ha nem oldódik meg sehogy az aksifőzést ki tudod úgy küszöbölni hogy megvágod a pozitiv (piros) vezetéket és kivezetsz valahova egy kapcsolót ahol nem nagyon látszik. inditózás után egy két perccel azt lekapcsolod igy nem tudja tölteni az akksit.. a motor meg megy akksi nélkül... tehát igy tudod csak inditásra használni az akkut amennyit meg merül annyit az egy két perc alatt visszatölt... utána a következő inditásig a kapcsolóhoz nem nyűlsz és kész....
Nem találtam rajzot hozzá. No mindegy, valahogy összeraktam, stabil mint a jó beton, bár gyárilag tuti nem így van szerelve
CBS-el volt már valakinek problémája? Első féknyeregnél a nyomásérzékelőnél kicsit ereszti az olajat. Volt már valakinek ilyen tünete, és ha igen, mennyi píz volt megcsinálni? Kicsit idegesít, hogy abból folyik az olaj, ami megállít.
A VFR klub honlapján van összeszerelői útmutató, amit le lehet tölteni.
Nézd meg hátha megtalálod az ábrát amit keresel.
Amúgy a bontott feszabi is xar volt, úgyhogy felkerestem a Tatabányai kapcsolatot és vettem tőle 6 hónap garival 1 zsír új feszszabit 13 rongyért.(már kezdem unni , de még jó hogy felforralt aksival is mindig hazahoz a vas...).
ha kell vkinek az elérhetőség írjon, megmondom a számát a professzor úrnak!
Venti jó ötlet.
Az sem rossz dolog, amit én csináltam 400asnál. Fesszabi, meg a hőátvevő felületet felpolírozod (600as, 1000es, 2000es papírral), veszel számítógép boltban fehér (nem szürke, hanem _fehér_) szilikon(!) pasztát, raksz a két felület közepére egy keveset, és összehúzatod. Ezzel sokkal jobban hül a fesszabi.
Vfr-nél még nem néztem milyen megoldás van, de gyanítom, hogy ilyen. Érdemes elbütykölni vele, sokat jelent.
Valaki tudna küldeni pár képet a hátsó fékhenger-hővédő lemez összeszereléséről? Istenért sem tudom összerakni, megőrülök tőle...
Ma végérvényesen kiderült hogy teljesen behalt a feszszabályzó (15-16V-ot engedett tovább).
Szerencsére volt 1 használt a szerelőmnek, meg 1 aksija is, úgyhogy most úgy néz ki, hogy minden oké.
Vettem 1 PC ventilátor hűtőt, amit rábuherálok (rákötöm a világításra, így mindig menni fog) a szabályzóra, így kap majd folyamatos hűtést.
Remélem ez most kitart pár évig, ha nem akkor megkeresem Kozmax barátunk által adott Tatai srácot és veszek tőle 1 újjat, mert hát ugye a használt cuccokkal ki tudja hogy lesz-e szerencsém.
köszi srácok a tanácsokat!
Széles utat!
Mikor méritek? Mivel az állandó mágneses generátorok feszültségszabályzója elfűti a túl áramot, ami melegedést okoz. A melegtől pedig megnövekednek az átmeneti ellenállások. Ezért lehetséges, hogy 30-60 perc elteltével már túl tölt.
Elképzelhetőnek tartjátok, hogy egy feszszabályzó hol jó hol nem?
második zsír új aksimat főztem ma meg!
Amikor mérjük, akkor mindig a jó feszültség értékeket mutatja a Volt mérő (terheléssel pl, refi, kürt, index használatával és simán is).
HELP!
Műanyag távtartót keresek a faridom-segédváz közé. Fekete műanyag pöcköt :)
Azt meg tudná mondani valaki, hogy a hátsó lámpa hozzá van-e rögzítve valamilyen módon a segédvázhoz? Vagy ahhoz a műanyag cucchoz? Tehát a lámpatestet csak a faridom tartja, semmi más?
AZ Rc36I -II Rc46 Fi98-00 Tükör teljesen egyfomra. A 2001-től levő Fi-n van fémszáras tükör, meg indításgátló, modosított elektronika. Asszem ennyit váloztattak. A CBR F2-n is ugyanez a gumiházas tükör.
Nézegettem neten, teljesen ugyanaz a két típusra rakott tükör. Mármint az utolsó 750-es, meg az első 800-asé. (ami gumis borítású az egyezik, legalábbis eddig úgy látom)
Fejidomkonzolja nincs senkinek eladó? :(
Legalább kölcsönbe egy műszaki erejéig? (vicc)
Én úgy tudom, hogy kivitelben nem egyezik. Az üveg, meg lehet annyi minden más, hogy ajjaj. Márcsak azért is, mert az egyik típusú tükör kotton gumis szárú, a másik pedig vékony fém. ja, és ami a gáz, hogy a felfogatása sem egyezik!
a VFR 750 tükre teljesen megegyezik a 800 aséval ? tehát a benne lévő tükör is ugyanúgy nagyit meg stb? vki meg tudná nekem irni mert az elég szar lenne ha egyik előrébbhozná a mögöttes tartalmat a másik meg nem..
00 & UP
NH418P
CCHOAD1
én meg innen :)
köszi szépen.. valószinüleg ez lesz az