Kösz Fireblade a segítséget, remélem nem lesz horror a javíttatása....ehhh, nem hiányzott ez most, reméltem hogy ezt az idényt kibírom nagyobb beruházás nélkül.
Akksi... Mérj rá akkunál amikor megy. 13.5 körül kell lennie. Ha több- kevesebb, akkor fesszabi (14+ vagy 12.5 alatt ez utóbbi a szerencsésebb változat.)
Mire gondoltok az alábbi hibajelenségnél?
1.gyújtást ráadom, 2 életre kell a műszerfal (eddig minden okés),3 indítózás, 4! műszerfalon kihunynak a fények (napi számláló lenullázódik)5, köhögve beindul....
ötlet?(elért volna a jó öreg típushiba a feszszabályzóval?)
csinálok róla fényképet majd mert van rajta egy kis horpi meg talán karc is .. arra már nem emlékszek ... de a horpadás tuti bár nem nagy.. lefényképezem majd és megmondod érdekel e... kb 7végén vagy szerdán feltöltöm...még nincs nálam a motor csak le van foglalva ezért nem tudom megmondani mi van vele
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy a 94-97es 750Fhez gyártott gumis tükör az ugyan mint ami a 800ason van nem? Teljesen úgy néz ki, még a felfogatása is.
Tud erről valaki valamit mondani?
Hát egyelőre ott állok, hogy:
Még kell vennem valszeg egy fejidomkonzolt, meg két tükröt. Utána mehetek műszakira. Minden idomot megvettem hozzá (igazi internacionális motor lett a lelkem :) ) Fejidom-sárvédő hibátlan gyári festés, jobbos picit, balos kicsit jobban karcos, faridomról ne beszéljünk. Még egy púpot akarok mindenképpen, lábtartókat leszerelem, nekem úgy tetszik. Ja, és egy sárga tankot, ezt meg eladni róla (lehetőleg csereárban )
Múltkor kipróbáltam utcában, nem ráz-húz a vas semerre sem szerencsére. Blokk az 4 fokban is harmadik tekerésre indult, meg is lepődtem, Honda V nem ilyen. Valszeg IX gyertya sokat dob a latba.
Teljes ráfordítás (szállítás haza, eredetvizsga, posta alkatrészekre stb, tehát tényleg minden) jelenleg 503ezer. Remélem megállok 550ből miután eladtam róla a megmaradt cuccokat. Fele pénzért elviselem azt a pár karcmaradványt amit nem lehet eltüntetni majd róla.
Ha kész lesz, rakok képet.
a mai naptó egy 99 es VFR bodog tuajdonosa lettem .. érdekelne hozzá egy pár apróság ha tudtok egy linket hogy honnan lehetne rendelni vagy van valakinek kallódóba akkor megköszönném ha adna elérhetőséget hozzá
amik kellenének:
- fekete plexi
- átlátszó indexbúra
- esetleg egy jobbos lábtartó és egy fékkar (meg egy jobb tükör :)
Szombati szezonnyitó gurulás VFR klub szervezésében:
Találkozó: 10.00 Szentendre, Bp-ről érkezve az első JET - vagy Lukoil benzinkút, jobbkéz felől.
Tervezett útvonal: Pilisszentlászló-Lepence-Esztergom-Dobogókő-Piliscsa
ba, vagy -vörösvár, vagy Pomáz-Csobánka-Pilisvörösvár-...és a környék....
Visszaérkezés olyan délután 3-4 óra körül. Vagy később, de egyébként egyéni :)
Program: Esztergom - tökipompos, vagy palacsinta, vagy lángos :)
Dobogókő - zsíroskenyér a Matyi büfében :)
a többit majd útközben megbeszéljük :)
Bontót próbáld meg, vagy külföld. Elég horror ára van...
1.gyújtást ráadom, 2 életre kell a műszerfal (eddig minden okés),3 indítózás, 4! műszerfalon kihunynak a fények (napi számláló lenullázódik)5, köhögve beindul....
ötlet?(elért volna a jó öreg típushiba a feszszabályzóval?)
szerintetek hogy nézne ki jobban a Viffer? feketébe vagy narancsba?
Valami kp-t ráajánlok a cserére ha úgy alakul, bár ha fested, akkor tök mindegy.
Ha tudsz, akkor ovál dobot vegyél. Azzal lesz jó hangja
Ha jobbos lábtartó kell, akkor nekem lenne egy eladó!
Írj ha érdekel!
Tud erről valaki valamit mondani?
Hát egyelőre ott állok, hogy:
Még kell vennem valszeg egy fejidomkonzolt, meg két tükröt. Utána mehetek műszakira. Minden idomot megvettem hozzá (igazi internacionális motor lett a lelkem :) ) Fejidom-sárvédő hibátlan gyári festés, jobbos picit, balos kicsit jobban karcos, faridomról ne beszéljünk. Még egy púpot akarok mindenképpen, lábtartókat leszerelem, nekem úgy tetszik. Ja, és egy sárga tankot, ezt meg eladni róla (lehetőleg csereárban )
Múltkor kipróbáltam utcában, nem ráz-húz a vas semerre sem szerencsére. Blokk az 4 fokban is harmadik tekerésre indult, meg is lepődtem, Honda V nem ilyen. Valszeg IX gyertya sokat dob a latba.
Teljes ráfordítás (szállítás haza, eredetvizsga, posta alkatrészekre stb, tehát tényleg minden) jelenleg 503ezer. Remélem megállok 550ből miután eladtam róla a megmaradt cuccokat. Fele pénzért elviselem azt a pár karcmaradványt amit nem lehet eltüntetni majd róla.
Ha kész lesz, rakok képet.
a mai naptó egy 99 es VFR bodog tuajdonosa lettem .. érdekelne hozzá egy pár apróság ha tudtok egy linket hogy honnan lehetne rendelni vagy van valakinek kallódóba akkor megköszönném ha adna elérhetőséget hozzá
amik kellenének:
- fekete plexi
- átlátszó indexbúra
- esetleg egy jobbos lábtartó és egy fékkar (meg egy jobb tükör :)
Van valakinek eladó kormány csutkája VFR-re?Ha van,akkor azt valahogy kérem,jelezze nekem.
Köszönöm!
Találkozó: 10.00 Szentendre, Bp-ről érkezve az első JET - vagy Lukoil benzinkút, jobbkéz felől.
Tervezett útvonal: Pilisszentlászló-Lepence-Esztergom-Dobogókő-Piliscsa
ba, vagy -vörösvár, vagy Pomáz-Csobánka-Pilisvörösvár-...és a környék....
Visszaérkezés olyan délután 3-4 óra körül. Vagy később, de egyébként egyéni :)
Program: Esztergom - tökipompos, vagy palacsinta, vagy lángos :)
Dobogókő - zsíroskenyér a Matyi büfében :)
a többit majd útközben megbeszéljük :)