Szia VFR750! Köszönöm soraidat! Minden bizonnyal élni fogok a lehetőséggel, mert - ahogy a költő mondja - "én még kisfiú vagyok, csak most kezdek élni" - már ami a VFR750-es életvitelt illeti . Áldott Karácsonyt és új esztendőt csúszás és törtésmentesen! Üdv! Halász
Szia Halász ! Nekem 3 évig VFR 750 F em volt RC 36 . A fogyasztása 5 - 9 liter ( 140 -200 )
Elpusztíthatatlan egy gép, ha újra VFR-t vennék csakis az RC 36-II -est.
Ha konkrét kérdésed van bátran kérdezz.!
Sziasztok.
Lenne egy oly kérdésem , hogy mi az a legkissebb magasság amit egy vfr 800-as on be lehet állítani, mert hát elég mélynövésűre sikeredtem és a 164 cm mel nem igen stabilan ér le a lában. A saját állítási lehetőségét úgy néz ki, hogy már kivégeztük, így a rugót már nem tudom jobban összehuzatni.
Bármilyen segítségért, vagy tanácsért igen hálás lennék.
Előre is köszi.
Egy új vfr tulajdonos.
Szerintem hibátlan, 2 dolgot leszámítva. Sokat fogyaszt, és kicsit vérszegény. Mi elég sokat túrázunk, arra teljesen jó. Ha van konkrét kérdésed kérdezd nyugodtan.
Mostanában cserélem le típusváltás miatt a gépemet, és érdekelne, hogy Ti mennyire vagytok megelégedve a saját vfr 800 -al. Tapasztalt régi motorsok tanácsát kérem akik 3 évig legalább a vfr-t vezettek és hosszú túrákon hogyan viselkedett?
meg tudnatok mondani hogy a 98-99-es VFR800 (SH579A-11 v. SH689DA feszszabalyozoval) illetve a 2000-2001-es (SH579C-11 feszszabalyozoval) mennyit kellene toltofeszultsegkent leadnia ?
( a fesszabalyozobol kijovo zold es piros/feher saruk kozott merve)
A problemam, hogy a 98-as VFR-en az evjarathoz valo - es elmeletileg a kronikusan kidoglo SH579A-11 helyett fixkent kiadott SH689DA - feszszabalyozo kimenetein 1.6-2.4V kozott jon ki, ami "nem nagyon tolti" az akksit... Vettem hozza egy SH579C-11-et (tudom, 2000-2001-eshez valo, de elmeletileg hasznalhato hozza kis atalakitassal) - ez viszont 19.5V-ot ad le a zold es piros/feher saruk kozott - ami viszont tul sok az akksinak szerintem...
koszi, ha valaki veszi a faradsagot es a multimetert...
őrült vezetéstechnikai gyakorlat VFR750-el
a fenti videon egy nekem tetszetős bukó keret található,
milyen mértékű átalakítás engedélyezett egy motoron?
illetve érdekelne hogy a 800-on kialakítható -e neki valami rögzítési pont.
udv mki!ma Karcagon találkoztam egy VFR-el a vasuti megálloban,beszéltunk is pár szot,csak gondoltam megkérdezem nem e szokott itt jarni és magára ismer,remélem szerencsésen hazaért:).Széles Utat mkinek!
Azt tudom hogy 2006-ban maszatoltak valamit a Vfr-en, de az igen csak maszatolást volt
legjobban pár köbcentinek örülnék
amúgy nekem bejött a Vtec sőőőőt nagyon is tetszett. Nem is értem miért említik negatívnak nagyon sokan a 2-4 szelepes váltást. Simán lehet vele boldogulni.
Reméljük 2008 tavaszára kidobnak valamit!
Spanyol lapokra hivatkozva mondták, hogy a Honda V4 "inváziót" tervez. No majd meglátjuk.
Viffert mintha 2006-os évre frissítették volna (nem jelentős változás, talán ugyanaz a modellszám is?), de ráférne: spec a VTEC kukázása NAGYON ráférne. Akkor még egy újban is elgondolkodnék...
Hm. Németországban (97LE) és a franciáknál rengeteg sárga van...
Szerintem a célterülettől is függött a szín. Nekem spec a kék nem tetszik. Egyébként sem passzol a Hondához ez a szín.
nem tudjatok veletlenul, hogy a 800Fi (98-2001) ulese / ulesidomai ramegy-e a RC36-ra (91-97 evj.)?
koszi
N.
