postával együtt az egy pár féktárcsa. GYÁRI nem utángyártott! 140 ért már itthon is kapsz újat! Igaz nem gyári,de nem is gagyi:LUCAS
Hát a bontott tárcsákkal nekem is csak szar tapasztalatom van. De ha végig gondoljuk, általában a motorok eleje törik össze. Egy hibátlant meg ritkán bontanak szét. Legalább is remélem.
Az újak is vannak már elérhető összegben.
Mvizsgán észrevették mikor 5km/h val forog a kerék te meg 160ról való fékezésnél nem veszed észre? Tuti hogy üt? (ha üt,akkor az érezhető a karon is! Nem gyengén!)
Hi!
Nekem is volt (talán még van is) féktárcsa problémám: a jobb első görbe volt, ütött (elvileg 7.000 km van a motorban). Hosszabb táv után megállásnál érezni lehetett, hogy meleg a jobb első féktárcsa. A kormányt pedig elengedett kézzel beszitálta 130-80 között. A motor tolásánál is lehetett hallani, hogy adott részen jobban súrlódik a tárcsa.
A DavidSilver-től rendeltem új jobb első féktárcsát. (Az ára 60%-a volt az itthoninak, amikor azt téli álom akcióban 40%-os kedvezménnyel adták! - minek nézik ezek az embert?)
Ma Szőke Károly volt olyan szíves és kicserélte a féktárcsát és bemérte a régieket és az újat is. A meglepetés: a bal oldaliban is volt kb. 0,2 mm hullám, és az új tárcsában is! Ez meg mitől lehet? Kikalapálni nem merte a mester (0,1 mm már jó érték lenne). Majd megírom a folytatást.
Ja és a Ricsibontóban vettem egy pár tárcsát (csak párban adta el) még ősszel, de vissza kellett vinnem őket, mert rettenetesen görbék voltak. A motor egyébként VFR800A8.
Csao
Kozmax a segítségedet szeretném kérni. Sikerült találnom bontottan 2 tárcsát, de a jóemberrel szeretnék úgy megállapodni, hogy miután felkerült elvinném hozzátok a Worldbe egy mérésre, magyarul garanciát kérnék tőle. Megoldható lenne?
Pityusz:
Táskát is veszek hozzá igen. Eddigi mágneses cuccal az volt a bajom, hogy összekarcolta a tankot. Remélem ez nem fogja.