Elpusztíthatatlan egy gép, ha újra VFR-t vennék csakis az RC 36-II -est.
Ha konkrét kérdésed van bátran kérdezz.!
Nekem 800-as van, 6-tól fölfele. Ha sietsz akkor nagyon fölfele.
Egyébként ha szimpatizálsz a VFR-el, és az igényeidnek megfelelő, nem bánod meg.
"Mennyi az annyi?" Vagyis, mennyi az átlagfogyasztása egy VFR 750-esnek?
Üdv! halász
Igen én írtam mailt is, írtam még 1 et:) neked volt a 400-as zxr-ed?
egyebkent mar talalkoztunk, tavaly majdnem megvettem a ZXR-750-ed... :)
Engem érdekelne az eslő felni ha megvan tárcsák nélkül?
Jelezz a megvan köszi
alkatresznek kiarulom eredetileg palyara vett 1999-es VR800Fi-met, mert inkabb egy TL-t fogok e celra hasznalni...
egyelore eleg sok minden van ( fejidom, oldalidom, lampa, tukor, index es muszerfalon kivul azt hiszem minden)
palyan egyszer sem volt, csak az a varosban mentem vele parszor.
Ha valakinek szuksege lenne alkatreszre, keressen meg
udv,
Norbert
30.33.03.215 vagy emailen (az adatlapon fent van)
Lenne egy oly kérdésem , hogy mi az a legkissebb magasság amit egy vfr 800-as on be lehet állítani, mert hát elég mélynövésűre sikeredtem és a 164 cm mel nem igen stabilan ér le a lában. A saját állítási lehetőségét úgy néz ki, hogy már kivégeztük, így a rugót már nem tudom jobban összehuzatni.
Bármilyen segítségért, vagy tanácsért igen hálás lennék.
Előre is köszi.
Egy új vfr tulajdonos.
http://forum.index.hu/Article/...
Mostanában cserélem le típusváltás miatt a gépemet, és érdekelne, hogy Ti mennyire vagytok megelégedve a saját vfr 800 -al. Tapasztalt régi motorsok tanácsát kérem akik 3 évig legalább a vfr-t vezettek és hosszú túrákon hogyan viselkedett?
Előre is kösz
Van valakinek híre új VFR-ről?
meg tudnatok mondani hogy a 98-99-es VFR800 (SH579A-11 v. SH689DA feszszabalyozoval) illetve a 2000-2001-es (SH579C-11 feszszabalyozoval) mennyit kellene toltofeszultsegkent leadnia ?
( a fesszabalyozobol kijovo zold es piros/feher saruk kozott merve)
A problemam, hogy a 98-as VFR-en az evjarathoz valo - es elmeletileg a kronikusan kidoglo SH579A-11 helyett fixkent kiadott SH689DA - feszszabalyozo kimenetein 1.6-2.4V kozott jon ki, ami "nem nagyon tolti" az akksit... Vettem hozza egy SH579C-11-et (tudom, 2000-2001-eshez valo, de elmeletileg hasznalhato hozza kis atalakitassal) - ez viszont 19.5V-ot ad le a zold es piros/feher saruk kozott - ami viszont tul sok az akksinak szerintem...
koszi, ha valaki veszi a faradsagot es a multimetert...
udv,
N.
http://www.youtube.com/watch?v...
őrült vezetéstechnikai gyakorlat VFR750-el
a fenti videon egy nekem tetszetős bukó keret található,
milyen mértékű átalakítás engedélyezett egy motoron?
illetve érdekelne hogy a 800-on kialakítható -e neki valami rögzítési pont.
üdv Viktor
legjobban pár köbcentinek örülnék
amúgy nekem bejött a Vtec sőőőőt nagyon is tetszett. Nem is értem miért említik negatívnak nagyon sokan a 2-4 szelepes váltást. Simán lehet vele boldogulni.
Reméljük 2008 tavaszára kidobnak valamit!
Viffert mintha 2006-os évre frissítették volna (nem jelentős változás, talán ugyanaz a modellszám is?), de ráférne: spec a VTEC kukázása NAGYON ráférne. Akkor még egy újban is elgondolkodnék...
Tudni már valamit esetleg a VFR fejlesztésekről.
Mikorra várható frisseb vagy ujabb kiadás!?!?
Előre is köszi!
Üdv.
Szerintem a célterülettől is függött a szín. Nekem spec a kék nem tetszik. Egyébként sem passzol a Hondához ez a szín.